וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חותמות הלק של MoYou-London הגיעו לארץ

תחומי הלק בכלל והנייל-ארט בפרט הולכים ומתפתחים עם השנים, כשהלהיט האחרון הוא חותמות לק. המותג הלונדוני MoYou-London הגיע לארץ ומאפשר כעת לכל המכורים ליצור דוגמאות וציורים בקלות ללא צורך במיומנות ספציפית

תחום הלק תפס תאוצה מטאורית בשנים האחרונות. מכוני המני-פדי צצים כמו פטריות אחרי הגשם, מבחר הלקים בשוק התעצם ואיתו גם מרקמי לק שונים שפותחו, ביניהם לק פיצוצים, לק מגנטי, לק במרקם סוכר ועוד. בנוסף, תחום הנייל- ארט התפתח גם הוא, מציורים על גבי הציפורניים בעזרת מכחולים ועד מדבקות עם הדפסים מגוונים שמדמות לק. הלהיט האחרון הוא חותמות לק. לא מדובר במוצר חדש, הוא קיים בשוק ומי שמכור בוודאי כבר מכיר ורכש לעצמו כמה פלטות של חותמות דרך הרשת.

השחקנית החדשה שנכנסה לתחום בארץ היא חברת MoYou-London. החברה אמנם החלה את פעילותה בלונדון רק לפני כשנה וחצי אך הפכה פופולרית בקרב בלוגריות ברחבי העולם לאחר שהתנסו במוצר, וכך התפרסמה ונכנסה לתודעה. החברה מציגה פלטות של חותמות כשכל אחת מעוצבת על ידי מעצב אחר. נכון לעכשיו יש 32 סדרות של חותמות לק, כשהחברה מבטיחה פלטה חדשה בכל שבוע בהתאם למה שקורה בעולם האופנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קחי הפסקה מהמניקור הקלאסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר הנסיינית:

על מנת להתחיל במלאכת ההחתמות יש להצטייד בחותמת, סקרייפר ולקים. ניתן לרכוש לקים המיועדים לחותמות או לחילופין לקים רגילים, אך חשוב שהם יהיו סמיכים. לאחר שמורחים שתי שכבות לק ונותנים להן להתייבש, מורחים על גבי הדוגמא בפלטה לק בצבע מנוגד שיבלוט, מעבירים עליו את הסקרייפר כדי שלא יישארו שאריות לק מיותרות, אוספים את הדוגמא בעזרת החותמת ומעבירים אותה על גבי הציפורן ומסיימים בטופ-קואט. את הפלטה והחותמות ניתן לנקות עם מסיר לק לפני כל שימוש.

השימוש בחותמות של MoYou-London הוא די פשוט, היות וכרית החותמות עשויה מסיליקון - מה שמקל מאוד על ההעתקה של הדוגמא לחותמת ומשם לציפורן. בשונה מחברות אחרות, שבדרך כלל הטקסטורות שהן מציעות הן אחידות ומוכרות, ב MoYou-London מקפידים על טקסטורות ודוגמאות מקוריות כמו גולגולות, אייקונים מעולם האופנה, דמויות של זמרים מפורסמים ועוד. היתרון הגדול בחותמות, בניגוד למדבקות לק למשל, הוא שהן עשויות מלק ולכן נשארות על הציפורן לאורך זמן.

מחירים:
פלטת חותמות – 32 שקלים
חותמת מעוגלת וסקרייפר – 24.90 שקלים
חותמת מרובעת וסקרייפר – 29.90 שקלים
חותם דו צדדי (שני גדלים של חותם) וסקרייפר – 49 שקלים

המחירים בישראל זהים למחירי המותג בלונדון ובשאר העולם.

את מוצרי חברת MoYou-London ניתן להשיג באתר
talktothehand

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully