וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצצה מתקתקת: ג'יזל פורשת מהמסלול

15.3.2015 / 7:36

בגיל 34 ואחרי קריירה בת 20 שנה, החליטה דוגמנית-העל הברזילאית לפרוש ממסלולי התצוגה. הטיפוף האחרון של מי שנחשבת לדוגמנית המרוויחה ביותר בעולם יתקיים בחודש הבא בשבוע האופנה של סאו פאולו

: דוגמנית העל הברזילאית ג'יזל בונשן מדגמנ  ליין לנז'רי בעיצובה, Gisele Bundchen Intimate,  בסן פאולו ברזיל, 12 מאי 2011. PAULO WHITAKER, רויטרס
אדיוס. ג'יזל על המסלול/רויטרס, PAULO WHITAKER

דוגמנית-העל הברזילאית ג'יזל בונדשן מעטרת את השער החדש של ווג הבריטי, אך החדשות החמות בעניין הטופמודל הן לא שערה ה-14 במגזין אלא פרישתה מן המסלול לאחר עשרים שנה.

על-פי דיווח אתר החדשות הברזילאי 'מודה אסטדאו' (Moda Estadau), בונדשן בת ה-34 תפרוש מדוגמנות מסלול לאחר תצוגת קולוצ'י בשבוע האופנה של סאו פאולו בחודש הבא. בית אופנת-העל הברזילאי ככל הנראה יהיה האחרון שיזכה בשירותיה של הדוגמנית הידועה. קודם לכן היא לקחה חלק בפרזנטציית אביב 2015 של שאנל. היא טופפה במצעד ה"מחאה הפמיניסטית' בבטחון רב לצד הפנים הלוהטות והמאוד צעירות של קארה דלווין, קנדל ג'נר, ג'יג'י חדיד ואחרות. על פי המדווח ב'מודה אסטדאו', ג'יזל תיכננה תמיד להיפרד מן המסלול במולדתה ברזיל.

עם זאת, האם לשניים אינה מתכוונת להיפרד לחלוטין מדוגמנות. מי שנחשבת שנים לדוגמנית המרוויחה ביותר בעולם (רק ב-2014 הוערכו הכנסותיה מדוגמנות ב- 47 מיליון דולר), תמשיך לגלגל סכומי עתק תמורת שירותיה. פניה המוכרות של זוגתו של טום ברידיי ימשיכו להיראות בקמפיינים, שערים והפקות אופנה.

ג'יזל קרוליני בונדשן, ילידת ריו גראנדי דו סול שבברזיל, התגלתה בגיל 14 במרכז קניות בסאו פאולו. במהלך הקריירה שלה עיטרה שערי מגזיני אופנה מובילים ושערי מגזינים לאו דווקא בתחום האופנה, כגון טיים, פורבס, וניטי פייר וניוזוויק. כמו כן, היא הופיעה באינספור קמפיינים והפקות אופנה ושימשה כפני מספר בתי אופנת על ומעצבים. היא בעלת 'איפנמה', מותג כפכפי אצבע מצליח הקרוי על שם השכונה הברזילאית באותו שם. היא הופיעה בשני סרטי קולנוע, 'השטן לובשת פראדה' (2006) ובתפקיד מרכזי כשודדת בנקים ב'טקסי בניו יורק' (2004). בפברואר 2009 נישאה ג'יזל לכוכב הפוטבול האמריקאי וקוורטרבק הניו-אינגלנד פטריוטס טום בריידי. קודם לכן ניהלה מערכות יחסים מתוקשרות עם לאונרדו דיקפריו וקלי סלייטר. לבני הזוג, פאוור קאפל נוסח אנג'לינה ובראד וביונסה-ג'יי זי, שני ילדים, בנג'מין (6) וליליאן (3)

ג'יזל על שער גיליון מרץ 2015 של ווג בריטניה. Mario Testino, סריקה
ממש לא השער האחרון. ג'יזל על שער ווג בריטניה לאפריל 2015/סריקה, Mario Testino
ג'יזל. מייל און ליין, צילום מסך
לאמא יהיה קצת יותר זמן פנוי. ג'יזל ובנה בנג'מין/צילום מסך, מייל און ליין
ג'יזל, טום בריידי. GettyImages
פאוור קאפל. עם טום בריידי/GettyImages
ג'יזל בונדשן, Gisele Bundchen, Gisele Bundchen Intimate. PAULO WHITAKER, רויטרס
בתצוגת קו לנז'רי בעיצובה בברזיל, 2012/רויטרס, PAULO WHITAKER
ג'יזל בונדשן. GettyImages
בתצוגה של ויקטוריה סיקרט. מלאכית מובילה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully