וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב ההוכחות: סיכום שבוע האופנה בפריז - חלק ב'

12.3.2015 / 11:33

המחליף של מארק ג'ייקובס בלואי ויטון יכול ללכת לישון מרוצה אחרי תצוגה מוצלחת, מינימליסטית ועשירה בו זמנית; לצדו ולנטינו מתעלה על עצמו עם שמלות מהאגדות, מיו מיו מספק חגיגה צבעונית של הדפסים ומרקמים, והדי סלימן ממשיך עם קו הטראש-רוק הרחוק ממורשת איב סן לורן

לואי ויטון

GettyImages

מארק ג'ייקובס מי? תצוגת לואי ויטון שפתחה אתמול בבוקר (רביעי) את יומו האחרון של שבוע האופנה בפריז, רשמית סתמה את הגולל על חילופי המשמרות בבית האופנה היוקרתי. קולקציית החורף הבא בניצוחו של ניקולה גסקייר, המחישה עד כמה חלחלו טביעות אצבעותיו של לדי.אן.איי של לואי ויטון, אשר בראשו הוא ניצב כבר כמעט שנה וחצי (אשר מילא את מקומו של ג'ייקובס לאחר 15 שנות ניהול אמנותי).

בהתאם לסגנון הפרזנטציה הנקי והמינימליסטי בו הוא דוגל, מוסיף גסקייר לשרטט קווי מתאר חדשים במסגרת התבנית והזהות המתחדשת של לואי ויטון. האסתטיקה של גסקייר מצליחה להיות מינימליסטית, עשירה ומורכבת בו זמנית. הוא מצליח לשלב באופן אינטיליגנטי בין פוטוריזם חדשני לקלאסיקה: חליפת חצאית עשויה סריג ריב בגוון אפרפר-מטאלי, עם פתחים מעוגלים וקאט-אאוט מתחת לעצמות הבריח; או לחילופין אפילו מגרסתו המרעננת לחולצה הלבנה המכופתרת והקלאסית, אשר כפתוריה הומרו ברוכסן כסוף דומיננטי, כשאליה נוספו כתפיים תפוחות ומודגשות ותיפורים שיוצרים כיווצים נטולי רומנטיקה.

ולנטינו

עיבוד תמונה, גטי

כהרגלו, בית האופנה ולנטינו סחף את המסלול, ולא רק בגלל הופעת האורח המשעשעת של בן סטילר ואוון ווילסון על תקן המייל-סופרמודלס הקולנועיים זולנדר והנזל. נדמה כי קברניטי ולנטינו, מריה גראציה צ'יורי ופייר פאולו פיצ'יולי, מצליחים לעשות את הבלתי יאמן ולהתעלות על עצמם מתצוגה לתצוגה בעודם חושפים רבדים חדשים של יופי.

שמלות ערב מרהיבות שכאילו נקטפו מעולם האגדות מילאו את המסלול, והבטיחו לעצמן מקום ברשימה העתידית של להיטי השטיח האדום בזכות השילוב המוצלח בין עבודות רקמה מופלאות לגזרות חלומיות. אך לא רק פנינות ערב רומנטיות, אלא גם מערכות לבוש מתוחכמות ליומיום ובאופן מפתיע - קוליות.

צמד המעצבים שככל הנראה מנסה לשדר מסר חוצה שטיחים אדומים, הציג על המסלול שילובים גיאומטריים בשחור-לבן בעלי אופי של משחקי אשליות אופטיים. מה שיכול היה להפוך לכאב ראש פסיכדלי, הסתמן כאחד המקבצים השיקיים יותר שנצפו בשבועות האופנה. קאמינג סון בבלוגספירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מיו מיו

עיבוד תמונה, גטי, AP

את שבוע האופנה בפריז חתמה לא אחרת מהבת החורגת והמגניבה מבית היוצר של מיוצ'ה פראדה, a.k.a מיו מיו, בתצוגה צבעונית ומשמחת במיוחד. על המסלול התרחשה חגיגה אמיתית של צבעים ומרקמים, מהזן שרק מיוצ'ה יכולה לגרום להם להתנועע יחדיו בשיא השיק.

הקולקציה היא מעין קולאז' של הדפסים ומרקמים קלאסיים לצד כאלו מעולם החי. כך לדוגמא שודכו להם יחדיו שמלת מיני אדומה ולוהטת עשויה עור קרוקו מבריק, ומעיל טוויד צמרירי בגווני חרדל, אפרסק ושחור אשר ניחן בגימורי עור נחש מבריקים בגוונים סמוקים.

בגזרת הגזרה בלטו במיוחד חולצות ושמלות הוולאנים שנראו כמו הכלאה בין הפאפי-שירט המפורסמת של סיינפלד והמלתחה של הנסיכה דיאנה. בנישת האקססוריז נצפו לא מעט להיטים פוטנציאליים, החל מסנדלי זהב נוצצים בעלי אימום מחודד, עקב חשוף ונגיעות מבריקות של ורוד בזוקה, וכלה בתיקי היד עם רצועת הנשיאה המשולבת בעור ובשרשרת חוליות אימתנית עם חזות פלסטית.

סן לורן

GettyImages

קורטני לאב, (גם) הקולקציה הזו היא בשבילך. הדי סלימן ממשיך לדהור בעיקשות מוערכת על גליו של הטראש-רוק, אשר הפכו אותו לאחת האושיות הנערצות והנלעגות בו זמנית בתעשיית האופנה.

הקולקציה החדשה של סלימן אינה זזה מילימטר מגבולות הז'אנר אשר רבים עדיין מתקשים לקשר בינו לבין המורשת של איב סן לורן - וכוללת בין היתר מעילי פרווה בצבעוניות נועזת, שמלת עור אדומה ומנוקדת המשודכת לז'קט מנומר, שמלה שחורה קטנטנה ונוצצת בעלת שסע מאתגר ועיטור של פפיון ענק מימדים, ממש משהייתה זו שמלת המריבה המפורסמת של קלי וברנדה מודל 2015-16. כל אלו לוו כמובן באיפור כבד ודרמטי, גרביוני רשת קרועים, תכשיטים מתכתיים ומגפי עור שחורים משופעים בניטים וגורמטים כסופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully