וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: קבוצת גולף רוכשת את Adika

14.1.2015 / 9:50

לאחר שבועות של מגעים בהתנהלות חשאית, נסגרה עסקת הרכישה של אתר האונליין שופינג הגדול בישראל על ידי קבוצת גולף. במסגרת העסקה תוקם חברה בשם 'On Line Golf' שתפתח תשתיות מכירה באינטרנט למותגי הקבוצה, ומתוכננת כניסה פיזית של Adika לחנויות גולף ברחבי הארץ

מכנסיים מנומרים של adika, 159 שקלים. דנה קרן,
אנדר קונסטרקשן? אתר האופנה Adika/דנה קרן

אתר האופנה Adika לא מפסיק לצמוח. אלי מיזרוח, מנכ"ל קבוצת גולף, הודיע היום כי הקבוצה מתעתדת לרכוש את מלוא האחזקות בחברת Adika, כשהיקף התמורה הכולל צפוי להסתכם ב-40 מיליון שקלים. במסגרת העסקה תוקם חברה בשם 'On Line Golf', שתפתח תשתיות מכירה באינטרנט למותגי קבוצת גולף. כמו כן מתוכננת כניסה פיזית של Adika לחנויות גולף ברחבי הארץ.


כבר מספר שבועות שמתרחשים מגעים במעטה הרמטי של חשאיות בין בעלי אתר האונליין שופינג הגדול בישראל לבין בכירי קבוצת גולף. קבוצת גולף מגדירה את תחום הE-commerce כאחד ממנועי הצמיחה האסטרטגיים של הקבוצה. דדי שוורצברג, מנכ"ל ומבעלי האתר Adika, ועדי רונן, מבעלי האתר ומנהלת האופנה והקניינות, מתכוונים להישאר בתפקידיהם.

כבר כשעלה האתר לאוויר הרשת בנובמבר 2011 היה ברור שכללי המשחק של חוויות השופינג הישראלית עומדים להשתנות. בעוד שתרבות הצריכה מעבר לים כבר למדה לאמץ בחום את הקונספט של רכישה ישירה באמצעות הקלקה, בארץ עדיין התקשו להתמודד עם שלילתו של אלמנט החישה הפיזית.

מאז עברו מים רבים בנהר הווירטואלי, כשבשלוש וקצת השנים להיווצרו של האתר הספיקו קודקודיו לגבש קהל לקוחות רחב ונאמן ולשנות את פני מפת צרכנות האופנה המקומית באמצעות התרחבות שלא עוצרת. לאתר נוספו קווים נפרדים לגברים, פלוס-סייז, וינטג' ואף שיתוף פעולה אקסקלוסיבי עם אופנת הספורט של פומה.

כיום עם כמעט 85 אלף עוקבים באינסטגרם, למעלה מ-180 אלף עוקבים בפייסבוק, ואלפי עד עשרות אלפי גולשים ביום - אפשר לסכם בבטחה כי Adika היא אימפריית שופינג-אונליין בלתי מעורערת, ונושאת דגל המהפכה התודעתית של צרכני האופנה הישראלים.

אין ספק שמדובר גם בהצהרת כוונות רצינית מצד קבוצת גולף האוחזת כיום במותגים גולף, גולף אנד קו, גולף קידס, אינטימה, פולגת, מקס מורטי ובלו בירד. צעד עסקי שכזה לחלוטין מסיר את הלוט מנתח שוק עסיסי במיוחד, אשר עמו גולף לא מנהלת מערכת יחסים משומנת מספיק. מדובר כמובן בקהל שאוהב את האופנה שלו מהירה, טרנדית וצעירה כמוהו.

"ביצוע עסקת הרכישה יאפשר לקבוצת גולף להתקדם אל היעד אותו הציבה בתוכנית האסטרטגית שלה, לחציית רף המיליארד שקל מכירות בתוך 4 שנים והמטרה הינה להציב אותנו באופן מיידי כשחקן האופנה מספר 1 בשוק ה- Ecommerce בישראל", אמר אלי מיזרוח, מנכ"ל הקבוצה.

דדי שוורצברג, מנכ"ל Adika: "בנינו בשנים האחרונות יכולות טכנולוגיות ושיווקיות שהביאו אותנו למובילות בעולם מכירות האופנה באינטרנט. התחום בישראל עדיין בחיתוליו, פוטנציאל הצמיחה הוא גדול מאוד ואין לי ספק שהחבירה לקבוצת הקמעונאות המובילה בישראל תייצר את התנאים הטובים ביותר למימוש הפוטנציאל, וביחד עם גולף נוביל את תחום מכירות האופנה והלייף סטייל ברשת".

מאחורי הקלעים של אתר האינטרנט עדיקה. נמרוד סונדרס
לא מתכוונים להיעלם: תום רום, דדי שוורצברג ועדי רונן מייסדי Adika/נמרוד סונדרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להסיר את הלוט מפלח שוק חדש וצעיר. גולף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully