וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרות על איפוק: השטיח האדום של האוסקר

23.2.2015 / 9:10

בניגוד לבורדל הפרוע וגדוש המקוריות שראינו בגראמי, הכוכבות על השטיח האדום של טקס האוסקר הציגו מראות אלגנטיים, אצילים ומאופקים. היה מרשים, אבל ציפינו לשכבות נוספות של סטייל. טוב שג'יי לו הצילה את המצב

דקוטה ג'ונסון - סן לורן

דקוטה ג'ונסון לובשת סן לורן באוסקר 2015. GettyImages
דקוטה ג'ונסון לובשת סן לורן באוסקר 2015/GettyImages

2 מיליון ו-200 אלף דולר, לא פחות, הם שווי עלות תכשיטי היהלומים שענדה דקוטה ג'ונסון בטקס האוסקר. אבל נראה שגם ללא איבזור מנצנץ, הכוכבת בהתהוות היתה משאירה את אותו אימפקט. והמראה המרשים של שמלת סן לורן האסימטרית שלה יישאר עמנו עוד זמן רב. לא כל אחת מסוגלת ללבוש אדום בכזה ביטחון, אבל לבת של מלאני גריפית ודון ג'ונסון אין שום בעיה. מי שנבחרה לגלם את התפקיד הראשי הנחשק בלהיט הקולנועי "50 גוונים של אפור" והוכיחה כי הבחירה בה היתה מבריקה, מגלה גם טעם מצוין והשראתי על השטיח האדום.

עוד באותו נושא
קוקו שאנל: מבט מקרוב על הפריזורות של האוסקר

ג'וליאן מור - שאנל

'וליאן מור לובשת שאנל. GettyImages
'וליאן מור לובשת שאנל/GettyImages

927 שעות הוקדשו בבית שאנל לשמלה הצחורה עם הנגיעות המעודנות בשחור של ג'וליאן מור. השמלה, בעיצוב מיוחד של קרל לגרפלד וכמובן בהתאמה אישית לכוכבת, היתה הבחירה הנכונה לזוכה הגדולה של הטקס. יהלומי שופארד ושיער אסוף השלימו מראה ששידר קלאסיקה, אלגנטיות ואצילות. זוכת "עדיין אליס" היא עדיין אחת המסוגננות בהוליווד היום. ככה אנחנו רוצות להיראות כשנהיה בנות 54.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קירה נייטלי - ולנטינו

קירה נייטלי לובשת ולנטינו לטקס האוסקר, הוליווד, 22 פברואר 2015. GettyImages
קירה נייטלי לובשת ולנטינו לטקס האוסקר, הוליווד, 22 פברואר 2015/GettyImages

וככה אנחנו רוצות להיראות כשנהיה בהריון. קירה נייטלי, המועמדת לפרס השחקנית עבור תפקידה ב"משחקי החיקוי", הציגה מראה הריוני קסום שאפילו קייט מידלטון יכולה ללמוד ממנו. ככה עושים שטיח אדום בטרימסטר השני. בשמלת כתפיות וטול שמיימית בגווני פודרה של ולנטינו המעוטרת ברקמות עבודת-יד של פרחים, פרפרים, עלים, יונקי דבש וכיתוב בצרפתית, הבריטית היפהפיה הוכיחה שגם בהריון אפשר להיראות מושכת והורסת.

לופיטה ניונגו - קלווין קליין

לופיטה ניונגו לובשת קלווין קליין. GettyImages
לופיטה ניונגו לובשת קלווין קליין/GettyImages

6,000 פנינים שובצו בשמלה של לופיטה ניונגו. בשמלת קלווין קליין לבנה בהתאמה אישית, זוכת האוסקר של השנה שעברה היתה בעצמה סוג של פנינה נדירה על השטיח האדום. הגזרה, הפיטינג, הגוון, הפתח החזיתי בצורת יהלום - הכל במקום. כמו המשחק שלה, כך גם טעמה האופנתי, ראוי לפרס הכי גבוה בתעשייה. עם זאת, ייתכן ומעריצות הסטייל האדוקות שלה יתאכזבו מהבחירה הלא ממש מקורית. ועדיין, מי שפרצה לתודעה הבינלאומית רק לפני כשנה, ממשיכה להיות השראה על השטיח האדום.

ריס ווית'רספון - טום פורד

ריס וויתרספון לובשת טום פורד. GettyImages
ריס וויתרספון לובשת טום פורד/GettyImages

ריס ווית'רספון הפסידה את האוסקר לג'וליאן מור, וגם על השטיח האדום לא רשמה הצלחה גדולה. טום פורד עיצב לה שמלה בהתאמה אישית בגזרת "אוף דה שולדרס" מחמיאה עם חגורה ושולייים עליונים בשחור. עגילי היהלומים הצמודים שהציצו מתסרוקת שיער פזור התכתבו עם צמיד וטבעות תואמים והמראה כולו שידר קלאסיקה ואלגנטיות, אבל לא משהו זכיר ששווה להתעכב עליו. בקיצור, הבנאליות של השחור-לבן.

קייט בלנשט - מייסון מרג'יאלה

קייט בלאנשט לובשת מיזון מרג'יאלה. GettyImages
קייט בלאנשט לובשת מיזון מרג'יאלה/GettyImages

קייט בלנשט בחרה בשמלה שחורה חובקת גוף באורך הרצפה - בחירה זהירה המשקפת חוסר ביטחון ומקוריות. עם זאת, זוכת האוסקר האוסטרלית היתה אחת היפות והאלגנטיות אתמול. חשיפת הכתפיים, השיער האסוף, מחרוזת הטורקיז והשובל הלא מוגזם - כל אלו השלימו מראה שיצר איזון נכון בין פשטות ותיחכום. היו מי שמצאו אותו כבנאלי ויש להודות שיש פה בנאליות מה. אבל הבנאליות של קייט בלנשט הרבה פעמים עדיפה על מקוריות קטסטרופלית של אחרות.

גווינת פאלטרו - ראלף אנד רוסו

גווינית פאלטרו לובשת ראלף אנד רוסו. GettyImages
גווינית פאלטרו לובשת ראלף אנד רוסו/GettyImages

גווינת פאלטרו הגישה את פרס השחקן הטוב ביותר וגם הציגה את אחת השמלות האלגנטיות על השטיח האדום. כמו באוסקר 2012, עם שמלת ה- Cape הלבנה של פורד, גם אתמול היא היתה כולה חיזיון מסקרן. השמלה האסימטרית של ראלף אנד רוסו בוורוד פודרה עם דיטייל דומיננטי שהזכיר ורד בשרוול יד שמאל, החמיאה לגזרתה הדקיקה. עור החרסינה והבלונד הזוהר מושלמים כמעט כמו שהיו לפני 17 שנה כשהיא עצמה זכתה באוסקר - גם אז עם שמלה ורודה. עם זאת, נותרנו קצת מאוכזבים מהמראה הקצת צפוי של מי שנחשבת לאייקון האופנה.

מריון קוטיאר - דיור

מריון קוטיאר לובשת דיור. GettyImages
מריון קוטיאר לובשת דיור/GettyImages

במבט ראשון נסיכת הקוטור הצרפתיה קצת מאכזבת. במבט נוסף, ממש לא. מריון קוטיאר, סמן האיכות והטעם והטוב בכל טקס שטיח אדום, לבשה כמובן דיור (במסגרת תפקידה כפנים של בית האופנה), ושידרה פשטות וגאונות בו זמנית. הצבע והגזרה קצת הזכירו את שמלת הסירנה האיקונית שלה מאוסקר 2008, רק שאתמול לא היה פה כל מאמץ, אלא רק נינוחות ואלגנטיות. חשיפת הכתפיים, ה- Cut Outs בצורת נקודות, השפתון והמניקור באדום עז, השיער האסוף הכהה - שיק צרפתי כמו שצריך.

רוזמונד פייק - ז'יבנשי

רוזמונד פייק לובשת ז'יבנשי בטקס האוסקר 2015. GettyImages
רוזמונד פייק לובשת ז'יבנשי בטקס האוסקר 2015/GettyImages

כמו התפקיד שגילמה ב"הנעלמת", גם השמלה של המועמדת לפרס השחקנית רוזמונד פייק היתה הצלחה מסחררת. הרמוניה באדום על השטיח האדום. אין דרך אחרת לתאר את הבלונדינית היפהפיה ושמלת הז'יבנשי שלה המפוסלת שלה. סטרפלס קמור, שסע מרכזי באורך נכון, מרקם תחרה המזכיר שדה שושנים, שיער אסוף, סנדלי עקב אדומים. שיפור חד ביחס לשמלת גלובוס הזהב הלא ממש מוצלחת שלה.

ריטה אורה - מרקזה

ריטה אורה לובשת מרצ'סה באוסקר 2015. GettyImages
ריטה אורה לובשת מרצ'סה באוסקר 2015/GettyImages

אולי ב-"50 גוונים של אפור" היה לה תפקיד קטנטן והיא נעלמה לנו מהר מדי מהמסך, אבל אתמול על השטיח האדום לריטה אורה בהחלט היתה נוכחות. בלונדינית הפלטינה המחויכת הוכיחה שאפשר ללבוש שמלת בת ים מבלי להפוך לקלישאה. דיטייל מוזהב בצורת עלה על המותן שהתכתב עם אפליקציה מוזהבת שהציצה בחזית תרמו למראה אצילות ותחכום. התאמת גוון העישון בעיניים לגוון השמלה היה עוד ממד מחושב ששידרג את המראה.

סקרלט ג'והנסון - ורסצ'ה

סקרלט ג'והנסון לובשת ורסצ'ה. GettyImages
סקרלט ג'והנסון לובשת ורסצ'ה/GettyImages

ורסצ'ה אטלייה, ירוק-יער חם, מחרוזת סברובסקי בהתאמה מושלמת וסקרלט ג'והנסון. לכאורה, כל מה שצריך למראה שטיח אדום מושלם. אבל תיאוריה מבטיחה, כמו שהוכח פה, לא תמיד מובילה לפרקטיקה טובה. משהו לא עבד במראה של סקר-ג'ו המשגעת. במיוחד לא השיער. האם הטרייה נראית פה קצת מבוגרת לגילה וקצת פחות סקסית מהרגיל. מה שכן, הבטן השטוחה מהווה השראה גדולה.

אמה סטון - אלי סעב

אמה סטון לובשת אלי סעב. GettyImages
אמה סטון לובשת אלי סעב/GettyImages

אין שטיח אדום הוליוודי בלי קוטור לבנוני ואין יותר משמח מאמה סטון באלי סעב. הג'ינג'ית היפהפיה בחרה בשמלה בגוון ירקרק-צהבהב עם אפקט מימי זורם, שסע ברגל שמאל, סנדלי עקב תואמים וסידור שיער נוסח עידן הג'אז. התוצאה - אחד המראות הבלתי בנאלים מאתמול. ככה לובשים ירוק! בניגוד למגמה הכללית הזהירה, סטון כהרגלה בחרה בכיוון אחר. לא שהשמלה היא סיכון גמור, אבל היא גם רחוקה מלהיות משעממת.

ג'ניפר אניסטון - ורסצ'ה

ג'ניפר אניסטון לובשת ורסצ'ה. GettyImages
ג'ניפר אניסטון לובשת ורסצ'ה/GettyImages

ג'ניפר אניסטון, מתוקה ומוכשרת ככל שהיא, אף פעם לא התבלטה בתחום הסטייל. כוכבת הטלוויזיה שהפכה להיות גם כוכבת קולנוע מצליחה, לא הפכה להיות כוכבת שטיח אדום. בדרך-כלל היא הסתפקה באופנה בטוחה וחסרת תעוזה. הרבה פעמים היא בחרה בשחור בטוח. אתמול, בשמלת מחוך סטרפלס מפוסלת בגוון ניוד של ורסצ'ה, היא שוב לא הציגה אופנה מתקדמת או מקורית, אבל ניתן לומר שנרשם שיפור יחסי בזכות גוון מחמיא, גזרה סקסית ומשחקי שקיפות.

ליידי גאגא - אזדין אלאיה

ליידי גאגא לובשת אזאדין אלייה. GettyImages
ליידי גאגא לובשת אזאדין אלייה/GettyImages

ביחס למראות העבר שלה על השטיח האדום, ליידי גאגא היתה אתמול מאופקת למדי. אפילו היא. נכון שהשמלה שעיצב עבורה אזדין אלאיה אינה משהו שניתן לכנות כקונבנציונלי, אבל עדיין יש פה יישור קו של הליידי עם המגמה הכללית ומכובדות הטקס ההוליוודי הכי נחשב. ראויים לציון הם הגזרה הייחודית, המרקם המחוספס והתאמת גוון השפתון לאקססורי השיער ולכפפות. אגב, אלה כפפות גומי לעבודות בית?

ג'ניפר לופז - אלי סעב

ג'ניפר לופז לובשת אלי סאאב. GettyImages
ג'ניפר לופז לובשת אלי סאאב/GettyImages

מה היינו עושות בלי ג'יי לו? כבר אחרי סקירה ראשונית נותרנו קצת צמאות למשהו בלתי מאופק-מפוסל-זהיר. משהו חסר כל עכבות. אופנת קוטור הורסת. ואין מי שמסוגלת להציג אופנה כזאת יותר טוב מג'ניפר לופז. בשמלת נסיכה עם מחשוף וי נדיב וחריזת תלת-ממד של מעצב העל הלבנוני-פריזאי אלי סעב(אחד האהובים עליה), היא השלימה את החוליה החסרה בקולקציית אופנת האוסקר אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully