וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: ניו לוק, ניו אייג'

10.2.2015 / 14:17

סקרלט ג'והנסון מככבת חמישה חודשים אחרי הלידה בהפקת אופנה רוויית סקסאפיל, ג'וני מיטשל מציגה בגיל 71 שער אביבי ויפהפה, ומיכאל ברישניקוב מצלם בגיל 67 סרטון סטריט-דאנס. גיל זה באמת רק מספר

הדיבור: מגמת הניו-אייג' לא עוצרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהצטלמה לקמפיין של סן לורן, ג'וני מיטשל נוחתת כעת על שער גיליון האופנה החדש והאביבי של מגזין New York. צ'אקרת האופנה נפתחה כידוע כבר מזמן בקרב אושיות פוסט משבר אמצע החיים ואפילו בקרב בנות גיל הזהב, כאשר מיטשל בת ה-71 היא רק הדובדבן שבקצפת. כעת מצטרפים שמות חדשים אל מועדון המוזות הבוגרות הכולל בין היתר את הסופרת והעיתונאית בת ה-80 ג'ואן דידיון שהצטלמה לסלין, מדונה בת ה-56 המשמשת כפנים של ורסצ'ה וג'וליה רוברטס בת ה-47 שהפכה לפרזנטורית של ז'יבנשי. הלן מירן בת ה-69 נבחרה בצעד מפתיע לככב בקמפיין של חברת הקוסמטיקה לוריאל פריז, אקט לא מובן מאליו כלל וכלל מצד מותג שיעדו למכור אשליות צעירות וחפות מקמטים. מנגד בית האופנה הניו-יורקי בארני'ז מציג קמפיין בכיכובן של כוכבות עבר נוסח ברוק שילדס, כריסטי ברינקלי וסטפאני סימור, כאשר במקביל מסתמנת זליגת המגמה גם אל המין הגברי כפי שניתן להתרשם מהקמפיין החדש של ראג אנד בון בו מככב הרקדן בן ה-67 מיכאיל ברישניקוב.

הסטילס: ככה נראית סקרלט ג'והנסון בגרסה הפוסט-הריונית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמישה חודשים עברו מאז שסקרלט ג'והנסון ילדה. חזור שנית, חמישה חודשים עברו מאז שסקרלט ג'והנסון ילדה - וככה היא נראית כעת. הבייב ההוליוודית עשתה ברייק וחתכה לרגע מהחלפת החיתולים לטובת צילומי שער והפקת אופנה רווי סקס-אפיל לגיליון חודש מרץ של מגזין W. להלן התוצאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הווידאו #1: קארה דלווין והאחיות חדיד עושות אהבה

מגזין Love ממשיך להסתמן כמגזין המסקרן ביותר בתעשייה, במיוחד מאז הכתרתה של הסופרמודל רבת הפעלים קארה דלווין כעורכת מיוחדת החל מגיליון פברואר הנוכחי. במסגרת היח"צ האינטנסיבי של הגיליון המדובר, הכוללת בין היתר פרובוקציות מבית קים קרדשיאן, צילומים שנויים במחלוקת של קנדל ג'נר ושערים מעוררי באזז - משחררת קייטי גרנד עורכת המגזין סרטון חדש ומהביל בכיכובן של דלווין, מירנדה קר והאחיות ג'יג'י ובלה חדיד שמדגימות את כישורי הליפ-סינק החינניים שלהו.

הווידאו #2: מיכאיל ברישניקוב עושה סטריט-דאנס בקמפיין של ראג אנד בון

מותג האופנה הניו-יורקי ראג אנד בון ממשיך לבסס את עצמו כאחד הדברים הקוליים יותר שיצאו מהתפוח הגדול. רקדן-העל בן ה-67 מיכאיל ברישניקוב (אשר בחוגים מסוימים מוכר יותר כמאהב של קרי בראדשו ב"סקס אנד דה סיטי") חוגג יחד עם נסיך הסטריט-דאנס בן ה-26 Lil Buck את קולקציית הגברים החורפית של המותג בקמפיין מדבק במיוחד. בכך מצטרף ברישניקוב למגמת הניו-אייג' הגילאית, ומוסיף לה טונות של סקס-אפיל אירופאי.

הטרנד: הג'ינס שמסעיר את הרשת

ג'ינס קרעים מעל גרביוני רשת בבלוג אופנת הרחוב The Sartorialist. Scott Schuman, מתוך הבלוג The Sartorialist, צילום מסך
ג'ינס קרעים מעל גרביוני רשת בבלוג אופנת הרחוב The Sartorialist/צילום מסך, Scott Schuman, מתוך הבלוג The Sartorialist

חידה: מה מגניב יותר מג'ינס קרעים? פתרון: ג'ינס קרעים שנלבש מעל גרביוני רשת. הצלם סקוט שומאן שעומד מאחורי בלוג אופנת הרחוב הפופולארי The Sartorialist תיעד את הצעת ההגשה המעולה הזו לטרנד הניינטיזי האהוב, בעת שחלפה על פניו פאשניסטה אלמונית ברחוב סנט הונורה האופנתי בפריז. שבע שעות תמימות חלפו מאז שהעלה שומאן את הפרפראזה המגה-שיקית לחשבון האינסטגרם שלו. מאז הספיקה לגרוף 7,000 לייקים ו-260 תגובות, וקרוב לוודאי לנסוך השראה בהמוני פאשניסטות מורעבות שיציעו בקרוב פרשנויות משלהן.

הנערה: סיינט וינסנט היא נסיכת האלטרנטיב באופן רשמי

העולם נחלק לשלושה: אלו שעפו על שמלת הקצפת הוורודה שלבשה ריהאנה לטקס הגראמי, אלו שהתבאסו מהשמלה נטולת המעוף של ביונסה ואלו שבכלל בקטע של אלטרנטיב. אוכלוסיית השליש האחרון במשוואה שמחה לגלות כי בקטגוריית האלבום האלטרנטיבי הטוב ביותר זכתה אנני קלארק, הלא היא סיינט וינסנט, אשר את הסאונד הבועט וההזוי שלה עוטפת מסכת ויזואליה שלמה של סטייל יוצא דופן וסוריאליסטי לא פחות. עתידות: בקרוב במגזיני האופנה האדג'יים הקרובים לביתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully