וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרח נתתי לנייקי: דגמי אייר מקס האביביים

26.3.2015 / 13:54

קולקציית נעלי האופנה לנשים מגיעה לשיא פריחתה עם השקת Nike Air Max 1 Ultra - ששה דגמים תוססים עם הדפסים בהשראת הפרחים הייצוגיים של הערים הגדולות בעולם. מפריחת הדובדבן של טוקיו ועד השושנים של פריז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריחה גרסת פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

נייקי משחררת לעולם בשורה אופנתית נוספת עם קולקציית נעלי הנשים Nike Air Max 1 Ultra, הכוללת ששה דגמים מודפסים, צבעוניים ומלאי חיים המשלבים השפעות ססגוניות של הערים הגדולות בעולם: לונדון, מילאנו, ניו יורק, פריז, שנגחאי וטוקיו.

הסדרה כוללת שלושה סוגי הדפסים, כשכל הדפס נוצר בהשראת הפרחים הייצוגיים והמורשת המקומית של זוג ערים. הוורדים של ניו-יורק והשושנים של פריז מרכיבים את ההדפס הראשון. בגרסה הניו-יורקית, מופיע המוטיב בפלטת צבעים מונוכרומטית שחור/לבן/אפור, המתאימה לנוף העירוני המודרני ולחיבתה הידועה של העיר לשחור. עמיתתה הפריזאית לוקחת את פלטת הצבעים לכיוון גווני פסטל בארוקיים; לונדון וטוקיו, המיוצגות על-ידי ורדים ופריחת הדובדבן בהתאמה, מכניסות לקולקציה עיצוב דינמי. לונדון מקבלת טיפול באדום ולבן לוהטים על רקע צבע שחור הממחיש את הארכיטקטורה הגותית ואילו הבירה היפנית מיוצגת בצבעי הכחול והסגול; השושנים של מילאנו ופריחת השזיף של שנגחאי זוכות לאיזון עדין. גוון ברונזה דהוי, מחווה לרנסנס האיטלקי, מאיר את הנעל ומהווה ניגוד לגווני האדום הרוויים של הגרסה של העיר מסין.

בישראל יימכרו 3 דגמים מתוך הקולקציה - ניו יורק, לונדון ופריז. להשיג ברשת סטורי ובאתר. מחיר: 899 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריחה גרסת לונדון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריחה גרסת ניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully