וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ניו יורק מציגה: רחוב על שם אוסקר דה לה רנטה

12.2.2015 / 11:03

לקראת שבוע האופנה הממשמש ובא, החליטו בתפוח הגדול לעשות כבוד לאחד המעצבים המזוהים עם העיר, שהלך לעולמו באוקטובר האחרון. "חותמו לנצח יהיו חקוק בבדי העיר"

אוסקר דה לה רנטה בתצוגה האחרונה שלו בשבוע האופנה בניו יורק, ספטמבר 2014. GettyImages
בקרוב על מדרכות ניו יורק. אוסקר דה לה רנטה בחודשיו האחרונים/GettyImages

עיריית ניו-יורק החליטה לעשות כבוד לאחד המעצבים המזוהים איתה מכל, ולכנות רחוב בעיר על שם אוסקר דה לה רנטה. כזכור, מעצב-העל המנוח הלך לעולמו באוקטובר האחרון לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הוא היה בן 82 במותו.

במהלך האירועים המקדימים לשבוע האופנה שיחול בימים הקרובים בתפוח הגדול, הכריז ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו כי בכוונת העירייה להוקיר את פועלו של המעצב הדומיניקני אשר הקים בשנות השישים המאוחרות וביסס בניו-יורק את בית האופנה היוקרתי הקרוי על שמו. נימוקיו של ראש עיריית ניו יורק לאקט ההוקרה צוטטו בכלי התקשורת. דה בלאזיו כינה את דה לה רנטה "הענק של התעשייה" ואף הוסיף כי "אין אחד שהכבוד הזה מגיע לו יותר. חותמו לנצח יהיו חקוק בבדי העיר".

מוקדם יותר החודש חתם ראש עיריית ניו יורק על חקיקה חדשה לפיה העירייה תכנה מחדש 56 רחובות ומרחבים ציבוריים. טרם נודע היכן ימוקם הרחוב על שם אוסקר דה לה רנטה, אך בהמשך למחווה האופנתית הודיע דה בלאזיו כי העירייה תשלש את תקציב קרן המימון וההשקעה (העומד כיום על 5 מיליון דולר) בפיתוח האופנה המקומית. רון חולדאי, לתשומת לבך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully