וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכננת גיחה לניו יורק בקרוב? 10 פריטים לוהטים להביא איתך הביתה

20.1.2015 / 7:31

העיר ענקית, המבחר עצום, השפע מבלבל והסטייל מהפנט. אם את רוצה לפזר את הז'יטונים שלך נכון, הכנו עבורך את עגלת השופינג האולטימטיבית עם הפריטים שמציעים לך מותגי התפוח הגדול

ויקטוריה סיקרט - הסט שיצמיח לך כנפיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סט חזייה ותחתונים של ויקטוריה סיקרט: 37 דולר לתחתונים; 43.50 דולר לחזייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

או לפחות יגרום לך לחשוב שאת יכולה לעוף. כמו סטארבאקס, ענקית הלנז'רי האמריקאית ויקטוריה סיקרט נוכחת בכל פינת רחוב בתפוח הגדול. סטים של חזיות ותחתונים סקסיים ופרקטיים כאחד מוצעים בכל סניף למכביר ובעלויות נוחות במיוחד. לכי על גוון הניוד המחמיא והשימושי.

גאפ - בגלל פער המחירים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת שחורה קטנה של גאפ: 63 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הם עשו עלייה לפני כמה שנים, אבל רק חלק ממה שיש לרשת הכה אמריקאית להציע מגיע לפה, מה גם שהעלויות פחות טובות ממה שניתן למצוא בסניפי ניו יורק. הרשת המציעה אופנת מיינסטרים קז'ואלית לכל המשפחה מצטיינת בסגנון על זמני ובהקפדה על תפירה איכותית. אם את מחפשת שמלה שחורה קטנה מושלמת בקו נקי-קלאסי חושפת כתפיים ורגליים, אז גאפ הוא המקום בשבילך.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

קנת' קול - תמיד קול, ויודע מה נשים רוצות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טייץ קנת קול: 130 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא אחד המעצבים האמריקאים הכי ניו-יורקים שיש ולא רק כי הוא מתגורר כאן, אלא בעיקר כי קולקציות הנשים והגברים שלו משקפות את האסנס של האופנה הניו-יורקית; אורבנית, מתקדמת, מעודכנת, מודרנית ובלתי מתפשרת. הוא קנת קול, מעצב יליד ברוקלין שנולד למשפחת אופנה ויודע מה נשים רוצות. והרבה פעמים הן רוצות טייצים. הם נוחים, הולכים עם כל דבר ומרזים. בעצם זה מה שאתן לובשות בכל פעם שאין לכן מה ללבוש. אז את הטייץ המושלם תמצאו פה. כזה שמעוצב כמו סקיני ג'ינס אולטרה סקיני, עם רוכסן צדי סמוי. עם טי שירט לבנה ועקבים גבוהים, תרגישו כמו דוגמנית ניו יורקית יפהפיה לאחר אודישן מוצלח.

דונה קארן - קלאסיקה עם טוויסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חליפת חצאית ג'רזי של דונה קארן: 198 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני אף פעם לא רואה אישה אחת כשאני מעצבת. זה תמיד עולם שלם של נשים", אמרה פעם דונה קארן. המעצבת היהודייה ילידת קווינס, ניו-יורק, אשר נודעה בעיצוב נשי-קלאסי עם טוויסט המעניק מימד ייחודי, הוכיחה במהלך הקריירה הממושכת שלה שהיא יודעת מה נשים רוצות. פשטות ותחכום הם שני אלמנטים המאפיינים את עבודותיה מאז ומתמיד וזה נכון גם לקולקציה הנוכחית. חליפת גופייה וחצאית עיפרון מג'רזי אפור גמיש ועבה עשויה להיות אחת הרכישות הנבונות והמשתלמות שלכן. כסט או בנפרד, מדובר בקלאסיקה על
זמנית המבטיחה גם נוחות.

איטרניטי של קלווין קליין - מודרני ונצחי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם Eternity for Her של קלווין קליין EDP, מחיר: 62 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

רומנטי, נצחי, מודרני, יוקרתי ובהשראה פרחונית רעננה. ובעיקר נטול כל מרכיב המוני העלול להפוך אותו למאוס או לחומר ניקוי כתמים עקשניים. איטרניטי של קלווין קליין, בושם שנרקח על-ידי הבשמית סופיה גרוז'מן והושק ב-1988, ממשיך להיות אבן יסוד בסדרת בשמי קלווין קליין ואחד הפופולריים של בית האופנה האמריקאי. התזה קטנה מסבירה הכל.

בננה ריפבליק - חייטות איכותית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חליפת בלייזר ומכנסיים של בננה ריפבליק: 198 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם בעניין מיינסטרים יוקרתי, כל אחד מסניפי בננה ריפבליק הוא המקום הנכון עבורכם. המותג שהוקם ב-1978 והחל מ-1983 היה לאחר ממותגי קבוצת גאפ, מציע אופנה בעלת אפיל בלתי תעשייתי-המוני (למרות נוכחות בינלאומית מאסיבית). הדגמים מתאפיינים באוריינטציה אירופאית והחנויות ממוקמות בבניינים היסטוריים. התוצאה - חוויית קניה ייחודית המשתלמת במיוחד בזמן מבצעים. חליפת הבלייזר והמכנסיים בגוון נייבי עשויה לשמש שנים מהיום.

מייקל קורס - שיק אמריקאי קלאסי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סט תיק, ארנק ונרתיק אייפון 5 מנומר של מייקל קורס: 205 דולר לתיק; 67 דולר לארנק; 25 דולר לנרתיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

האהבה שלו לאופנה מחמיאה, נשית, שימושית ובלתי נסיונית או קונספטואלית הוביל את מייקל קורס להיות אחד המעצבים האמריקאים האהובים והמובילים היום. יליד ברוקלין החצי יהודי חצי שוודי, אף זכה להלביש את מישל אובמה בדיוקן הרשמי הראשון שלה בבית הלבן. מותג הביגוד שלו שנוסד רק ב-1981, הוא היום אימפריית אופנה חובקת עולם. לצד הביגוד, הוא מציע דרך קבע אקססוריז שימושיים-מעוצבים כמו סט התיק, ארנק, כיסוי אייפון 5 המנומר-קמופלאז' ההורס.

קונברס - הדגמים השווים באמת נמצאים רק שם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קונברס חלק עם חלק עליון ניילון: 100 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמנם הפרטי כוכבים הוליוודיים רבים משאירים את נעלי השטיח האדום ונעלי היוקרה למיניהן בבית ומעדיפים ללכת על קונברס. נעלי הסניקרס הפכו להיות על-זמניות. במקביל הן גם נעלי אופנה לכל דבר, ומהוות סמל מרכזי בתרבות האמריקאית שחצה גבולות והיה לטרנד שאינו תלוי זמן או מקום. הגזרות הקלאסיות - גבוהות או חצאייות - מתאימות לכל המשפחה ולכל מה שתלבשו. המחיר נגיש וידידותי. הדגם הקלאסי המוכר עם השרוכים הלבנים, הקאפ הלבן בחרטום והכוכב הצידי בן חמשת הקודקודים, אף פעם לא יצא מהאופנה. ונראה שהוא פה כדי להישאר. ויש גם שרוכים צבעוניים להחלפה. אבל לכו על דגם שאין בארץ, כמו דגם הניילון.

ראלף לורן - אופנת-על אמריקאית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגפי עור ועקבי סטילטו של ראלף לורן: 108 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשה לפספס את חנות הדגל של ראלף לורן בניו יורק. החנות בת ארבע הקומות השוכנת בבניין היסטורי מחודש היא אבן דרך בדרכו של כל תייר אופנה בתפוח הגדול. לא מדובר בעוד עלייה וירידה במעלית בחנות ענק ניו-יורקית, אלא בחוויה הכוללת ארכיטקטורה, עיצוב פנים, אווירה ביתית, שירות מהוקצע וכמובן, אופנה אמריקאית מצוינת. בניגוד למה שנהוג לחשוב, ניתן למצוא כאן פריטים בעלויות מצוינות כמו מגפי עור עד הברך עם עקבי סטילטו.

זאק פוזן - נוכחות שטיח אדום בלתי נשכחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת סאטן אדומה באורך מדורג של זאק פוזן: 16,846 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא עובר טקס שטיח אדום הוליוודי בלי ששמו נאמר על ידי כוכבת אחת או כמה. הן מספרות בהערצה על תהליך התאמת שמלת ערב עבורן ועל התוצאה שכבשה את לבן. ולמען האמת, קשה להתווכח איתן. זאק פוזן, מעצב יהודי יליד הסוהו במנהטן אשר נודע בזכות דבקותו בעיצובים אלגנטיים וקלאסיים, ובאסתטיקה נשית קלאסית, אמנם רק בן 34, אבל עם נסיון רב והבנה עמוקה בכל הנוגע לאופנת ערב. חולמת על שמלת ערב מושלמת מאת מעצב על שאיש לא ישכח ויש לך איך לשלם עבורה? שמלת הסאטן האדומה באורך מדורג של זאק פוזן שלבשה דוגמנית העל קוקו רושה היא ככל הנראה מה שחלמת עליו. אולי אפילו תיראי יותר טוב מלינה דנהאם בטקס פרסי גלובוס הזהב.

רוצה לזכות בחופשת שופינג מפנקת? לפרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully