וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: המותג המקומי "פאולה ביאנקו" ייסגר

26.4.2015 / 0:47

רגע לפני שהיא מציינת עשור לפעילותו של מותג התכשיטים והאקססוריז המוערך, מודיעה המעצבת סמדר פולה עזריאל על סגירת העסק בארץ. במהלך סוף השבוע הקרוב תתקיים מכירת הפרידה הרשמית, בה תוענק 40% הנחה על כל התכשיטים והסאמפלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית התכשיטים של המותג. קול מרתק ובולט בסצנה המקומית/מערכת וואלה!, צילום מסך

באופן אירוני למדי, עם צאתן של חגיגות יום העצמאות, מכריזה אחת המעצבות העצמאיות הבולטות בסצנה המקומית על סגירת העסק בארץ. סמדר פולה עזריאל העומדת מאחורי מותג התכשיטים והאקססוריז המוערך "פאולה ביאנקו", הודיעה אמש (מוצ"ש) על האקט הדרמטי בו החליטה לנקוט רגע לפני שהיא מציינת עשור.

"בהגיעו לעשר שנות פעילות של מותג התכשיטים ואביזרי האופנה פאולה ביאנקו בארץ, החלטתי להמשיך הלאה. כחלק ממהלך זה ייסגרו הסטודיו והחנות שממוקמים ברחוב אבולעפיה 23 בתל אביב... מודה לכם מקרב לב על הבעת ההערכה ושיתוף הפעולה לאורך השנים", כתבה עזריאל בהודעת הדואר האלקטרוני שהפיצה בקרב עיתונאי אופנה, בלוגרים וקולגות.

את "פאולה ביאנקו" הקימה עזריאל (40) כאמור לפני כעשור, לאחר שעשתה הסבה מעולם עיצוב הפנים אל עולם האופנה. עזריאל עזבה את מקום עבודתה ב"קסטיאל", אימפריית העיצוב והריהוט הממוקמת בסמוך לחנות הסטודיו שלה כיום, והחליטה ללכת ולממש את הייעוד האמיתי שלה. התחנה הראשונה הייתה שנקר, מסלול לימודי החוץ של תפירה ותדמיתנות. התחנה השנייה כבר הייתה הקמת המותג העצמאי.

סמדר עזריאל מעצבת מותג התכשיטים פאולה ביאנקו. רון קדמי
"החלטתי להמשיך הלאה". עזריאל/רון קדמי
הדרך של עזריאל לסצנה הבינלאומית הייתה סלולה. היא החלה להשתתף בתערוכות אופנה נחשבות בפריז, וכן עיצוביה החלו להימכר בחנויות היי-אנד ובבוטיקים הנחשבים בעולם

עיצוביה המיוחדים של עזריאל, הנודעים בשילוב בין טקסטיל, אבני חן עתיקות, זהב וחומרים פחות קונבנציונליים נוסח פרספקס ופורצלן ויציקות בייצור עצמי – הפכו אותה לקול מרתק ובולט בסצנה המקומית. משם הדרך לסצנה הבינלאומית הייתה סלולה. עזריאל החלה להשתתף בקביעות בתערוכות אופנה נחשבות בפריז, וכן עיצוביה החלו להימכר בחנויות היי-אנד ובבוטיקים הנחשבים בעולם אשר הינם בגדר משאת הנפש של כל מעצב וצרכן אופנה כאחד, ביניהם "קולט" בפריז, "קורסו קומו" במילאנו, "אופנינג סרמוני" ו"ברגדורף גודמן" בניו יורק כאשר הרשימה עוד משתרכת. "פאולה ביאנקו" קסמה גם לסופר והעורך הצרפתי אוליבייר דופון אשר בחר במותג כאחד ממאה מותגי התכשיטים המבטיחים בעולם, בספרו "The Jewelers" שראה אור לפני כשנתיים וחצי.

לפני ארבע שנים בדיוק נקלעה המעצבת לצומת דרכים כאשר לצד עם מעצבים נוספים נאלצה להתמודד עם פינוי החנות שלה ממתחם גן החשמל בתל אביב. עזריאל החליטה שלא לפתוח חנות חדשה במקום ולתעל את חלון ההזדמנויות שנוצר לטובת התמקדות בשוק הבינלאומי. שנה וחצי לאחר מכן החליטה המעצבת - שהתגעגעה לקשר הישיר והאישי עם לקוחותיה - לפתוח חנות סטודיו חדשה במיקום חדש בדרום העיר.

בראיון לוואלה! אופנה הביעה בזמנו את תסכולה כמעצבת הפועלת בתל אביב, והפנתה אצבע מאשימה כלפי ראש העיר רון חולדאי האחראי לטענתה על קריסת מתחם גן החשמל בפרט ועל קשיי ההישרדות בסצנה המקומית בכלל: "הפרחנו את השממה הזו, והוא פשוט הבריח אותנו עם ערימות הבטון ורעש המצלצלים... הרוח יצאה מהמפרשים לטעמי מהמתחם הזה, ואני רואה את ראש העיר הנכבד רון חולדאי כאחראי לזה. לא סופרים אותנו, את המעצבים הישראלים התל אביבים הצעירים שרוצים באמת לצאת בתקציב דל ולבנות את עצמם".

לדבריה של עזריאל, קהל היעד שלה נמצא מעבר לים, בחו"ל. לשם היא שואפת לחזור בהתנהלות מחודשת בשלב כזה או אחר: "יצירה בכלל ועיצוב תכשיטים בפרט הם חלק בלתי נפרד ממני. אני לא רואה את עצמי שלא עוסקת בעיצוב בדרך כזו או אחרת. השאלה אינה מתייחסת למהות אלא לדרך. בזמן האחרון הרגשתי שקונספט העבודה שבו אני נמצאת איננו מתאים יותר לצרכיי. תשומת הלב והאנרגיות הופנו לתפל ולא לעיקר. בהזדמנות זו אני מפרגנת בלב מלא ללקוחות שלי בארץ. אלמלא הן, לא היה קיום למותג במשך עשר שנים".

במהלך סוף השבוע הקרוב תתקיים מכירת הפרידה הרשמית של "פאולה ביאנקו". במכירה יוענקו 40% הנחה על כל התכשיטים והסאמפלים, לצד חומרי גלם ייחודיים שאספה המעצבת לאורך שנות פעילותה. רביעי-חמישי, 29-30 באפריל, בין השעות 10:00-18:00; שישי, 1 במאי, בין השעות 10:00-15:00; שבת, 2 במאי, בין השעות 11:00-18:00. המכירה תתקיים בחנות הסטודיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully