וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוון העתיקה ועד קים קרדשיאן: כיצד השתנה מודל היופי הנשי?

4.2.2015 / 14:25

סרטון חדש שהפך ויראלי וצבר יותר מ-15 מיליון צפיות בשבוע בלבד צמצם 3,000 שנים של נשיות לשלוש דקות שמסתכמות, ממש כמו כל דבר בעולם הזה, בקים קרדשיאן

buzzfeedvideos

סרטון חדש ומדהים של החבר'ה ב-BuzzFeed מציג את השינויים שחלו באידאל היופי הנשי ב-3,000 השנים האחרונות. הסרטון, שהפך לוויראלי וצבר יותר מ-15 מיליון צפיות בשבוע, מראה כיצד השתנה אידאל היופי הנשי באלפי השנים האחרונות ואיך רזון או קימורים הם בסך הכל אופנה חולפת.

ניתן לראות, למשל, שבמצרים העתיקה, אי שם בשנת 1,292 לפני הספירה, האידיאל היה מבנה גוף רזה, עם מותניים גבוהות וכתפיים צרות. לעומת זאת, בתקופה בה בלטה יוון העתיקה (בין השנים 500 ל-300 לפני הספירה), נשים נחשבו לגרסה מעוותת של הגברים ואידיאל היופי הנשי היה גוף מלא עם עור בהיר. גם בתקופת הרנסנס האיטלקי (בין השנים 1,400 ל-1,700) העדיפו נשים עגלגלות, עם חזה שופע, בטן עגולה וירכיים מלאות - ועור בהיר. קפיצה לתחילת המאה ה-20 ול-"שנות העשרים העליזות" מעלה על נס את הנשים שטוחות החזה, בעלות מבנה הגוף הנערי. אם אין לכם סבלנות לצפות עד הסוף, נגלה לכם שהאידיאל היום הוא גוף כמו של מלכת הטראש קים קרדשיאן: חזה שופע, בטן שטוחה וישבן דשן. הרואין שיק או רנסאנס - לאיזו תקופה היסטורית הייתן רוצות להשתייך?

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. GettyImages
בסוף זה תמיד מגיע אליה.../GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully