וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: הכתם שנשאר

3.2.2015 / 15:24

ביוגרפיה חדשה חושפת כי אלכסנדר מקווין תכנן להתאבד על מסלול התצוגה שלו; הדוגמנית וויני הארלו הסובלת ממחלת עור קשה מככבת בקמפיין הקיץ של דיזל; ונקנח בקצת אופטימיות: סינדרלה מסתמנת כנערה הנכונה של הרגע. הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: אלכסנדר מקווין תכנן להתאבד על המסלול?

שמועות חדשות לגבי התאבדותו של מעצב האופנה אלכסנדר מקווין. AP
הדרמה מסרבת לשכוך. מסתבר שלאלכסנדר מקווין היו תכנונים אחרים לגמרי למסלול/AP

אלכסנדר מקווין תכנן להתאבד על המסלול בתום תצוגת האופנה האחרונה שלו, כך עולה מביוגרפיה חדשה ומצמררת אודות מעצב-העל שבשבוע הבא ימלאו חמש שנים למותו. כזכור, בפברואר 2010 נטל המעצב המבטיח את חייו בעקבות דכאון עמוק שרק הלך והחריף עם מותה של אמו ימים ספורים לפני שהחליט לשים קץ לחייו. תחת ברכתה ואישורה של משפחת מקווין, עומד לפרסם סופר ועיתונאי בריטי בשם אנדרו ווילסון את ספרו החדש "אלכסנדר מקווין: הדם שמתחת לעור". בספר הביוגרפי שיראה אור בסוף החודש מתחקה ווילסון אחר האופל ששטף את חייו של מעצב האופנה הגאון, ומעלה טענות חדשות, אחת מהן נוגעת לאופן בו תכנן לכאורה להתאבד כפי שסיפר לחברו. העצב אין לו סוף.

הסטילס: הקמפיין המוכתם של דיזל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יופי שחור לבן. הקמפיין הליברלי של דיזל עם הארלו השחורה-לבנה משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל מבול הקמפיינים האביביים החדשים מצליח השבוע להתבלט קמפיין אביב-קיץ 2015 של דיזל, ולשם שינוי לא בגלל כוכבת מזדקנת או סלבריטאי מנצנץ. בתוך כל מערבולת ההורמונים והעור החשוף שמציפה את הקמפיין החדש של דיזל, מפתיע המותג הסקסי בבחירת ליהוק ספק נועזת ספק טרנדית - דוגמנית העולה וויני הארלו הסובלת ממחלת העור הקשה ויטיליגו המתבטאת בכתמי פיגמנטציה חריפים על כל שטח גופה. אינטרסים בצד, אין ספק שמדובר בצעד נוסף לפלורליזם ההולך ותופח בכל הנוגע לתפיסות של יופי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הווידאו: קארה דלווין מתחברת לראפ

איזו דרך טובה יותר לעורר הייפ ברשת ישנה מאשר לחבר בין פרח ראפ צעיר ומדובר לדוגמנית-על רותחת ואושיה ויראלית? כוכב הראפ הזורח צ'אנס דה ראפר משחרר מתאבן מתגרה לקליפ החדש שלו, כאשר בו מככבת לא אחרת מקארה דלווין על רקע צלילים אקספירמנטליים של כלי נשיפה. הסופרמודל והגבות שפוזלות בשנה האחרונה לתחום המשחק, מנצלת את כל הדקה ועשרים ושבע השניות שניתנו לה בשביל לשפשף את כישוריה הדרמטיים. להלן התוצאה.

הטרנד: איור אחד שווה אלף מילים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ציירי לי חתול. לגרפלד והחתולה האהובה בגרסת אופנתית מאויירת/מערכת וואלה!, צילום מסך

איורי אופנה הם אמנות בפני עצמה, אך מה קורה כשמעצב-העל הגדול בעולם מחליט לנסוך בהם נופך קריקטוריסטי? קרל לגרפלד החליט לשתף פעולה עם מאיירת קריקטורות צרפתייה ואופנתית בשם טיפאני קופר, בקולקציית קפסולה הומוריסטית המבוססת על דמויותיהן המאוירות של המעצב המפורסם וחתולתו המפורסמת לא פחות. הקולקציה תושק בתחילת אפריל בבוטיק קולט בפריז ובחנויות המעצב. אנחנו ניאלץ להסתפק בפירורי אינסטגרם.

הנערה: סינדרלה כובשת את התעשייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יום שיער רע? סינדרלה כמו שדיסני בחיים לא היו נותנים לכם לראות/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם גרסה קולנועית בשר ודם שמאיימת להפוך ללהיט של הקיץ, קולקציית אופנה שבדרך בהשראת המלתחה המפורסמת כולל שמלת התכלת והנעליים האיקוניות, ואפילו טייק-אוף משעשע באתר BuzzFeed המציג איך הייתה נראית לו היה לה יום שיער רע - סינדרלה מסתמנת כנערה הנכונה של הרגע. בקרוב בחגיגות הפורים הקרובות לביתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully