וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: עבדים (לא) היינו

1.4.2015 / 12:04

גבר ממוצע עשוי להירתע מההתעסקות בטקסי הטיפוח-צחצוח-גילוח, אבל הנקבוביות שנסתמו אי שם, כשבני ישראל עוד היו עבדים במצרים, לא יתנקו מעצמן. לכבוד חג החירות, אספנו עבורכם מוצרים שיהפכו אתכם ליפים ורעננים יותר בלי הרבה עבודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר, אתה נרתע מההתעסקות בכל הקושיות שנוגעות בטיפוח, צחצוח, גילוח, שיוף, מריחה, עיסוי, כיסוי ובכלל - מעדיף לחוש כמו משה רבנו מגומגם ולא כמו עוד פרעון מפונק באמבט חלב? טוב, נקבוביות עור הפנים שנסתמו אי שם, כשבני ישראל עוד היו עבדים במצרים, לא יתנקו מעצמן. בכל זאת, מדובר במדינה עם אקלים מדברי וסופות חול שמבשרות את בואו של האביב.

לכבוד חג האביב, הנה לקט של מוצרים שאמורים לעשות את החיים שלך קלים יותר, נוחים יותר ואותך מסוקס במידה, נקי ומבוקש הרבה יותר. לא תצטרך להתאמץ ולהפוך לעבד של תכשירי הקוסמטיקה, כיוון שכל אחת מההצעות נוחה לשימוש, לא דורשת המון אנרגיה ומתאימה כמתנה לחג שמח עבורך. אז יאללה, שחרר.

1. דאודורנט Motionsense של רקסונה מן

מיכל ספריי להגנה מפני זיעה של יוניליבר, מכיל בתוכו טכנולוגיה חדשנית שאמורה לשנות את פעילות הדאודורנט בהתאם לפעילות הגוף. אתם תשלמו 16.90 שקלים ברשתות השיווק.

לרסס או לפספס? למה להשתמש בדאודורנט יותר מפעם ביום, עם ההבטחה להגנה של לא פחות מ-48 שעות, אחרי שימוש בתרסיס המיוחד של רקסונה? כנראה שאנשי הטכנולוגיה פיתחו תכשיר לאיש ביוני, או סתם לא ממש מודעים לאקלים שבו פועל הגבר הארץ ישראלי, שזקוק למקלחת ודאודורנט טוב בכדי לא להריח כמו נוגש עבדים. מדובר בכזה שצריך להשתמש בו לפחות פעם ביום בעונה החמה, בבקשה.

2. קצף גרגירים לניקוי הפנים של שייסדו מן

תכשיר ניקוי ולחות נשטף שכולל גרגירים לניקוי עמוק של הפנים, 125 מ"ל עולים 252 שקלים חדשים.

למחזר או לוותר? אפשר לנסות להסיר את תאי העור, את השמנוניות של הפנים או אפילו נקודות שחורות בעזרת השמפו (בבקשה, לא!), אבל הכי יעיל לעשות זאת באמצעות תרחיץ הגרגירים. הקצף של שייסדו הוא לא רק יקר אלא גם אפקטיבי בהחלט, בעיקר בזכות הגרגירים הקטלניים שמעורבבים עם קפסולות זעירות - שיקלפו את שאריות היום המתיש מפניו של עבד מודרני. בכל זאת, הפיח לא יורד מעצמו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

3. מסכת "אפקט סינדרלה" של פרמייר ים המלח

מותג הקוסמטיקה המקומי מציע מסכת פנים, שמבטיחה מתיחה והתחדשות של העור הרגיש, ממש כמה דקות אחרי השימוש בה. המחיר הוא 260 ש"ח ל-60 מ"ל, בחנויות Premier ברחבי הארץ.

למרוח או לשכוח? הפלא ופלא, אבל מי צריך לקבוע תור מראש אצל הקוסמטיקאית, להמתין בין מגזינים מעופשים ובסוף לצאת ממנה עם עור פנים אדמומי - כשיש קרם לפנים, שאחרי לא יותר משמונה דקות של המתנה, מרענן את הלוק? מתברר שקסמי הבוץ המינרלי של ים המלח מתורגמים למסכת בזק, שלמרות הספקות באמת הצליחה להשפיע על מראה הפרצוף באופן זריז, כאילו היית בת פרעה מהודרת ולא יוכבד מסכנה. למרוח לפני ארוחת ליל הסדר.

4. סבון פנים מוצק של ניוטרוג'ינה

הסבון המוצק הקלאסי לניקוי עור הפנים של מותג הטיפוח, עולה כ-35 שקלים ברשתות הפארם.

חביב או מלהיב? אין לך כוח להתקשקשות עם סבון נוזלי ותרחיץ הגרגירים מכאיב לך, למרות שלקרוע את ים סוף מתיש אפילו יותר - קח סבון מוצק, כזה לגבר הקלאסי והפחות מתוחכם. הוא לא מייבש את הלחיים והמצח כמו הסבון המוצק שאיתו רוחצים את הגוף, הוא לא מסובך לתפעול (כל עוד אתה יודע לפתוח את ברז המים) ומשאיר את הפנים נקיות. לך על זה.

5. מארז טיפוח לגבר של ל'אוקסיטן

בוטיק הטיפוח מציע קופסת מתנה לבני המין החזק - שכוללת ג'ל רחצה, סבון מוצק, קצף גילוח וקרם לאחר גילוח בגדלים סמליים. תוכלו לרכוש אותו במחיר 239 ש"ח בחנויות.

פחות או יותר? פתרון קל לאלה ששוברים את הראש באשר למה לרכוש לבן הדוד המטרוסקסואל כמתנת חג, אך לא רוצים להסתבך בערבוב מוצרים מפנקים. בל'אוקסיטן יודעים שרוב הגברים מתרצים, חלקם מתגלחים, אבל כולם אוהבים לקבל אוסף של תכשירים בניחוח שמשתלט על חדר הרחצה (אבל לא מתנגש עם הבושם לפני היציאה מהבית). הבעיה? תכשירי הגילוח די קטנים, כך שמדובר בעיקר בסבונים איכותיים.

6. הבושם EMBLEM INTENSE של מון בלאן

הניחוח החדש לגבר מבית מותג היוקרה כולל בין השאר קינמון, עלים סגולים, הל ותמצית תפוח. על בקבוק תשלמו ברשתות הפארם 323 שקלים ל-100 מ"ל.

המריח הוא מסריח? מכירים את זה שאתם יוצאים מהבית מבושמים ומהודרים, אבל אחרי שעתיים חשים ומדיפים ניחוח של סחבה משומשת, רק כי הבושם שבחרתם פשוט חלף עם הרוח? אין צורך לסחוב איתכם בקבוקון או לרוץ לדראגסטור ולחדש את ריח - הגרסה המשודרגת לבושם הנמכר של מון בלאן היא כל כך אינטנסיבית, עד שהניחוח לא עוזב אותך במשך שעות ארוכות אחרי שהזלפת ממנו. חדשות טובות לחובבי הניחוח העצבני, פחות לרגישים אליו, שכנראה יתעלפו מהארומה הכבדה.

7. מסכת Stress Relief לעיניים של אסתי לאודר

רפידות חד פעמיות מלאות נוזלי לחות, שמרגיעות את השקיות מתחת לעיניים תוך כ-10 דקות. התענוג יעלה 240 שקלים לעשרה זוגות.

חביב או מלהיב? חופש לא היה להם, את הילדים הבכורים השליכו לנהר, למה בני ישראל היו צריכים לסבול גם מעיניים נפוחות אחרי יום עבודה קשה! הנה פתרון יקר קצת יותר מהמלפפונים שבהם משתמשים בסרטים - מותג הקוסמטיקה מציע מסכת רענון, ברפידות שנדבקות תחת העיניים למשך לא יותר מ-10 דקות. תוך כדי שהן מתייבשות והנוזל נספג בעור העדין (תוך כדי צפייה במשחק כדורגל על הספה בסלון, נניח), כך אתה באמת נראה פחות עייף ונפוח. למשקיענים בלבד, בכל זאת עבדים וכו'.

8. דאודורנט רול און של קלרינס מן

תכשיר הרול און למניעת הזעה של קלרינס, יעלה לכם כ-134 שקלים לבקבוק של 50 מ"ל.

לאמץ או לקצץ? בני ישראל, שימו לב, כנראה מדובר בדאודורנט הטוב ביותר שהיה לכם אי פעם. המותג לטיפוח העור הצליח לעלות על רול שלא כולל אלכוהול, אינו משאיר תחושה דביקה, לא כולל ריח מציק והכי חשוב - באמת מונע זיעה וניחוח שלה למשך זמן רב. בסדר, שימוש חד פעמי לא היה מחזיק 40 שנה במדבר, אבל כמה שעות של פעילות פיזית בלי ניחוחות מטרידים, מובטחות לך. לאמץ!

9. ספריי Beach Waves לשיער של לוריאל פרופסיונל

מותג היוקרה של חברת טיפוח השיער משווק ספריי מעצב שכולל מלחים, לפריזורה של "חוף ים". בקבוקון של 150 מ"ל יעלה 100 שקלים.

לרסס או לפספס? נכון, בני המין החזק לא ידועים בתור אלה שיושבים שעות עם הפרמנטט או משקיעים דקות ארוכות בהחלקת השיער - אך דווקא תכשיר עיצוב התסרוקת החדש של לוריאל פרופסיונל, שכולל בתוכו מלחי ים, נועד ליצירת מראה לא מתאמץ או אפילו מרושל במכוון. בהנחה שאתה לא מקריח, כמה שפריצים ושפשוף (שובבים) על הפדחת ותצא מהבית כשאתה נראה כאילו זה עתה סיימת לחצות את ים סוף. נו, המראה ששולט במסלולי תצוגות האופנה בעונה החמה.

10. מארז טיפוח לגבר של ניוואה

מותג תכשירי הטיפוח מציג מארז חג לגברים, שכולל דאודורנט אנטי פרספירנט שקוף, קצף גילוח לעור רגיש ונוזל אפטר שייב. רשתות הפארם ימכרו לכם אותו ב-49.90 ש"ח.

פחות או יותר? בסיסי כמו מכת ברד, מרשים כמו מכת צפרדע, זול כמו מכת כינים, יעיל כמו מכת דבר. מחפשים משהו שאינו אישי לתת כמתנה, או מנסים לחסוך כמה שקלים ברכישת האפטר שייב האהוב עליכם מבית ניוואה - הרי לכם פתרון, פלוס המוצרים הנלווים. לכו תדעו, אולי זה ימשוך אליכם את כל הבכורות (ואת אחותן הקטנה).

אל תגלה לחברה אבל...

חם, קר, הנעל לוחצת, הגרביים לא נושמות, הכפכפים משפשפים - ואז כף הרגל שלכם נראית כאילו צעדתם במדבר עשרות שנים. לא נעים. אם כבר פתרון קל בלי הרבה מאמץ, כמה שמשה רבנו היה שמח למצוא, אז למה שלא תנסה טיפול פדיקור במכון קוסמטיקה.

לא מדובר בבושה או בתענוג ששמור רק לבנות המין היפה - בתמורה לסכום שנע בין כמה עשרות שקלים ל-250 ש"ח, לא רק ילטפו את העור הקשה בכף הרגל, אלא גם יטפלו בו וירככו אותו עם התכשירים של המותג Clearance, שמכילים תמציות צמחים, ויטמינים ושמנים החיוניים לחיטוי העור שעליו אתה הולך כל היום. אחרי הפדיקור, תרגיש כאילו את מדלג בין עננים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully