וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברי במספרים, גברת: מייקרס אאוטלט של קום איל פו

17.2.2015 / 15:51

נראה כי יש חיים (אופנתיים) מחוץ לתל אביב: הגיע הזמן שכולכן תכירו את האאוטלט בהרצליה שמציע בגדי מעצבים מקומיים נחשבים במחירים נמוכים באופן משמעותי. המקום המושלם לכל חובבת אופנה שלא גומרת את החודש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גן עדן לפאשניסטות וחובבות עיצוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממש כמו חוויית השופינג בחו"ל, כשהאאוטלטים השווים באמת ממוקמים מחוץ לעיר ודורשים רוד טריפ תוסס, כך גם בארץ מסתמן כי יש חיים אופנתיים מחוץ לעיר הלבנה. למי שעדיין לא יצא להכיר את ה-Makers מבית קום איל פו, זה הזמן. האאוטלט השוכן בהרצליה, הניו ג'רזי שלנו, מכיל הפתעות נעימות לכל חובבת אופנה שלא גומרת את החודש.

מייקרס (Makers) הוא מונח בינלאומי שטבע ב-2005 עורך המגזין "wired", והוא מתייחס לתנועה שהחלה מעולמות הטכנולוגיה, שבה יצרנים פרטיים וממציאים שיווקו בעצמם את מרכולתם. מתוך אותה השקפה של קידום ייצור כחול-לבן הקימה סיביל גולדפיינר, מייסדת ובעלת קום איל פו, את הפרויקט החדש. כי בעולם שהופך בצעדי ענק לקפיטליסטי יותר ויותר, וכשרשתות האופנה הגדולות רק הולכות ומתעצמות, נדיר למצוא יצרניים פרטיים קטנים, ולמעצבים המקומיים ההישרדות הופכת כמעט לבלתי אפשרית. כישרון הוא כבר מזמן לא פקטור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במתחם עוצר נשימה שדורש עצירה להסתכלות ממוקדת בכל פינה, בין עמדת התלייה של דגמי האולסטאר בצבעי פסטל לבין אסופת פתקי הסיסמאות המתוחכמות התלויים לצד התכשיטים, ניתן למצוא פריטים של מעצבים נחשבים וביניהם גרטרוד, אווה מנדלבאום, גוסטה, מריה ברמן, בנקר, עלמה, תיקים של כיסים, נעליים של קאפל אוף, אופנת גברים של Sketch וכן כמובן של מותג הבית קום איל פו. המתחם מאגד את המעצבים ומציע לרכוש את מרכולתם באופן ישיר. כך מאפשר המיזם מודל כלכלי חדש שבו שני הצדדים מרוויחים: המעצב מגדיל את שולי הרווח שלו על ידי חיסכון במתווך, וכפועל יוצא מכך הצרכן מרוויח רכישת מוצרים במחיר נמוך באופן משמעותי שיכול להגיע גם ל-70% הנחה.

רשת קום איל פו מונה כיום תשעה סניפים, ספא לנשים בלבד ואת מתחם בית בנמל, והיא מהווה דוגמא לעסק קטן שפועל כמו חברת ענק המנוהלת היטב ומצליחה לשרוד את השוק הישראלי ובעיקר להמשיך ולחדש. לצד ניהול המותג פועלת גולדפיינר לקידום נושאים חברתיים, ביניהם נערות בסיכון, נשים שיצאו ממעגל הזנות וקהילת הפליטות בדרום תל אביב.

מייקרס אאוטלט, מדינת היהודים 89, הרצליה פיתוח.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully