וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים רחוק רואים שקוף: מתחמי Ray-Ban ברחבי הארץ

9.3.2015 / 11:25

רשת אופטיקנה משיקה מתחמי פופ-אפ קונספטואליים של המותג Ray-Ban שיוצבו בקניונים ברחבי הארץ ובנתב"ג ויציגו קולקציות מיוחדות של משקפי שמש וראייה

וידאו: דייב שחר עריכה: רן צימט כתבת: מאיה בניטה

מותג המשקפיים המוביל משיק בפעם הראשונה בישראל מתחמי פופ-אפ קונספטואליים ותוססים של משקפי שמש וראייה. כחלק מהמהלך השיווקי, ייפתחו כ- 10 מתחמים בשיתוף עם רשת אופטיקנה, אשר יציגו תחת קורת גג אחת את מגוון הקולקציה הרחב של Ray-Ban. ההתמקדות תהיה סביב קולקציות משקפי השמש החדשות יחד עם תצוגה מיוחדת של דגמים אופטיים אופנתיים. פעילות זו הינה שיתוף פעולה ייחודי בין אופטיקנה ללוקסאוטיקה.

המתחמים ייפתחו במהלך החודש הקרוב בקניונים ברחבי הארץ ובנתב"ג, ביניהם קניון עזריאלי תל אביב, קניון מלחה, גרנד קניון חיפה, קניון רחובות, קניון חיפה, האייס מול באילת, וקניון רחובות. המתחמים יוצבו לתקופה של כחצי שנה במיקומים ויהיו פעילים במהלך עונת הקיץ.

הרעיון מאחורי המיזם הוא להדגיש את ייחודיותו של המותג הבינלאומי העל- זמני Ray-Ban, שכבר למעלה מ-75 שנה נחשב למותג המשקפיים המוביל בעולם. עיצוב המתחמים נעשה בשיתוף פעולה עם מעצבי המותג Ray-Ban באיטליה, בדומה לפעילויות דומה של המותג ברחבי העולם כולו.

הרעיון העומד מאחורי המיזם הוא להדגיש את ייחודיותו של המותג הבינלאומי Ray-Ban, שכבר למעלה מ-75 שנה נחשב למותג משקפיים עולם. המתחמים יכללו קולקציות חדשות ורחבות של משקפי ראייה ושמש.

  • עוד באותו נושא:
  • ריי בן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully