וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות להחרמת דולצ'ה וגבאנה בעקבות אמירות הומופוביות

15.3.2015 / 10:25

מעצבי העל האיטלקים, הומוסקסואלים מוצהרים ובני זוג לשעבר, עוררו את זעמה של הקהילה הלהט"בית לאחר שטענו בראיון שגייז לא צריכים לעשות ילדים ולהקים משפחה. "החיים הם מהטבע. יש דברים שאי אפשר לשנות. המשפחה היחידה היא המסורתית"

מעצבי האופנה סטפנו גבאנה (משמאל) ודומיניקו דולצ'ה במסיבת מגזין 'דיטיילס' במלון בולגרי, מילאנו, יוני 2012. Harold Cunningham, GettyImages
"משפחה אינה תחביב". דולצ'ה וגבאנה/GettyImages, Harold Cunningham

לאחר קמפיין הסבתות הסיציליאניות ותצוגת הדוגמניות האמהות, דולצ'ה וגבאנה ממשיכים עם הקו המשפחתי. אבל הפעם צמד מעצבי העל האיטלקי מצליח גם לעצבן. בריאיון לשבועון האיטלקי 'פנורמה', השניים טוענים: "אין דבר כזה ילדי כימיה או רחם להשכרה. החיים הם מהטבע. יש דברים שאי אפשר לשנות. המשפחה היחידה היא המסורתית". מסתבר כי דווקא השניים האלו, הומוסקסואלים מוצהרים ובני זוג לשעבר, לא חושבים שזוג מאותו מין שמגדל ילד הם משפחה אמיתית.

האמירה המפתיעה כבר עוררה מורת רוח בקרב קהילת הלהט"ב באיטליה וכבר יש קריאה רשמית להחרים אותם. נולד האשטאג בהתאם: #BoycottDolceGabbana.

דומיניקו דולצ'ה (57) וסטפנו גבאנה (53), שניהם קתולים, הביעו גם בעבר התנגדות לנישואים חד מיניים. בתשובה לשאלת הטלגרף הבריטי ב- 2013 האם הם שקלו להינשא פעם זה לזה הם ענו: "מה? מה פתאום? אנחנו לא מאמינים בנישואי גייז". עוד הם אמרו בריאיון לפנורמה כי "משפחה אינה תחביב. זוהי שייכות. דור האפליקציות חושש מחיבה".

דולצ'ה וגבאנה שבוע האופנה במילאנו סתיו-חורף 2015-16. AP
תצוגת דולצ'ה וגבאנה בשבוע האופנה האחרון במילאנו. הצדעה לאמהות/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין אביב 2015. הצדעה לנשות גיל הזהב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער מגזין פנורמה האיטלקי, המציג את הריאיון השנוי במחלוקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully