וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוז'י ימאמוטו בשיתוף פעולה עם Hello Kitty

24.3.2015 / 16:57

תדהמה בעולם האוונגרד: מעצב האופנה היפני יוז'י ימאמוטו חובר לחתולה האיקונית והממוסחרת ביותר בעולם, ומשיק יחד עם חברת Sanrio קו חדש העונה לשם Kitty's. מחר (רביעי) תיחנך חנות המותג הראשונה בטוקיו

יוז'י ימאמוטו. GettyImages
לא ראינו את זה מגיע. יוז'י ימאמוטו בשבוע האופנה האחרון בפריז/GettyImages

חדשות טובות למעריצי Hello Kitty: מעצב העל-היפני יוז'י ימאמוטו חובר לחברת Sanrio האוחזת במותג האיקוני המבוסס על דמותה המאוירת של החתולה המפורסמת בעולם שרק לאחרונה חגגה 40. לפי אתר האופנה WWD, המעצב יפתח עבור Sanrio קו-בת חדש אשר יענה לשם Kitty's. חנות המותג הראשונה אמורה להיפתח כבר מחר בטוקיו בירת יפן, בעוד השנייה תיחנך ב-2 באפריל בעיר אוסקה, העיר השלישית בגודלה במדינה.

נכון לעכשיו מסתמן כי המותג יכלול חולצות טי, פולו, סווטשירטים, שמלות וז'קטים, כאשר בהמשך יתווספו גם תיקי גב, פאוצ'ים, כובעי בייסבול וכיסויים לסמארטפון. רמת המחירים המשוערת אמורה להתחיל בכ-70 דולר לטי-שירט, ולהתסכם בכ-330 דולר לשמלה.

ימאמוטו בן ה-71 משתייך לגל החדש של המעצבים היפנים אשר ערערו בשנות השמונים על קווי המתאר המערביים באמצעות קווים חדשים, סמיכים ומוקצנים. לפני שלוש שנים אף נערכה בישראל תערוכה מיוחדת במחווה למעצב המוערך, אשר הציג במוזיאון העיצוב בחולון כ-80 דגמי אופנה ייחודיים. על כן, חבירה למותג פופולארי ומסחרי כל כך כמו Hello Kitty הינה בגדר צעד מפתיע במיוחד, לפחות מצדו של מי שנחשב לאחד המעצבים היותר האוונגרדיים, מורכבים, ראדיקליים ואמנותיים שקיימים בעולם האופנה. מה שבטוח זה שיהיה מעניין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך תערוכת יוז'י ימאמוטו במוזיאון העיצוב בחולון/מערכת וואלה!, צילום מסך
יוז'י ימאמוטו חובר להלו קיטי. gettyimages, עיבוד תמונה
יוז'י ימאמוטו חובר להלו קיטי/עיבוד תמונה, gettyimages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully