וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: שרינג איז קרינג

12.2.2015 / 8:02

לקראת יום האהבה הבינלאומי, קבלו ספיישל של "אל תגלה לחברה שגנבת לה" - כמה המלצות על מוצרים שנועדו לבנות המין היפה, אבל גם אתה, גבר שבגברים, תוכל להשתמש בהם ביעילות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתה רואה אותה מתמרחת לפני השינה. מרחרח אותה כשהיא נצמדת אליך בהנאה. בוחן אותה מזליפה בעדינות, משייפת במרץ, משפשפת ואחרי כמה דקות - פשוט לא מבין לאן נעלמה האדמומיות. גבר, החברה שלך לא משתמשת בתכשירי פלא ולא מעמיסה את התמרוקים על השידה רק כי היא חושבת שכמה שיותר טוב יותר. היא פשוט מטופחת.

לקראת יום האהבה הבינלאומי, קבלו ספיישל של "אל תגלה לחברה" - כמה המלצות למוצרים שנועדו לבנות המין היפה, אבל גם אתה, גבר שבגברים, תוכל להשתמש בהם. לא, אין צורך שתגנוב לה את הקרם, תחלוק איתה את השפתון או תבקש ממנה לעבור קורס מזורז באיפור בסיסי, זו ממש לא הכוונה. אבל אם תרצה להשאיל ולחלוק בקסם, להלן כמה תכשירים שהיא תשמח לקבל במתנה לוולנטיינז ואתה תשמח לנסות על עצמך מדי פעם. לא למטרוסקסואלים בלבד (כי הם כבר מכירים אותם).

1. קרם סופר צ'ארג' לשיער של פול מיטשל

הקרם שמתפקד גם כמסכה לאחר חפיפת השיער, מכיל ויטמין E וחלבוני סויה, שעוזרים לטעון את השיער הקשוח ביותר בלחות. בתמורה לכך שתשאירו 99 שקלים ל-200 מ"ל במספרות, כמובן.

תרצה לגנוב אותו בגלל ש... ברצינות, כמה זמן תוכל לסבול את גוש השיער המדובלל (סקוץ' ברייט, מישהו?) שעל הראש שלך. כמה לחיצות, דקות של הנאה בחדר הרחצה, שטיפה והשיער נותר מבריק, רך וקופצני יותר. תחשוב מה יקרה אם תחזור על הפעולה, נניח, פעם בשבוע - וראה איזה פלא.

2. קרם רגליים Dermud של AHAVA

קרם עשיר של המותג מים המלח, שכולל מלבד בוץ מינרלי גם שמן קוקוס אלוורה, אבץ וחמאת שיאה, לטיפול בעור כף הרגל הסדוק והמגורה ביותר. על התענוג תשלמו 71 שקלים ל-100 מ"ל.

תרצה להשתמש בו בגלל ש... אתם נכנסים מתחת לשמיכה ואתה לא מבין איך זה שכשכף הרגל שלה מתחככת בך אתה מרגיש מפונק מאושר, אבל כשאתה מנסה לעשות את אותו הדבר, היא בועטת בך ברוגז לצד השני של המיטה. קרם רגליים, כזה שידאג לכך שלא תשרוט אותה או תותיר אותה עם צלקות לחיים. פשוט תמרח ותתקדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

3. קרם פנים ממקור ימי של La prairie

קרם הלחות לפנים של מותג היוקרה החביב על המעושרות, מכיל חומרים ביולוגיים ממעמקי הים (אצות) שמונעים את הזדקנות העור ומקדם הגנה 20spf. אל תתעלף, אבל 50 מ"ל שלו עולים 1,100 שקלים. כן, ברצינות.

תרצה להשתמש בו בגלל ש... בני (ובנות) הים תמיד נראו צעירים, רעננים ומעוררי קנאה, לא? אם תצליח להתגבר על העובדה שיש צורך בכרטיס פלטינה בכדי לרכוש לה את הגילטי פלז'ר של לה פררי (והוא אכן עונה על ההגדרה), תהנה להתמרח מדי פעם בקרם הממכר, עם הריח הנקי, שמלטף אותך בחזרה כשאתה מורח אותו על המצח. על הלחי. על האף. רגע, אין צורך להפריז בשימוש, הוא בכל זאת עולה כמו כורסה חדשה לסלון.

4. רול-און לעיניים BB Cream של גרנייה

תכשיר הלחות לעיניים של מותג הטיפוח מגיע בתוך שפורפרת שמכילה לא רק קרם עם קפאין ומינרלים, אלא גם מייק אפ בהיר, שמסתיר את השקיות הכהות מתחת לעפעפיים. 7 מ"ל עולים 95 שקלים.

תרצה לגנוב אותו בגלל ש... אתה מחפש פיתרון מהיר להעלים את העיניים הנפוחות אחרי לילה נטול שינה. שתי מריחות, כמה טפיחות מתח לעין וזה נראה כאילו זה עתה הקצת משנת חורף מענגת. קצת מייק אפ, להסתיר את כל האלכוהול ועשן הסיגרים של ערב קודם, איך לא חשבת על זה קודם!

5. נר עיסוי מסדרת קרטיס קוליג של ללין

נר החמאה שמיועדת למסאז', הוא חלק מסדרת מוצרים של רשת הטיפוח לרגל יום האהבה בעיצובו של האמן הניו יורקי קרטיס קוליג. החמאה המועשרת בשמן חוחובה ונר הלילה, עולה הוא 89.90 שקלים ל-200 מ"ל.

תרצה לגנוב אותו בגלל ש... היא אוהבת לפנק. אתה אוהב שהיא נוגעת בך. תופסת. מורחת. אוחזת. מלטפת. מועכת ולוחצת (אבל במובן הטוב). ואז היא פשוט אוהבת שאתה מחזיר לה באותה כמות נגיעות לפחות. אחרי שתדליקו את הנר, שמגיע בתוך צנצנת בריח של וניל פירותי משהו, ואז תתחילו לגעת, לא רק הלב שלכם יתחמם.

6. מסכת ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM לשיער של לוריאל פרופסיונל

קו טיפוח השיער היוקרתי כולל מסכה להתחדשות מידית לשיער פגום, שמועשרת בתרכובת ליפידיום בהשראת החומרים שבהם משתמשים בברזיל. צנצנת כזו עולה 201 שקלים לכ-500 מ"ל במספרות המורשות.

תרצה להשתמש בזה בגלל ש... השיער נושר, נשבר, כבר לא נשאר על הפדחת כמו פעם. זמן המתנה של שלוש דקות עם החומר על הראש, מיד אחרי החפיפה (היא תתן לך, עם השיער הקצר שלך) - והראש שהרגיש קודם כמו ספוג יבש ועבש יהפוך ברגע לרך ופלומתי, למשך כמה ימים. אתה זה שמתקן דברים בבית, לא? מגיע לך.

7. סרום Cyber C של Mimi Luzon

תמצית הסרום מבית הקוסמטיקאית של המפורסמים, מכילה ויטמין C פעיל בריכוז נקי של 12%, כך שכמה טיפות למריחה ביום יסייעו לשמור על עור גמיש וצעיר. 30 מ"ל יעלו לכם 549 שקלים.

תרצה לנסות אותו בגלל ש... אתה לא רוצה קמטים. אז אם קרם הפנים עוזר למנוע התייבשות, אבל הסרום, הוא כבר ההמצאה שמסייעת לליידיז להיראות צעירות לנצח, או לפחות להימנע מביקור אצל המנתח הפלסטי, כן? כעת גם גברים מתקדמים (או מקצוענים משקיענים), יכולים לנסות את הסרום הפעיל של מימי לוזון, התמצית שעשויה להיות הגורם לכך שבעוד כמה שנים לא תראה כמו שקית מקומטת. פו.

8. תחליב לחות Protective Face של בובי בראון

מותג האיפור האמריקני מציע גם תחליב לחות קל ונטול שומן לפנים, שמזין את העור בוויטמינים פלוס קמומיל ומקדם הגנה. בקבוקון משאבה של 50 מ"ל יעלה לכם 245 שקלים בחנויות הבוטיק.

תרצה להשתמש בו בגלל ש... אתה סובל מעקצוץ אחרי מריחת האפטרשייב ולא כדאי שתמרח את קרם הגוף על הפנים, כך שהקרם הקליל של בובי בראון הוא פתרון מענג לעור מגורה. קל על העור, חסכוני כמו שאתה אוהב (צריך רק שתי לחיצות בכל פעם, למה מה קרה!), נספג בקלות ומגיע עם שם מאמריקה. בטוח ששחקני הפוטבול הכי קשוחים משתמשים בו.

9. מסכת ג'ל פרחים לפנים של סיסלי פריז

ג'ל הפנים של מותג הקוסמטיקה הצרפתי, מסייעת למנוע את התייבשות העור בעזרת תמציות חבצלת, איריס ושומשום, כולל ויטמין F. למרוח, לנגב אחרי כמה דקות ולשכוח, במחיר 699 שקלים ל-60 מ"ל.

תרצה להשתמש בגלל ש... אתה לא סובל את המגע של הקרם והעור שנותר בוהק אחר כך? המסכה לפנים אמנם דורשת פרק זמן קצר של המתנה בזמן שהג'ל נספג - אבל רגע אחרי שתסיר את השאריות לא תרגיש שבכלל מרחת עליו משהו ולמרות זאת הפרצוף יראה חלק ורענן לפני פגישה חשובה או היתקלות בחמותך. נו, קרם לחות, אבל ללא הקרם, אם היא בכלל תרשה לך לגעת בשפופרת היקרה.

10. רול-און לעיניים SMILE 'N REPAIR של ג'יבנשי

הנוזל במקלון שהיא מגלגלת מתחת לעיניים, מסדרת הקוסמטיקה של בית האופנה, נועד להחליק את העור הנפוח תחת העין העייפה ולעבות אותו, כך שלא ייווצרו קמטים. 10 מ"ל עולים 406.90 שקלים.

תרצה לגנוב אותו בגלל ש...השקיות מתחת לעיניים מציקות לך ואתה נראה עייף? יש לכך פתרון יוקרתי משהו. נכון, בשלב כלשהו היא תשים לב שהתכשיר נגמר הרבה יותר מהר (בכל זאת, כדי להשיג תוצאות צריך להשתמש בו מדי יום במשך חודש לפחות. אה וגם לישון בלילה) - אבל היי, היא הרוויחה בן זוג חתיך יותר, כנראה. או שפשוט תקנה לעצמך רול לעיניים ותפסיק לחייך. זה עוזר.

הפעם, אתה יכול לגלות לחברה...

נכון אתה לא מבין מה היא מוצאת בבושם הסופר "מאצ'ו מן" שלך, למה היא מדיפה ניחוח של מלתחות גברים או למה היא רוצה להריח כמו החבר הכי טוב שלך מהטירונות? אז הבושם או-דינמיזנט של קלרינס, הוא התשובה הנשית לכך.

כן, מדובר בניחוח שמיועד דווקא לנשים, אבל מריח כל כך טבעי גם על גברים עד שתרצה לחלוק איתה את הבקבוק (או לפחות תגנוב שפריץ פה ושם). הריח ספורטיבי, קליל ומרענן (בזכות הלימון, התימין וג'ינסנג שהוא כולל בתוכו), כשבנוזל יש גם בחומרי לחות לעור. בבושם. אה והוא עולה 237 ש"ח ל-100 מ"ל. רק שלא תתפלא שאתה מריח כמו אחותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully