וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, ספוילר: כך ייראו הציפורניים שלכן

מה צפוי לנו בתחום הלק לעונת הקיץ הקרובה? גוונים בהירים ומרעננים בצבעי קורל, ורודים וניוד לצד גימור לק חי ומנצנץ. המומחים חושפים את הטרנדים הגדולים של הקיץ

אמנם בחוץ קר ומאחורינו כמה ימים של סערה וגשמים, אך בעולם האופנה ההכנות לעונת אביב קיץ 2015 כבר החלו, כך גם בעולם הטיפוח ובתחום הלק. אם גווני החורף מאופיינים בעיקר בגוונים כהים, קודרים ודרמטיים, בהתאם למזג האוויר, לקראת הקיץ הגוונים הופכים בהירים וחמימים יותר.

עושה רושם שהמותגים הגדולים הושפעו העונה מתצוגות האופנה של המעצבים הגדולים. הגוונים הבולטים הם צבעי הפסטל בניהם ורוד, צהוב ותכלת ולצדם ניוד, לבן פודרה וחום בהיר. הצבע האדום ממשיך גם לעונת הקיץ כשלצדו מככב הצבע הסגול. בנוסף מראה הנצנצים בנוצר בעזרת טופ קאוט, גם הוא ממשיך לעונה הקרובה.

לגבי מבנה ואורך הציפורן המותגים אינם תמימי דעים, נראה כי הקיץ הכל הולך- ציפורניים ארוכות או קצרות, עגולות, מרובעות ואפילו מחודדות.

בחשיפה מיוחדת לוואלה! אופנה, תשעה מותגי לק פורסים את תחזיות הטרנדים שלהם לעונה הבאה, ונותנים הצצה לצבעי שיככבו באביב- קיץ 2015

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2015 של Dior/מערכת וואלה!, צילום מסך

Dior

המגמות המרכזיות לעונה: ההשראה לקולקציית הקיץ מגיעה מקולקציות ההוט קוטור המשלבות צבעים רכים בגווני אפרסק, סגול לילך ופוקסיה בגימור המזכיר פייטים וחרוזים המשולבים על גבי השמלות בתצוגות האופנה.

צבעי מפתח: הציפורניים מקבלות מראה מרענן ואביבי בניגוד לצבעוניות החורפית שבאה לידי ביטוי בגוונים כהים ומטאליים. שלושה גוונים מרכזיים מככבים ולצידם טופ קואט המדמה את אפקט החרוזים ועבודת הקוטור מתצוגות האופנה של מעצבי העל.

מראה הציפורן: הציפורן ממשיכה להיות קצרה ואופנתית, הדגש הוא על האישה החדשה והמודרנית אשר שומרת על טון עכשווי ופרקטי.

מסר את המידע: שרון צרפתי, מנהל הדרכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2015 של ESSIE/מערכת וואלה!, צילום מסך

ESSIE

המגמות המרכזיות לעונה: מקורות ההשראה לקולקציית אביב- קיץ מגיעים ממסלולי האופנה הבינלאומיים של המעצבים הגדולים: מייקל קורס, קרולינה הררה, רבקה מינקוף ועוד, אשר מביאים עמם גוונים רעננים הנותנים תחושה של מרץ ואופטימיות.

צבעי מפתח: הקיץ באים לידי ביטוי גוונים אדומים בוהקים, צבעי קורל, כחולים ותכלת, לבנים נקיים וירוק מנטה בהיר. הצבע החזק הקיץ הוא סגול בוהק כשהדפסי פרחים הם המוטיב הבולט לעונה זו. בנוסף, מראה הנצנצים שבלט בעונת החורף ממשיך גם לקיץ הקרוב.

מראה הציפורן: למרות שהצורה עשויה להיות לא מעשית לשימוש יומיומי מראה הציפורן העונה יהיה ארוך ושפיצי.

מסרה את המידע: ליטל חי, מנהלת מותג אססי פרופסיונל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2015 של OPI/מערכת וואלה!, צילום מסך

OPI

המגמות המרכזיות לעונה: ההשראה לקולקציה מגיעה מחופי הוואי, החופים הלבנים עטורי הדקלים, הקוקטיילים הצבעוניים, מזג האוויר הנעים לאורך כל השנה, הפרחים והנופים המרהיבים.

צבעי מפתח: צבעי העונה הם פסטליים, ניאונים צעקניים, מנצנצים כשהגוונים הבולטים הם: ירוק, מנטה, כתום, סגול ולצדם האדום הקלאסי והניוד.

מראה הציפורן: הנטייה הקיץ היא להשמיט צורות מוגזמות כמו ציפורניים מחודדות או מרובעות ולכן מראה הציפורן הוא ארוך ועגול.

מסרה את המידע: חנה עטיה, מנהלת בכירה ומדריכה ראשית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2015 של CHIC/מערכת וואלה!, צילום מסך

CIHC

המגמות המרכזיות לעונה: ההשראה לקולקציה באה מתהליך עיטור ביצי הפסחא היוצר ביצים צבעוניות. ולכן המגמה המרכזית היא לקים בטקסטורת תלת מימד מבריקה, העשויה לשמש גם כטופ וגם כגוון עצמאי. האווירה הכללית של הגוונים לאביב היא פסטלית, צבעונית ומנצנצת.

צבעי מפתח: תכלת, כתום, ירוק וצהוב פסטלים המכילים גריסים סיליקונים נוצצים היוצרים מראה גבישי בעל נפח.

מראה הציפורן: לקראת האביב הציפורן מתארכת ושומרת על קו ישר, היא אינה מתחדדת ואינה מתקצרת.

מסרה את המידע: ברי סנדרס, מנהלת מקצועית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2015 של ANNYA/מערכת וואלה!, צילום מסך

ANNY

המגמות המרכזיות לעונה: עונת הקיץ הקרובה מתאפיינת בצבעים נועזים וססגוניים המתאימים למצב הרוח הקייצי בשילוב של טופ קואט נצנצי המחייה את מראה הלק. בנוסף בולטת העונה קולקציית הכלות המתאפיינת בגוונים בהירים ופסטליים.

צבעי מפתח: גווני אדום, תכלת וב'ז ממשיכים מהחורף גם לעונת הקיץ ובנוסף בולטים צבעי הניוד, ורוד בהיר וחום בהיר.
.
מראה הציפורן: מראה הציפורן לעונה משתנה בצורה קיצונית, מצד אחד ניתן לראות ציפורניים בצורה קלאסית, קצרה ומרובעת ומצד שני הציפורניים השפיציות והארוכות ממשיכות לעונת הקיץ.

מסרה את המידע: יעל אבישר, מנהלת מותג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2015 של CND/מערכת וואלה!, צילום מסך

CND

המגמות המרכזיות לעונה: המגמות לעונת הקיץ הקרובה מגיעות מתוך חיבור לדברים הפשוטים בחיים, חיבור להרמוניה, לשלווה ולטבע.

צבעי מפתח: סלמון, ירוק, וורוד פסטל. אם בחורף שלטו הצבעים הכהים, העמוקים והדרמטיים, הרי שבקיץ יככבו הצבעים הרכים, הפסטלים .

מראה הציפורן: מראה הציפורן הקיץ הוא מרובע ועדין.

מסרה את המידע: אמי טוואס, מנכ"לית חברת פרימיום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2015 של ORLY/מערכת וואלה!, צילום מסך

ORLY

המגמות המרכזיות לעונה: מקור ההשראה לקוקציית הקיץ הוא הוא תחום הקינוחים בדגש על קטגוריית הקציפות (קרם): סוטלאץ', פנקוטה, קרמל, בוואריה, בורלה, מוס ועוד המוגשים בצבעוניות מתוקה.

צבעי מפתח: שלושת הגוונים המרכזיים בקולקציה הם: ליים, לבן פודרה ונגיעות של סחלב סגולות. הצבע שממשיך מהחורף הוא הצבע הסגול המוצע בדרגות כהות, רכות ועדינות יותר.

מראה הציפורן: בעונת הקיץ הציפורן במראה עגול ובאורך בינוני.

מסרה את המידע: קטיה שו, מדריכה ראשית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2015 של PUPA/מערכת וואלה!, צילום מסך

PUPA

המגמות המרכזיות לעונה: מראה האביב כולו נוצר בהשראת עולם הספורט. בדיוק כפי שעולם הספורט השתלט על עולם האופנה במסלולי האופנה הגדולים, כך גם בעולם האיפור. הקולקציה לאביב בעלת לוק ספורטיבי יחד עם מראה קלאסי.

צבעי מפתח: גוונים פסטליים: אפרסק, סגול לילך, צהוב בננה וירוק מנטה. אלו צבעים המבשרים על בואו של האביב ומעניקים תחושה של פריחה.

מראה הציפורן: מראה הציפורן יהיה גם קצר, מרובע וקלאסי וגם ארוך ושפיצי.

מסר את המידע: רונן שטיינר, מדריך ראשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2015 של LAKA/מערכת וואלה!, צילום מסך

LAKA

המגמות המרכזיות לעונה: מקורות ההשראה לקולקציית הקיץ מגיעה מהטרנדים ומגמות האופנה שנראו בשבוע האופנה האחרון, וכן מאפייני עונות האביב והקיץ כמו: פריחה, קלילות ומראה נקי.

צבעי מפתח: כחול אייס, לבן מלוכלך, אפור פטרול בהיר, ניוד בגוון ורדרד, כתום, אדום וצהוב קלאסי. הגוונים האדומים, הכחולים והאפורים ממשיכים מהחורף גם לעונת הקיץ. גם מראה המט על הציפורן יככב בעונת הקיץ הקרובה.

מראה הציפורן: ציפורן קצרה ומעוגלת

מסר את המידע: ליז ביסמוט – סמנכ"ל הדרכה ומכירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully