וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהסטייל של הוניגמן נחת בהוליווד

וואלה! NEWS בשיתוף הוניגמן

16.3.2015 / 11:38

רשת הוניגמן יצאה לצילומי קמפיין בהוליווד בכיכובה של מורן אטיאס, הפרזנטורית הישראלית המצליחה ביותר בעיר המלאכים. הוניגמן מסתערת על קיץ 2015 עם קולקציה בסגנון קיץ קליפורני ושיק לא מתאמץ

מורן אטיאס קמפיין להוניגמן קיץ 2015. רון קדמי,
מורן אטיאס קמפיין להוניגמן קיץ 2015/רון קדמי

שדרת הכוכבים של הוליווד אירחה בחודש שעבר את מותג האופנה הוניגמן, לצילומי קמפיין עם הכוכבת הישראלית הכי מצליחה בהוליווד, מורן אטיאס, והפעם בתפקיד כפול: פרזנטורית ובמאית. אטיאס דילגה בין כסא הבמאי לסט, רגע זורחת ליד שלט הוליווד האייקוני ושנייה אחר כך טורפת את השדרה המפורסמת בעולם, כשהיא מדגמנת את קולקציית הקיץ החדשה של הרשת המוקדשת כולה לקליפורניה, ארץ השמש הנצחית.
זוהי העונה השנייה שבה משמשת אטיאס כפרזנטורית של הוניגמן, והפעם החיבור היה טבעי מתמיד. אטיאס, שמתגוררת במערב הוליווד, הובילה את הצילומים לקמפיין קולקציית הקיץ - California Collection - שכאילו נתפרה במיוחד עבורה. "מורן אטיאס היא סמל להצלחה ישראלית, וככזאת, אנחנו רוצים אותה כפרזנטורית שלנו", אומר מיכה הוניגמן, מבעלי הרשת. "מורן בנתה קריירה בינלאומית בשתי ידיים, והתברגה בהוליווד באופן שאף שחקן או יוצר ישראלי לא עשה לפניה". אטיאס מככבת בימים אלה בעונה השנייה של הסדרה "הרודן" לצדו של אדם ריינר, ובשנה שעברה כיכבה בסרט "בגוף שלישי" של פול האגיס לצד ליאם ניסן, אדריאן ברודי ומילה קוניס. אגב הצילומים לקמפיין הוניגמן, אטיאס הכירה לצוות את מל גיבסון ואת ג'רארד באטלר, והראתה גם איפה היא נוהגת להסתובב ולשתות קפה עם ידידה הטוב, שון פן.
"זאת הפעם הראשונה שמורן מביימת, והיא החליקה לתוך התפקיד בקלילות מרשימה", מספר הפרסומאי דיוויד אדלשטיין, שמשרדו אחראי על הקמפיין והקונספט, והוא נסע ללוות את הצילומים. "כדי שהיא תוכל גם לביים וגם לצלם השתמשנו בטכניקה שנקראת 'Stand In': צוות ההפקה המקומי שכר כפילה שדומה למורן בגובה ובגווני העור והשיער, וכך למעשה הכנו כל סצנה כשהשחקנית מכינה את הפריים ומורן מכוונת אותה במוניטור, ולאחר מכן ניגשת להצטלם בדיוק כפי שתכננה". אדלשטיין חושף גם סיפור קטן מאחורי הקלעים, איך נאלצו לוותר על קלוז אפ של המדרכה הכי מצולמת בהיסטוריה: מתברר שכדי לצלם את מורן על כוכב ספציפי כמו זה של מרלין מונרו או אפילו של מיקי מאוס, יש לקבל רישיון מיוחד מעיריית לוס אנג'לס ולשלם תמלוגים של מאות אלפי דולרים לכוכב – חי, מת או מצויר.
הצילומים נמשכו אל גבעות הוליווד, לתפוס שוט על שלט הוליווד. "הבגדים שמורן בחרה לצילומים התאימו בדיוק לאווירת הפאן והחופש שרצינו, והסטייל הטבעי שלה פשוט עשה את העבודה", אומר אדלשטיין.

מורן אטיאס קמפיין להוניגמן קיץ 2015. רון קדמי,
מורן אטיאס קמפיין להוניגמן קיץ 2015/רון קדמי

בוהו שיק, דקלים ושורט לבן

קולקציית הקיץ של הוניגמן נושאת כולה תימה של קיץ קליפורני רענן, רוך ונשיות, ומתחלקת למיני קולקציות: הקולקציה הטרופית עם הדפסי דקלים ועלים ירוקים גדולים על שמלות וטוניקות, בשילוב צבעים חלקים של ירוק וצהוב; קולקציה בצבעי פסטל בהירים ורכים, בחצאיות ובחולצות בבדים נשפכים, שכוללת גם חולצות טי אוברסייז עם הדפסים דמויי סנוור שמש, גופיות רקומות, שורט ומכנסיים לבנים; קולקציית בוהו שיק המתאפיינת בצבעוניות אתנית, שחרור וקז'ואל שיק, הכוללת חולצות אתניות, גלביות, מטפחות ופריטי ג'ינס רקומים, וגם פריטים לשילוב בצבע אדמה וזית; המיני-קולקציה הרביעית היא בצבעי שחור-לבן בשילוב הדפסים אבסטרקטיים. המגוון בקולקציה הזו מציע טופים מודפסים בבדי שיפון וויסקוזה, חצאיות פליסה ושמלות לייקרה עם הדפסים קלילים וקיציים.

הוניגמן, מחברות האופנה המבוססות והוותיקות בישראל, מציינת במקביל לקמפיין החדש בלוס אנג'לס צמיחה עקבית בנוף המקומי: עם 170 סניפים ו-3 רשתות היא מתכננת לפתוח כ-12 חנויות במהלך 2015, כולן בקניונים המובילים ובמתחמי קניות חדשים שעומדים להיפתח. שלוש הרשתות בקבוצת הוניגמן הן חנויות הנשים, הוניגמן קידס, ו- TNT. "אפשר לומר שאנו מכירים את הלקוחה הישראלית באופן העמוק ביותר", מסביר הוניגמן. "אנחנו מייצרים במיוחד עבור האישה האופנתית, שרוצה להתלבש באופן הכי מחמיא והכי מתאים לה ליום יום ולעבודה ומחפשת סטייל ואיכות שאין ברשתות אחרות".

סטייל הוא אחד מערכי המפתח של הוניגמן, שאף מוביל את סיסמת הרשת – Quality is your style. "האשה של הוניגמן היא בשנות ה-30 או ה-40 לחייה, שחשוב לה מאוד איך היא נראית ומתלבשת, אך היא לא קורבן אופנה שתלבש טרנדים רק מעצם היותם כאלה ולא מתאימים לגזרה שלה או לגילה", אומרת קרן ימיני, מנהלת השיווק של קבוצת הוניגמן. "המותג שלנו מזוהה עם איכות, נשיות ואופנתיות. האשה שלנו שלמה עם עצמה גם אם היא לא במידות של דוגמנית, והיא יודעת לבחור פריטים שמחמיאים לה. ככלל, מה שמאוד מאפיין את הבגדים של הוניגמן הוא הסטייל והעדכניות".

לדברי ימיני, הוניגמן יצאה אל המהלך השיווקי הגדול הנוכחי כדי לחזק את תפיסת המותג, ואף השקיעה בו סכום של כ-4 מיליון שקל. "הוניגמן הוא מותג שנחשב איכותי ואופנתי לאורך שנים, אך הרגשנו שיש צורך ברענון ובהבלטת הסטייל והאופנתיות", אומרת ימיני. "הוניגמן נתפסה בעבר כשמרנית יותר, ובמובן הזה עשינו מהפכה", מחזק את דבריה הוניגמן. "כיום הוניגמן לנשים היא רשת שלכל אחת יש מה לקנות בה, בטווח רחב של דגמים ומידות, כזו שגם בנות 20 וגם בנות 40 פלוס ימצאו בה תמיד משהו שימצא חן בעיניהן וישמש אותן מאוד".

מה מבדל את הרשת מול רשתות אופנה ישראליות מתחרות?
הוניגמן: "התחרות בתחום אופנת הנשים היא עזה, אבל הוניגמן היא רשת אהובה מאוד על הלקוחה הישראלית ולא בכדי. הייחודיות שלה הוא בעדכניות ובהתאמה לקהל היעד. המחקרים שעשינו מראים שהוניגמן מבודלת כאיכותית יותר מהשאר, וזו גם הסיבה שהאיכות היא חלק מהסלוגן שלנו. המחקרים שלנו גם מראים את האהדה למורן אטיאס, שמוערכת מאוד על הדרך שעשתה". ימיני מוסיפה כי "הוניגמן מבודלת לא מעט גם בזכות השפה הפרסומית, שאינה 'גימיקית' או פרובוקטיבית, אלא משדרת נשיות אמיתית וביטחון עצמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מורן אטיאס קמפיין להוניגמן קיץ 2015. רון קדמי,
מורן אטיאס קמפיין להוניגמן קיץ 2015/רון קדמי
מורן אטיאס בקמפיין קיץ 2015 של הוניגמן. רון קדמי
מורן אטיאס בקמפיין קיץ 2015 של הוניגמן/רון קדמי
מורן אטיאס בקמפיין קיץ 2015 של הוניגמן. רון קדמי
מורן אטיאס בקמפיין קיץ 2015 של הוניגמן/רון קדמי
  • עוד באותו נושא:
  • הוניגמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully