וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד של ויקטוריה: דברים שלא ידעתם על הלבשה תחתונה

קרה לכם שתהיתם מהי מידת החזיה הממוצעת בארה"ב לעומת ישראל ולמה תחתונים גרמו למערכת הביוב באנגליה לקרוס? הנה התשובות שרציתם לדעת ולא היה מי שיענה עליהן

ערוץ היוטיוב BuzzFeedBlue

בין ביקיני לחוטיני

נשות העולם מתחלקות ל-2: אלה שחושבות שחוטיני הוא ההמצאה הגאונית ביותר בתבל, ואלה שיעדיפו לכרסם לעצמן את הבהונות לפני שישתחלו לתחתון הקטן. ידעתם שהחוטיני בכלל הומצא בגלל פיורלו לה גוארדיה שכיהן כראש עיריית ניו יורק בשנות ה-30 וה-40? הדבר אירע כאשר לה גוארדיה הורה לרקדניות עירום לכסות עצמן מעט, והן החליטו שחוטיני זה די והותר.

הסוד של ויקטוריה

אילוסטרציה. ShutterStock
כמה נוח/ShutterStock

החזיה עברה גלגולים ושינויים רבים לפני שקיבלה את הצורה שכולנו מכירות כיום. נשים ביוון העתיקה נהגו ללפף את פלג גופן העליון ברצועות צמר או פתשן כדי להעניק תמיכה לחזה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פוראבר יאנג

אילוסטרציה. ShutterStock
לא רק לספורטאיות/ShutterStock

מחקר שנערך בשנת 2013 מצא כי חזיה גורמת לחזה להזדקן מהר יותר, ואף אחת לא רוצה שזה יקרה. הפתרון? לוותר עליה כשאין בה צורך (בשינה נניח), או לעבור לגוזיות. בינינו, זה הרבה יותר נוח.

הדוד סם כוכב עליון

מריה הילס, האישה בעלת החזה המזויף הגדול בעולם. טוויטר, צילום מסך
מישהי לקחה את הנתון הזה כמה צעדים רחוק מדי/צילום מסך, טוויטר

באמריקה כמו באמריקה, הכל מגיע באריזות גדולות יותר. מידת החזיה ההמוצעת של הנשים בארצות הברית, נכון לשנת 2013, היא 23DD. על פי מפה אינטרקטיבית שממפה את העולם לפי מידות חזיה, הממוצע בישראל הוא מידה A. משום מה קשה לנו להאמין שזה נכון וממש כמו באירוויזיון, גם במקרה הזה כולם אנטישמים.

האקלברי מי?

אילוסטרציה. ShutterStock
פייר, לא האמנו/ShutterStock

כנראה שזו העובדה המפתיעה ביותר עד כה: את קרסי החזיה המציא לא אחר מאשר הסופר המחונן מארק טווין, שבין ספריו הרבים ניתן למצוא את "הרפתקאות טום סוייר", "האקלברי פין" ו-"בן המלך והעני" והיה זה שטבע את המשפט "מכל בעלי החיים, האדם הוא היחיד שמסב כאב לשם ההנאה שבדבר". כנראה שעל זה הוא חשב בזמן שהגה את ההמצאה הגאונית.

הממלכה כמרקחה

מי רצח ועשה מנגל מאחד מברבורי המלכה?. GettyImages
ערפו את ראשו!/GettyImages

מערכת הביוב המרכזית של אנגליה קרסה בשנת 2007 לאחר שכמות לא הגיונית של תחתונים וחזיות נשטפו בשלל אסלות ברחבי הממלכה. לקייט מידלטון זה לא היה קורה לעולם.

וואן דיירקשן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזה במידה אחת? שאל אותי כיצד!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעבר, חזיות נמכרו תחת השקר הגדול ביותר בעולם האופנה: וואן סייז, כלומר מידה אחת שמתאימה לכולן. מה שלא עובד עם חולצות וחצאיות בטח שלא יעבוד עם חזיה. אולי זה מסביר למה נשים נהגו להשתמש ב"שקיות שדיים" כדי לתמוך בחזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully