וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: דמוקרטיה זה הטרנד החם ביותר

14.4.2015 / 12:44

תעשיית האופנה האמריקאית מצדיעה להילארי קלינטון, כשבמקביל בתה צ'לסי מככבת בשמלה שחורה קטנה על שער מגזין Elle; קמפיין ראשון למנהל האמנותי הטרי של גוצ'י, כשבמקביל פראדה מציג קמפיין וידיאו מרהיב ומהפנט. הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: תעשיית האופנה תומכת בהילארי קלינטון

הילארי קלינטון ומעצב האופנה פראבל גורונג. אינסטגרם, אתר רשמי
Yes She Can. מעצב האופנה פראבל גורונג תומך בהילארי קלינטון לנשיאות/אתר רשמי, אינסטגרם

בתעשייה מלאת תככים וחיכוכים כמו תעשיית האופנה, מסתבר שיש רק אישה אחת שמצליחה לעורר סולידריות וזו הילארי קלינטון. ההדים שהתעוררו השבוע עם הכרזתה הרשמית של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, לא פסחו על תעשיית הסטייל. מעצב האופנה ויקיר השטיחים האדומים פראבל גורונג מיהר להעלות סלפי זוגי עם קלינטון לחשבון האינסטגרם הפרטי בתוספת הכיתוב "מחכה בקוצר רוח לשנת 2016". גברתי הנשיאה, הילארי קלינטון, את האלופה שלי". המעצב לא שכח כמובן לתייג תחת ההאשטג החדש והפעיל ביותר בשבוע האחרון #hillary2016. גורונג לא לבד. גם מגזין האופנה הבריטי והבועט Love הקדיש לקלינטון התייחסות אינסטגרמית, כאשר העלה צילום מסך של הודעת ההכרזה שפרסמה בחשבון הטוויטר הפרטי שלה. לחגיגות הצרפו שמו נוספים שהביעו את תמיכתם, מעורכי מגזין Vanity Fair, דרך סטיבן קולב מנכ"ל מועצת האופנה האמריקאית ועד הסטייליסטית העסוקה לית' קלארק.

הסטילס: שחר של יום חדש בגוצ'י

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הופעת בכורה. הקמפיין הראשון של אלסנדרו מיקלה לגוצ'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהצליח אלסנדרו מיקלה להפתיע בשבוע האופנה במילאנו, מציג המנהל האמנותי הטרי של גוצ'י קמפיין ביכורים תחת כובעו החדש אשר ממשיך את אותו החזון. הגלאם המגה-איטלקי והמיניות המתפרצת שהיו מזוהים עם בית האופנה בתקופתה של פרידה ג'יאניני המועזבת נותרו מחוץ לעדשה, כשבמקומם ניתן להבחין באסתטיקה מינימליסטית ורעננה יותר. זו ממשיכה באופן טבעי את הקו החדש והמרענן ששרטט מיקלה אשר מתאפיין במיניות מרומזת, רומנטיקה נונשלנטית, צבעוניות דהויה נוסח סופיה קופולה ובעיקר הרבה תחכום. אנחנו בעד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הווידאו: הדוור חולם על פראדה

זה היה רק עניין של זמן עד שתעשיית האופנה תאמץ לחיקה את אוטום דה וויילד - צלמת, במאית, אמנית ובקיצור מולטי-קול צ'יק. בסצנת התרבות דה ווילד הפכה מזמן לשם דבר, לאחר שהצליחה לחצות מגדות האינדי אל לב המיינסטרים. אמנים כמו פיונה אפל, בק ואליוט סמית' המנוח סללו לה ולעדשת המצלמה שביל גישה אקסקלוסיבי אל חייהם, ואפילו לנה דנהאם יוצרת וכוכבת "גירלז" ביקשה ממנה לצלם את כרזת העונה האחרונה. כעת הגיע תורה של מיוצ'ה פראדה. המנהלת האמנותית של בית האופנה האיטלקי היוקרתי, שכרה את שירותיה של דה וויילד לצורך צילומי קמפיין ווידאו חדש ומקסים במיוחד עבור תיק ה'גלריה' המפורסם. הקמפיין מורכב מחמישה סרטונים קצרצרים במרכזם ניצבים דוור חולמני וקלאמזי קמעה, תזמורת מופלאה והתיק הנחשק. רק דברים טובים יוצאים מכך שאופנה עילית וקולנוע אינדי נפגשים.

הטרנד: בנות הבית הלבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקיץ הבא תלבש לבן? צ'לסי קלינטון על שער Elle/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבן זה הצבע החם ביותר: אחרי שמישל אובמה לוהקה לתפקיד נערת שער מאי של מגזין Glamour, מלוהקת צ'לסי קלינטון (הבת של) לגיליון מאי של מגזין Elle וכל זה בטרם הזנקתה הרשמית של אמא הילארי למירוץ לצמרת הבית הלבן. אנה וינטור כבר בכוננות.

הנערה: אמיליה קלארק חלומית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפה לה קוטור. חאליסי נטולת שריון ודרקונים במגזין Vogue הבריטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

על השטיח האדום היא אמנם מאכזבת, אבל כשהיא בידיים הנכונות אין חלומית ממנה. אמיליה קלארק ששבה אמש (שני) אל המרקע בתור חאליסי האחת והיחידה, נוטשת את גרדרובת "משחקי הכס" לטובת אוסף מרהיב של שמלות קוטור במסגרת צילומי הביכורים שלה למגזין Vogue הבריטי אשר יראו אור במאי הקרוב. לרגל כך השתחלה אם הדרקונים ליצירות חד-פעמיות של שמות כמו ולנטינו, שאנל, דולצ'ה וגבאנה, ורסצ'ה, מרג'יאלה, אלי סאאב וז'יבנשי. להלן התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully