וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה לכל המרבה במחיר: חולצה עם מכתב ההתאבדות של קורט קוביין

14.1.2015 / 15:17

גולשי ebay נדהמו לגלות חולצת בייסבול שעליה מודפס מכתב ההתאבדות הטראגי של קורט קוביין, שמוצעת כעת למכירה. בעקבות עליהום תקשורתי דיווחו אתרי האופנה הזרים כי בכלל מדובר בחיקוי והעתקה. בסופו של דבר ואחרי טעם לוואי מר, הוסרו החולצות מהאתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכלל לא רוקנ'רול. המסחרה של הכאב האנושי אונליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשבתם שכבר ראיתם הכל? תחשבו שוב. גולשי ebay נדהמו לגלות במהלך שיטוט אקראי באתר, חולצת בייסבול שעליה מודפס מכתב ההתאבדות של קורט קוביין.

חולצת הטי הפשוטה למראה הכילה את המכתב הטראגי במלואו, כפי שנכתב על ידי סולנה האגדי והמנוח של להקת "נירוונה" בליל ה-5 באפריל 1994, רגע לפני שהחליט ליטול את חייו בירייה לאחר שסבל מדיכאון עמוק, התמכרות לסמים קשים וכמה וכמה ניסיונות התאבדות. החולצה נמכרה אגב במחיר סמלי של 25 דולר בלבד, מה שרק הוסיף לאקורד הצורם הכל-כך בקפיטליזם שלו.

אתרי האופנה הזרים פרסמו כי בכלל מדובר בחיקוי והעתקה מאדם אופורטוניסט אחר שככל הנראה היה הראשון לרקוח את החולצות, אותן הציע למכירה בחנות הפרטית שלו באתר etsy. העליהום התקשורתי הטבעי שנוצר סביב סוגיית ההנצחה אל מול הניצול המסחרי והציני, הוביל לסגירת החנות באתר, כפי שדיווח מגזין NYLON. בסופו של דבר החולצות המדוברות הוסרו גם מ-ebay. טעם הלוואי המר אמנם עדיין נשאר.

קורט קוביין. GettyImages
מריח כמו ניצול מסחרי. קורט קוביין בימים יפים יותר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully