וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: ככה זה כשיש שתיים

17.2.2015 / 13:02

הילדה הרעה ריהאנה מציגה מחווה אפלולית לילד הרע והמנוח מקווין; טיילור סוויפט ממשיכה לכבוש את עולם האופנה עם שער ווג לצד הבסטי קרלי קלוס ועם קליפ עמוס סטייל מעורר קנאה; ובית האופנה לנווין חוגג 125 שנה עם סרטון מלא שיק פריזאי מהפנט. הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: הילדה הרעה של עולם הפופ במחווה לילד הרע של עולם האופנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריהאנה מצדיעה לאלכסנדר מקווין במגזין Another/מערכת וואלה!, צילום מסך

עולם האופנה מרכין ראש בימים אלה בציון חמש שנים למותו של מעצב-העל האגדי אלכסנדר מקווין, ובמקביל ממשיך לדוש בסיפור הטראגי אם דרך ביוגרפיות חדשות וחושפניות ואם דרך תערוכת אופנה אמנותית ונדירה. כעת גם ריהאנה, הילדה הרעה של התעשייה, מצטרפת למסכת ההוקרות ומצטלמת לגיליון החדש של מגזין האופנה הבועט Another בהפקת שער אדג'ית ואפלולית שכולה מחווה לילד הרע של עולם האופנה.

הסטילס: קרלי קלוס וטיילור סוויפט BFF

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבה אפלטונית מתבררת כהכי פוטוגנית שיש. קרלי קלוס וטיילור סוויפט לווג/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזוגיות הכי מסקרנת כיום בעולם האופנה היא אפלטונית לחלוטין, אך עתירה בשיק וחמידות מהסוג שמעורר חיוך ולא רפלקס הקאה. קשר החברות של הבסטי'ז קרלי קלוס וטיילור סוויפט זוכה כעת למחווה אופנתית אמיתית בצילום שער והפקת אופנה יפה במיוחד לגיליון מרץ של מגזין ווג האמריקאי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הווידאו #1: הסטייל של טיילור סוויפט

שבוע עמוס עבר על נסיכת הפופ מהפסקה למעלה, המטפסת במהירות האור אל עבר הכס הנכסף של ממלכת הסטייל. נוסף על הופעתה בווג, משחררת טיילור סוויפט קליפ חדש ומסוגנן לסינגל "Style". מלבד הטייטל המובהק, הקליפ עצמו ממשיך את הקו האסתטי החדש והמהודק שמובילה סוויפט מאז שחרור אלבומה החדש "1989". הקליפ החדש משרטט את סוויפט בקווי מתאר מתקדמים אופנתית שיוצרים כמו הכלאה בין לנה דל ריי, גריימס ובאט פור לאשס. בקיצור, סטייל.

הווידאו #2: הוונדליזם האופנתי של אלבר אלבז

חגיגות ה-125 לבית האופנה הצרפתי לנווין בעיצומן: בית האופנה היוקרתי משחרר סרטון חדש ומלא שיק פריזאי בסימן מורשת וסטייל אין-קץ, בכיכובן של דוגמניות עבר דוגמת קירסטן אוון ופט קליבלנד שהצטלמו יחד עם בנותיהן. שני הדורות הפגינו שיק מופתי בסטיילינג מושלם, פיזוזים מלאי חן ומעשי גראפיטי באמצעות ליפסטיק אדום. אלבר אלבז בכבודו ובעצמו הגיח אף הוא להופעת אורח חיננית בתום הסרטון, ולקח חלק בוונדליזם האופנתי. טרה טרה שיק.

הטרנד: Hood By Air עושה את דרכו מהשוליים אל לב התפוח הגדול

Hood By Air בשבוע האופנה בניו יורק לסתיו-חורף 2015-16. GettyImages
תתחילו לשנן את השם. Hood By Air/GettyImages

נזיל מגדרית, מחוספס במקומות הנכונים ואולטרה-מקורי - אם טרם יצא לכם להכיר, הגיע הזמן לערוך היכרות רשמית: נעים מאוד, Hood By Air, המותג המסקרן ביותר כיום בתפוח הגדול. המותג הניו-יורקי הצעיר כבר הספיק לכבוש כל חלקה טובה בשוליים, ועל הדרך לספח לעצמו מעריצים אופנתיים נלהבים נוסח קניה ווסט, ריהאנה וקנדריק למאר. מאחורי המותג הרותח ניצב מעצב טרי (25) ורותח לא פחות בשם שיין אוליבר, ולפי ההתלהבות הגורפת שניכרה בתצוגתו בשבוע האופנה בחוף המזרחי - עושה רושם כי האופק טומן בחובו רק גדולות.

הנערה: ילדי האנרכיה גרסת הסטייל. יו-לנדי ויסר רולז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תופעה ביזארית וקסומה כאחד. יו-לנדי ויסר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"סופרסטאר אנרכיסטית", מכנה מגזין Dazed & Confused את יו-לנדי ויסר, התופעה הביזארית שמשמשת כפרונטוומן של הטריו הדרום-אפריקאי Die Antwoord, ומעטרת את גיליון האקסטרים של מגזין האופנה הבריטי אשר בין דפיו מככבים בין היתר ביורק, מרילין מנסון וז'אן פול גוטייה. הלוק הווירדי, הביטים המעקצצים וההייפ המבעבע אפילו הצליחו לכבוש את לבה של ההייפרית המובילה קארה דלווין שהשתתפה בקליפ האחרון של הלהקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully