וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלג הוא האקססורי החם ביותר: אופנת הרחוב בשבוע האופנה של ניו יורק

22.2.2015 / 12:20

בלוגריות, סטייליסטיות ומובילות דעה מרחבי העולם התקבצו בקיפאון של התפוח הגדול והוכיחו שלאופנה אין טמפרטורה. ככה זה נראה כשהרחובות נותנים פייט רציני למסלולים

A photo posted by Linda Tol (@lindatol_) on

שבוע האופנה של ניו יורק שהסתיים אתמול (שבת) משך אליו בלוגריות, סטייליסטיות ומובילות דעה אופנתיות מרחבי העולם. בקור של 13 מעלות מתחת לאפס, הוכיחו הפאשניסטות שלאופנה אין טמפרטורה נכונה, ושעם כל הכבוד למה שקורה על מסלולי התצוגה, השואו האמיתי והמגניב ביותר מתרחש ברחובות. איתרנו כמה טרנדים בולטים במיוחד באופנת הרחוב של ניו יורק בשבוע האופנתי והקר שפקד אותו.

רכשי לעצמך פרווה צבעונית

מעילי הפרווה היו ללא ספק אחד הטרנדים הבולטים והיפים שנראו ברחובות ניו יורק. חוץ מזה שהם מחממים נורא, מדובר בפריט שבאופן מיידי מוסיף שיק להופעה, וכמו שתראו מיד, כמה שיותר צבעוני זה יותר מגניב.

A photo posted by Mangue Banzima (@quistyle) on

A photo posted by Stylio.pl (@stylio.pl) on

A photo posted by Linda Tol (@lindatol_) on

תשתוללו עם התיקים

החולשה שלי היא תיקים משוגעים, ותמיד אפשר לסמוך על אופנת הרחוב שתספק כאלו. משקית צ'יפס דרך תיק שנראה כמו ביצה ועד תיק עם עיניים ועוד, העיקר שלא ישעמם.

A photo posted by by Danielle (@weworewhat) on

A photo posted by Eva Chen (@evachen212) on

את הכי יפה כשנוח לך

טרנד הנעליים הספורטיביות, שהתחיל כבר בחורף שעבר, המשיך גם השנה. מלבד העובדה שזה נוח בטירוף, זה גם הכי שיק. אז במקום לדדות על עקבים גבוהים או חלילה להחליק בשלג, נועלות הפאשניסטות נעליים שטוחות או עם עקבים נמוכים ונראות הכי קול שיש.

A photo posted by by Danielle (@weworewhat) on

A photo posted by Man Repeller (@manrepeller) on

הג'ינס הנכון: גבוה, רחב ועם פאצ'ים

זוכרות את התקופה אי שם בשנות ה-90 כשהיינו רוכשים פאצ'ים ומגהצים על הג'ינס? אז נחשו מה, זה חוזר. ואם לא בא לכן להחריב ג'ינס משלכן, כי גם ככה הטרנד ייעלם בעונה הבאה, אתן לגמרי מוזמנות להשאיל את הג'ינס של הגבר שלכן, כי כמה שיותר רחב וגבוה זה הכי נכון.

A photo posted by Eva Chen (@evachen212) on

שלג הוא האקססורי החם ביותר

מזג האוויר הקר בניו יורק אולי הקשה מעט על הבנות לדפוק הופעה כמו שתכננו, אבל לזכותו ייאמר שהשלג לגמרי הוסיף לסטייל. אין מה לעשות, יש משהו בפתיתים הלבנים שנותנים נופך רומנטי ואופנתי לתמונה. אז בנות ישראל, סעו לחרמון וכסו את עצמכן בשלג - זה עובד.

A photo posted by Linda Tol (@lindatol_) on

A photo posted by palomableu (@palomableu) on

A photo posted by by Danielle (@weworewhat) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully