וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנים של רנואר משתלטים על הרחוב

26.4.2015 / 11:48

40 דוגמנים ודוגמניות התארחו ביום העצמאות בתכנית המיוחדת של דן שילון ששודרה בערוץ 10 מתוך האולפן השקוף של וואלה! NEWS. צפו בתצוגת הרחוב התוססת

מערכת וואלה!

שאריות הקצף ובקבוקי הבירה על חורבות חגיגת יום העצמאות ברחוב אבן גבירול הומרו למסלול תצוגה שעליו צעדו 40 דוגמנים ודוגמניות, בהנהגתם של הפרזנטורים ניבר מדר וגפן ברקאי, בתצוגת רחוב תוססת ומרהיבה.

במסגרת תכנית מיוחדת ליום העצמאות של "המעגל" עם דן שילון, ששודרה בערוץ 10 מתוך האולפן השקוף של וואלה! NEWS, הציגה רנואר את פריטי טרנד הבוהו-שיק שלה לקיץ 2015. "הסטיילינג של התצוגה היה בסגנון בוהמייני, בהשראת פסטיבל קואצ'לה", מציינת ליטל מעוז, הסטייליסטית הראשית במותג, את הפסטיבל שכבר מזמן הפסיק להתעסק רק במוזיקה והפך לאירוע אופנתי שמח.

טרנד אופנת הפסטיבלים ושנות השבעים העליזות, שהחל על מסלולי תצוגות האופנה הגדולות בעולם ותורגם לרשתות האופנה, מתאפיין בחולצות ושמלות רקומות, ג'ינסים קרועים, שמלות לבנות, מכנסיים קצרים שובבים, הדפסי פייזלי תואמים, אלמנטים מעט אתניים וכמובן חולצות קרושה והרבה מאוד פרנזים. כל אלו יוצרים מראה נונשלנטי ועם זאת סקסי להחריד. נתראה ביום הולדת ה-68 למדינה.

וואלה בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully