וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל אמנותי חדש לגוצ'י

22.1.2015 / 15:27

לאחר מסכת שמועות שכללה שמות נוצצים כמו טום פורד וריקרדו טישי, החליט בית האופנה האיטלקי למנות לתפקיד המנהל האמנותי את אלסנדרו מיקלה, מעצב האקססוריז של המותג. בימים אלה הוא כבר עובד על קולקציית הנשים לחורף 2015/16

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלסנדרו מיקלה. נעליים גדולות/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע נערכה במילאנו תצוגת חורף 2015/16 של קו הגברים של גוצ'י - שהיתה אמורה להיות האחרונה תחת שרביטה של המנהלת האמנותית פרידה ג'יאניני, וברגע האחרון שונתה והונהגה על ידי מי שכעת הוכרז כמנהל האמנותי החדש. בית האופנה האיטלקי מינה לתפקיד הנחשק את אלסנדרו מיקלה, יליד רומא בן 42, וברגעים אלה הוא שוקד במרץ על קולקציית הנשים לחורף 2015/16, שתוצג ב-25 בפברואר בפריז.

כזכור, עולם האופנה היה כמרקחה בעקבות הידיעה אודות עזיבתה של ג'יאניני – שאם נאמין לשמועות, יותר נכון הועזבה - לאחר 12 שנים בחברה, מתוכן שמונה בתפקיד המנהלת האמנותית, בשל ירידה משמעותית בהיקף המכירות של בית האופנה היוקרתי. גם בן זוגה של המעצבת, מנכ"ל פטריציו דה מרקו, עזב סלאש הועזב ככל הנראה מאותם הטעמים. בין המועמדים שהועלו בבורסת השמות הוזכרו גם ריקרדו טישי, המנהל האמנותי של ז'יבנשי, וטום פורד, המנהל האמנותי הקודם של גוצ'י.

הליהוק המדובר לא מפתיע במיוחד כשמסתכלים על הרזומה שלו בתוך בית האופנה היוקרתי. מיקלה החל לעבוד בגוצ'י בשנת 2002, לאחר שסומן על ידי טום פורד, ולאט ובטוח החל לצבור סמכויות עיצוביות נוספות. במאי 2011 מונה כשותף לג'יאניני וכמעצב האביזרים, ובספטמבר 2014 קיבל על עצמו תפקיד נוסף כשהפך למנהל האמנותי של יצרנית הפורצלן האיטלקית ריצ'רד גינורי - שנרכשה על ידי גוצ'י כשנה קודם לכן.

פרנסואה הנרי פינו, מנכ"ל קרינג (שבבעלותה מותג היוקרה), הגיב למינוי: "לאלסנדרו יש איכויות וחזון הנדרשים להביא לגוצ'י פרספקטיבה חדשה ועכשווית, ולהוביל את המותג לפרק קריאטיבי חדש ומרגש בהיסטוריה שלו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגברים של גוצ'י לחורף 2015/16. תצוגה שהועמדה על ידי מיקלה תוך 10 ימים בלבד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גוצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully