וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעי זה הכי: תמונה לא מרוטשת של סינדי קרופורד דלפה לרשת

14.2.2015 / 19:38

תמונה נטולת פוטושופ של דוגמנית-העל בהלבשה תחתונה דלפה לטוויטר והפכה לויראלית. מגזין מארי קלייר, עבורו הצטלמה קרופורד בת ה-49, אישר כי התמונה לא מזויפת והגיב כי זה היא "אמיתית, כנה ומשגעת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרופורד נטולת פוטושופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע לפני חגיגות יום הולדתה ה-49, נאלצת דוגמנית-העל לשעבר סינדי קרופורד להתמודד עם פרשת רשת לא פשוטה. תמונה לא מרוטשת של הסופרמודל האהובה מתוך צילומים לשער מגזין מארי קלייר מגיליון דצמבר 2013 דלפה לטוויטר ומשם הפכה תוך שעות ללהיט ויראלי. התמונה מציגה את קרופורד לבושה בהלבשה תחתונה וחושפת את כל מה שתעשייה שלמה עובדת קשה מאוד כדי להסתיר: צלוליטיס, סימני מתיחה, ובעיקר - אנושיות.

בתגובה לאלה שחשדו כי מדובר בתמונה מזויפת, אישר המגזין האמריקאי שאכן מדובר בתמונה מתוך סט צילומים שנערך עבור מהדורת אמריקה הלטינית של המגזין, והוסיף: "התמונה אמיתית, כנה משגעת".

קרופורד, אמא לשני ילדים (פרסלי בן ה-15 וקאיה בת ה-13), סיפקה באותו ריאיון ב-2013 וידוי שהרבה בחורות תשמחנה לשמוע: "אף פעם לא הייתי מהבחורות הרזות שיכולות לאכול מה שבא להן ומתי שבא להן. אני מתעמלת הרבה ומשתדלת לאכול מסודר". את הווייב השפוי היא גם מנסה להעביר לדור הבא, שמסתמן שהולך גם הוא לקריירת דוגמנות. "אני גם משתדלת להוות מודל חיובי לבתי ולהראות לה שהכי חשוב זה להיות שלמה עם עצמך. איתה אין התעסקות בספירת קלוריות ובהימנעות, אנחנו אפילו מכייפות לפעמים עם גלידה". מילפית למופת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארי קלייר, דצמבר 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרופורד בימים צעירים, נועזים ומרוטשים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך
סינדי קרופורד בטקס פתיחת פסטיבל קאן, 15 מאי 2013. GettyImages
פסטיבל קאן, מאי 2013. שמורה היטב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully