וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: בדקנו את תכשירי הטיפוח החדשים לשיער

שירלי אכסלרוד

26.2.2015 / 14:09

מחליק שיער, מי שיער, מסכה, בושם ומתיר קשרים. בדקנו את כל מוצרי הטיפוח החדשים על המדף והסקנו מסקנות חותכות. לא למתולתלות בלבד

תכשיר להתרת קשרים של ל'אוקסיטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הראסטות העקשניות יותר הצריכו עדיין התעסקות מפרכת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדי שנה בחורף נוטה שערה הגלי והמסודר בדרך כלל של ת' לצבור לחות, להסתבך בקטטות ולגדל ראסטות קטנות שבתוכן מסתתרים גורי חתולים מפני הגשם. ת' קיבלה את המיסט של ל'אוקסיטן שמבטיח להקל על הסירוק האכזרי, להתיר את הקשרים ולהחליק את השיער מבלי להעיק עליו, וחזרה עם התובנות הבאות: "התזתי אותו על שיער רטוב, ערב אחרי ערב, במשך יותר משבועיים. כמובטח, הספריי לא מכביד עם סיליקון ושמנוניות, ויש לו ריח אופטימי ועדין של ערוגת צמחי תבלין. אבל להגיד שהקשרים נפתחו והשיער הוחלק יהיה הגזמה פראית – הוא אמנם הוברש ביתר קלות, אבל הראסטות העקשניות יותר הצריכו עדיין התעסקות מפרכת. נחמד לשיער שטרם התדרדר לכדי קשרים של ממש, לא יותר מזה".
ל'אוקסיטן, מיסט להתרת קשרים, מחיר: 99 שקלים ל- 125 מ"ל. תאריך תפוגה: יש.

מסכת קולור פריז של schwarzkopf professional

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מריחה חמאתית על שיער מדוכדך הצליחה להחזיר לו ברק ורכות/מערכת וואלה!, צילום מסך

לרגל פורים נמסרה מסכת קולור פריז, שמבטיחה "לחדש בעוצמה את השיער הצבוע ולהגן מפני דהייה", לנסיינית א' שהגוונים/שטיפה הם ידידיה הטובים ביותר כבר יותר מעשור. "בדרך כלל הגוון נראה טוב בדיוק בשבועיים הראשונים אחרי הביקור במספרה, ובהמשך הוא מדרדר מבלונד חיטה אלגנטי לצהוב שרוף ומשם לכתום מזעזע. אז בעניין הזה אין לי בשורות, הכתום היום כתום מאוד, אבל זאת בוודאי אחת המסכות הטובות שניסיתי. מריחה חמאתית ועשירה על שיער מדוכדך ועייף הצליחה להחזיר לו ברק, רכות, ריח משגע ואת רוח החג, במקום שכל המסכות האחרות כבר התייאשו. יקר, ולכן מומלץ לשמור למצבי חירום".
schwarzkopf professional, BC Color Freeze Treatment, מחיר: 98 שקלים ל- 200 מ"ל. להשיג במספרות. תאריך תפוגה: אין

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מי שיער רוזמרין של Weleda

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפקט החיובי התחיל ממש מהמריחה הראשונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג הנזירי וולדה מציע אלטרנטיבה קוסמטית טבעית במחירים שפויים, ומסתמן כמאמא תרזה של הרגע, דווקא בגלל מה שאין בו: סיליקון, שמן מינרלי, אמוניה ועוד חולירות.
הטוניק לשיער, שמכיל שמן רוזמרין ודברים טובים אחרים, נמסר לנסיינית שהיובש החורפי דרדר אותה להתגרדות מביכה בציבור, בפרט בקרקפת, וגאל אותה מייסורים: "התכשיר מרגיש יותר כמו מים מאשר שמן, כך שגם אם חלק ממנו זולג לשיער, הוא לא נראה מטונף. האפקט החיובי התחיל ממש מהמריחה הראשונה, על שיער רטוב אחרי מקלחת. העניינים שם נרגעו, היובש התאזן, הפסקתי להתגרד והשיער הריח יופי. מושלם לבעלי קרקפת עצבנית, מתקלפת ומציקה וגם למי שסובלים, בלעחס בלעחס, מקשקשים". לא מכיל מרכיבים מהחי ולכן מתאים גם לטבעונים שחשים צמא ובא להם שלוק ממי שיער.
מי שיער רוזמרין של Weleda, מחיר: 65 שקלים ל- 190 מ"ל. להשיג בבתי המרקחת וחנויות טבע. תאריך תפוגה: יש

בושם לגוף ולשיער של Label.m

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מצטיין באף אחת מהקטגוריות/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוצר המעט משונה הבא מתאים לחובבי המוצרים הרב תכליתיים: בושם לשיער, שהוא גם בושם לגוף, שמכיל שמן מטפח לשיער פגום ויבש, ואם תבקשו יפה יסכים לעשות לכם קיצי קיצי בגב. אלא שכדרכם של תכשירים שרוצים להספיק הכל, הוא לא מצטיין באף אחת מהקטגוריות: הריח אמנם נעים ביותר – תה מתובל, חמים ומרגיע, רק שהוא נעלם באותה מהירות שבה הותז. גם כשמן לשיער הוא לא מוצלח במיוחד, משאיר מעין ציפוי לא מואד אטרקטיבי, ואחרי שעתיים נוכחותו מוטלת בספק. והנסיינית מסכמת: "מחכה לבושם במהדורה אמיתית, שגם מחזיקה. בינתיים מעדיפה בלי".
Label.m, Hair & Body Perfume, מחיר: 199 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג במספרות. תאריך תפוגה: אין

מחליק שיער רחב של רמינגטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פן מקלות אמיתי במסיבת גיהוץ ענקית/מערכת וואלה!, צילום מסך

פ', שמאמינה בפן קונבנציונלי, גויסה לראשונה בחייה לעולם המופלא של המחליקים, ה-BDSM של השיער, בעזרת המחליק הרחב במיוחד של רמינגטון. מפה לשם, היא גם חלקה אותו עם קולגות, במסיבת גיהוץ ענקית. אז איך היה לה? הרבה סימני קריאה: "תוך דקה אחת, לא יותר, כל השיער היה חלק ממש! אבל ממש!!! פן מקלות אמיתי, כאילו יצאתי מהמספרה! הפלטות הענקיות - גם המחליקות הוותיקות לא נתקלו בכאלה - הן יתרון גדול, חוסכות זמן ונוחות מאוד לשימוש. כשהמחליק הגיע לטמפרטורה הרצויה, הוא נתן צפצוף קטן וחמוד, כך לא צריך לנחש. מגיע עם תיק יפה לנסיעות, ובצבע אדום כהה, שנותן לכל ההתעסקות במחליק, בדרך כלל טריטוריה של גילאי חטיבת ביניים, קצת יותר כבוד. באופן אישי יהיה קשה להזיז אותי מטקס הפן הקבוע, אבל אם כבר מחליק – זאת בחירה מעולה".
Silk Therapy, מחליק קרמי רחב של רמינגטון, מחיר: 499 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully