וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: חצ'קונים זה לחלשות

שירלי אכסלרוד

29.1.2015 / 14:25

בין אם את בת 16 וחווה את הנעורים במלוא כיעורם המחוצ'קן, ובין אם האפידרמיס שלך כבר החל לצנוח אבל עדיין סובל מהתפרצויות זעם הורמונליות, מומלץ שתשנני את הסייף וורד: "חומצה סליצילית" – מרכיב פלאים שמבטיח להראות מה זה למפגעי עור שמבינים רק כוח

קליניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השמיד תוך שני לילות מספר לא מבוטל של הרי געש מבעבעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולי זה הירוק-סנטוריום-יוקרתי-בשוויץ משרה השלווה של קליניק, ואולי זה ריח הטקילה האלכוהוליסטי שיש למוצר, אבל א', שהולכת עם החצ'קונים שלה כבר שלושה עשורים, טוענת שכבר הרבה זמן לא נפלה על תכשיר כה אפקטיבי כמו הג'ל של קליניק.

הג'ל, שקוף, יסודי ועשוי ללא חת, השמיד תוך שני לילות מספר לא מבוטל של הרי געש מבעבעים על הלחי והמצח, תוך שהוא חש רק מכה קלה בכנף. הצעת הגשה – למרוח אותו באופן ממוקד בלבד ולא על כל הפנים, לחכות שיתייבש ולמרוח קרם לחות - החומצה הסליצילית, שאין לה אלוהים אבל יש לה מוטיבציית יתר, תייבש למוות ותקלף את כל מה שהיא פוגשת בדרך (בקליניק קוראים לזה "בקרת שומנים"), כולל תאים חפים מפשע.
Acne Solutions Clinical Clearing Gel של קליניק, 130 שקלים ל- 15 מ"ל, 195 שקלים ל-30 מ"ל

אסתי לאודר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההרגשה השמנונית המטונפת דרך קבע התחלפה בתחושת רעננות נעימה ומראה מאט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסתי לאודר, מותג לנשים בשלות שיודעות מה טוב, מציע עכשיו סרום גם לנשים בשלות תחת סערה הורמונלית. ובעוד שאת התכשיר של קליניק מומלץ למרוח במתינות רק כסיכול ממוקד באזורים הבעייתיים, הסרום של לאודר טוב לשימוש יומיומי רחב גבולות ומנחם לעור עצבני. מ', שהפנים שלה מנביטים חצ'קונים זעירים וסימני גיל ראשונים במינונים שווים, מעדכנת שמרחה את הסרום במשך שבועות מדי בוקר מתחת למייק אפ הרגיל שלה, והוא בתמורה החליק וליטש את העור, ההרגשה השמנונית המטונפת דרך קבע התחלפה בתחושת רעננות נעימה ומראה מאט, שגרמו ל-Tzone להפסיק להתבייש להיראות בציבור ולצאת במחול. בונוס נחמד: ניחוח מנטה אקליפטוסי שבא טוב.
Difference Advanced Blemish Seru של אסתי לאודר, מחיר: 300 שקלים במקום 410 ל-30 מ"ל בחודש ינואר

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ווישי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעתים חלומות מתגשמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם הלילה של ווישי מנסה לעשות את הבלתי אפשרי ולארגן לעור שסובל ממשבר זהות גם לחות וגם טיפול שיעלים נבטוטי פצעונים. האמנם? מסתבר שלעתים חלומות מתגשמים. הנסיינית ל' מדווחת שאיתגרה את הקרם בסקאלת בעיות מגוונת, והוא טיפל ברגישות ובנחישות בכולן – הרגיע פצעונים וחספוסים (גם אם לא ממש מנע אותם לגמרי), השתלט על האזורים השומניים, וטיפל בנחת ביובש שהתפתח בקצוות. מוצר משובח, למי שמעדיף את הבקרים שלו חלקלקים ולחים במידה שווה.
NORMADERM NIGHT DETOX של ויישי, 140 שקלים ל-40 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת פרטיים

סמאשבוקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד צעד מעיק בשגרת הטיפוח המנג'סת/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקרה הטוב, הפריימר של סמאשבוקס הוא עוד צעד מעיק בשגרת הטיפוח המנג'סת של בעלות מה שקופירייטרים מעודנים יכנו "פגמי עור". במקרה הפחות טוב, הוא ייצר גימור סיליקוני עוגתי משהו, ולא נעים במיוחד – תלוי איזה מייק אפ תלבישו עליו. נסיינית בעלת עור שמן לפרקים ויבש באזורים אחרים, מעדכנת שלמרות נוכחותה של ידידתנו החומצה הסליצילית, הרי שאם היה שיפור כלשהו במצב הפצעים, הוא כמעט ולא הורגש, ושבאופן כללי היא כבר ניסתה לא מעט מוצרים טובים יותר – גם בקטגורית טבח הפצעונים, גם בקטגורית הפריימרים וגם בקטגורית המחיר.
PHOTO FINISH BLEMISH CONTROL של סמאשבוקס, 199 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג ברשת אפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully