וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הסטייל: כוכבי "משחקי הכס" חושפים את הצד האופנתי שלהם

14.4.2015 / 8:11

לרגל שובה של הסדרה הכי לוהטת על המסך, מעטרים הכוכבים המצודדים את שערי גיליונות האביב של המגזינים הגדולים. דפדוף נעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חאליסי עושה את דיור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמיליה קלארק היפהפיה מניחה בצד את חליפות הקשקשים ושמלות הפשתן של חאליסי לטובת שמלת קוטור של דיור על שער גיליון מאי של ווג בריטניה. קלארק הברונטית התבקשה לצבוע לבלונד הבוהק והכה מזוהה איתה בדמותה בסדרה במיוחד עבור הצילומים. צבעים הפסטל הענוגים והרכים של השמלה משולבים יפה עם הכותרות הוורודות על השער, ובתוך המגזין מחכה לכם הפקת אופנה דרמטית ועתירת מותגים. מי ייתן וקלארק תלמד דבר או שניים על סטייל ותתחיל ליישם את זה על השטיח האדום, שם - מושלמת ככל שתהיה - היא עדיין זקוקה להכוונה מקצועית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריה במחווה אנדרוגינית לממלכה המאוחרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ילדת הפלא מייסי וויליאמס, הלוא היא אריה סטארק, שמתגלה כנסיכת סטייל אדירה ומשובחת, מעטרת את שער מגזין DAZED. בזמן שבסדרה היא עדיין מתעקשת להיות לבושה בבגדי גברים, כאן היא מציגה צילום חזק במראה אנדרוגיני - נשי במחווה לממלכה המאוחדת. סמנו לעצמכם, כי מדובר באושיה אופנתית שהסקרנות לגביה רק תלך ותתעצם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סאנסה בצילום ביוטי משגע/מערכת וואלה!, צילום מסך

סופי טרנר, המגלמת את סאנסה סטארק האדמונית, נבחרה לעטר את שער גיליון אפריל של מגזין אינטרוויו גרמניה בצילום ביוטי משגע עם כתר על הראש. הצהרה או סתם אקססורי שיקי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ון סנואו, המנוסה מבין החבורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קית הרינגטון, המגלם את ג'ון סנואו שלא יודע דבר, כבר לוהק לפני למעלה משנה לתפקיד הפרזנטור של ג'ימי צ'ו, והוא המנוסה מבין החבורה בכל הנוגע לצילומים אופנה. כאן הוא לוקח הפסקה ממעיל הפרווה ומציג גוף מסוקס בגיליון מרץ/אפריל של מגזין הגברים GQ בגרסתו האוסטרלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרג'ורי לוהטת בשמלת חיתוכים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נטלי דורמר, המגלמת את מרג'ורי - אישה שגברים חמים עליה ונשים לא מבינות למה - זכתה לכותרת "חזקה + סקסית", וכנראה שבצדק, על שער גיליון אפריל של מגזין SELF. דורמר מציגה שמלת חיתוכי קאט-אאוט בגוון מרסלה, גרסה אופנתית וחשופה יותר לסגנון השמלות שלה בסדרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרסיי בגרסה השובבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לנה הידי המגלמת את סרסיי לאניסטר שומרת על אותה רמה של סקסאפיל גם במציאות. השחקנית הידועה בסטייל האדג'י והמשובח שלה דווקא מציגה את אחד השערים הפחות חזקים הפעם. לטובת אלה שעדיין לא נחשפו לתספורת השחורה הקצרצרה שהתחבאה מתחת לפאת הבלונד הארוכה, זו הזדמנות נהדרת לבחון אותה מקרוב. על שער גיליון אפריל של מגזין more היא נראית שובבה מתמיד עם לשון בחוץ, בשמלה בעיצובה של אלברטה פרטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יימי לאניסטר, הרבה יותר מעצמות לחיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניקולאי קוסטר-וולדו, שהוא ג'יימי לאניסטר החתיך והדמות המתפתחת והמסקרנת, מציג עצמות לחיים פוטוגניות בגיליון מרץ-אפריל של GQ אוסטרליה, בשער מתחלף שנאלץ לחלוק עם הקולגה קית הרינגטון.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully