וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ הופ: יום האישה הבינלאומי הקדים בכמה ימים

3.3.2015 / 16:10

מפלצת ההייפ קארה דלווין מבשלת פרויקט מוזיקלי עם לא אחרת מאשר ביונסה, ונסה פאראדי מדגמנת בעירום לשאנל בגיל 42, ובנותיה של מריל סטריפ מככבות יחד בקמפיין. כל הדברים החמים שקרו השבוע בעולם האופנה

הדיבור: הרומנים המוזיקליים של קארה דלווין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מפסיקה לשלוף שפנפנות מהכובע. קארה דלווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שקט יחסי בגזרה הנקראת קארה דלווין, מתעוררת לה מפלצת ההייפ משנתה ושולפת שני שפנים עסיסיים מהכובע, או ליתר דיוק שתי שפנפנות. ב-48 השעות האחרונות הצליחה הסופרמודל והגבות להסעיר את עולם האופנה והמוזיקה כאחד, לאור שתי שמועות - האחת בנוגע לרומן לוהט אותו היא מנהלת כביכול עם המוזיקאית אנני קלארק המוכרת כסיינט וינסנט; השנייה לגבי שיתוף פעולה מוזיקלי עם לא אחרת מביונסה. השמועה האחרונה והטרייה יותר, מלווה אף בראיות ויזואליות אשר שחררו דלווין וביונסה לחשבונות האינסטגרם שלהן. כל אחת מהדיוות העלתה צילום של כף ידה שלה המונחת באותה הפוזיציה בדיוק על לוח קונטרול באולפן הקלטות. האינסטגרם כמרקחה.

הסטילס: ונסה פאראדי מדגמנת בעירום לשאנל בגיל 42

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בי מיי בייבי. ונסה פראדי לשאנל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתצוגת הקוטור של שאנל לפני חודשיים התבשרנו על הליהוק המשולש והמעניין של קריסטן סטיוארט, ונסה פאראדי ואליס דלאל לקמפיין התיקים של בית האופנה הצרפתי. קרל לגרפלד בחר במכוון לצלם כל אחת בנפרד, והמדור לא יכול היה שלא להשתהות ולהשתאות דווקא אל מול צילומה של פאראדי הענוגה והמבוגרת בין השלוש. ככה, בלי לשם לב, הקוקטית היפהפייה עם הרווח הקסום בשיניים התבגרה לה ונהייתה בת 42. אך אפילו שהגיל נותן את אותותיו, פאראדי עדיין יפה מתמיד, ועל הדרך מזכירה כמה השילוב בין אופנה ועירום יכול להיות גם אמנותי אם רוצים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הוידאו: ג'וזפין דה לה בום היא בריז'יט בארדו בקמפיין הקיץ של באלי

קחו איט-גירל עם שיק פריזאי, מוזיקת פופ מסוגננת, מחווה לכוכבת עבר איקונית, אסתטיקה שיקית בניחוח רטרו-פוטוריזם, בית אופנה איטלקי ותנערו היטב לפני השימוש. התוצאה: קמפיין הקיץ של באלי וים של הייפ. למעשה מדובר בקולבריישן אופנתי-מוזיקלי, במה שמשמש הן כקמפיין אופנה והן כקליפ החדש לסינגל "Coming Down" לאחים אלכסנדר וג'וזפין דה לה בום הידועים כדואו האלקטרו-פופ הצרפתי "SingTank". בקליפ מגלמת האחות ג'וזפין (ובת זוגו של מארק רונסון) את דמותה של בריז'יט בארדו, כאשר לאורך הסרטון משולב קטע אודיו הלקוח מתוך ראיון שנערך עם בארדו בשנות השישים. טרה טרה שיק.

הטרנד: אימהות

דולצ'ה וגבאנה שבוע האופנה במילאנו סתיו-חורף 2015-16. AP
הו מאמא. תצוגת המחווה של דולצ'ה וגבאנה בשבוע האופנה במילאנו/AP

טרנד חדש ולא אופייני לעולם האופנה מסחרר את התעשייה: דולצ'ה וגבאנה, כריסטופר קיין, פוצ'י ואפילו מגזין ווג - מצדיעים כולם במחווה לאהבת האם. על מסלול התצוגה של צמד המעצבים האיטלקי הידסו להן יד ביד דוגמניות ופעוטות בתצוגה שנוצרה בהשראת יחסיהם של דולצ'ה וגבאנה עם אמהותיהם; כריסטופר קיין הקדיש את התצוגה שלו בשבוע האופנה בלונדון לאמו שנפטרה ימים אחדים קודם לכן; פיטר דונדס יצר חלק מקולקציית הפרידה שלו בפוצ'י במחווה לסגנון הלבוש של אמו; ועל שער גיליון מרץ של מגזין ווג ההולנדי מככבת הסופרמודל דוצן קרוס יחד עם שני ילדיה הקטנים.

הנערות: בנותיה של מריל סטריפ מככבות בקמפיין של & Other Stories

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא צריך לבחור. בנותיה של מריל סטריפ מדגמנות יחדיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

את ספוט נערת השבוע של המדור חולקות שלוש נערות חינניות בעלות מוצא גנטי אחד. האחיות גרייס, לואיזה ומיימי גאמר הן בנותיה של השחקנית המצודדת מריל סטריפ, וכעת הן גם הפנים החדשות של & Other Stories, רשת הבת של H&M. מאחורי בחירת הליהוק המפתיעה עומדת מעצבת האופנה קלייר ויוייה, המיודדת עם המשפחה, אשר משתפת פעולה עם הרשת האופנתית. האחות הצעירה לואיזה אפילו הייתה לעובדת הראשונה בחנויות המעצבת בניו יורק לפני שנתיים, במקביל לעבודתה כדוגמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully