וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקנדל של כוכבת "סקנדל"

10.2.2015 / 12:18

מגזין האופנה האמריקאי InStyle הואשם בגזענות בעקבות חשד כי הבהיר באמצעות פוטושופ את גוון עורה של השחקנית קרי וושינגטון. כי יש שחור ויש שחור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
50 גוונים של שחור. גיליון מרץ של InStyle/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין האופנה האמריקאי InStyle חטף ביקורת לא פשוטה כשהעלה לרשת את שער גיליון מרץ החגיגי שלו. על השער מתנוססת כוכבת הסדרה "סקנדל" קרי וושינגטון בגרסה בהירה למדי, שעוררה חשד כי יד מכוונת דיגיטלית שיחקה באמצעות פוטושופ עם גוון עורה של השחקנית.

התגובות הנזעמות בטענה לגזענות לא איחרו לבוא, וכן גם תגובה מערכת המגזין המכחישה כל התערבות מקצועית: "לא נעשתה עבודת פוטושופ להבהרת עורה של המצולמת. ידוע שלעתים התאורה החזקה על סט הצילומים יוצרת מראה בהיר יותר. אנחנו מעריצים גדולים של קרי וושינגטון, ולארח אותה על שער גיליון אופנת האביב שלנו הוא כבוד ותענוג גדול. אנחנו מבינים שהבלבול גרם לצער ולכאב בקרב קוראינו, מודים לכם על המשוב ומקשיבים לתגובות, וכן מחויבים להמשיך ולתרום לקידום עתיד הנשים בעולם".

וושינגטון, 37, מומחית לא קטנה בניהול משברים, לפחות בסדרה, לא התרגשה יותר מדי מהשערוריה שהתעוררה סביבה. היא הגיבה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה על התגובה של המגזין: "הצהרה יפה. תודה שפתחתם את הנושא לדיון, זה חשוב". שחורה וענווה.

קרי וושינגטון כוכבת "סקנדל". GettyImages
וושינגטון גרסת המציאות/GettyImages
קרי וושינגטון כוכבת "סקנדל". GettyImages
קרי וושינגטון כוכבת "סקנדל"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully