וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: יותר טוב קלום מכמעט?

28.4.2015 / 12:23

אברקרומבי אנד פיץ' נפרדת מהדוגמנים חשופי הקוביות, ריהאנה מראה שבלונדיניות פרובוקטיביות נהנות יותר, היידי קלום דוהרת בקליפ של סיה, הבת של ונסה פאראדי וג'וני דפ מציגה חגיגה של גנטיקה, ואלכסה צ'אנג מוכיחה שוב שהיא הרבה יותר מאיט-גירל. הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: אברקרומבי אנד פיץ' שמים סוף לדוגמנים החשופים

אברקרומבי אנד פיץ'. GettyImages
סופו של עידן. הקץ לקוביות/GettyImages

זה שמצבה הפיננסי של חברת אברקרומבי אנד פיץ' אינו להיט בלשון המעטה, זהו לא סוד. חברת האופנה הכל-אמריקאית שנמצאת במגמת ירידה מזה זמן מה, הגיעה לשיא שלילי של מכירות בשנה החולפת, מה שהביא אותה לנקוט במקצה שינויים דרמטיים. כל מי שביקר אי פעם באחת מחנויות הרשת בוודאי לא יצליח לשכוח את ניחוחות הבושם האובר-מתקתקים, התאורה האובר-עמומה, אווירת הפארטי האובר-מלחיצה וכמובן הדוגמנים השריריים והאובר-חשופים נוסח הבקסטריט בויז בימי השיא במקרה הטוב ודיוויד הסלהוף במקרה הרע. מי שטרם נפלה בחלקו הזכות לחוויה ככל הנראה כבר לא יזכה לטעום ממנה. בחברה החליטו לסגת מקו השיווק האגרסיבי והמגה-סקסיסטי, ובתמורה להוריד את הווליום הן ברמת האודיו והן ברמת הוויז'ואל. לפיכך החל מחודש יולי, תחליש החברה את עוצמת המוזיקה בחנויות, תגביר את האור ותיפרד לשלום מהדוגמנים והקוביות. אין ספק שמדובר בסופו של עידן.

הסטילס#1: כשסטיבן קליין מצלם את ריהאנה

ריהאנה על שער מגזין V, מאי 2015. Steven Klein For V MAGAZINE,
גירל און פייר. ריהאנה חוזרת לסורה בחוטיני/Steven Klein For V MAGAZINE

בקולבריישן שלה עם קניה ווסט ופול מקרתני היא הציגה חזות חדשה על טהרת הג'ינס והשיער הטבעי. בקליפ החדש והמדובר "American Oxygen" היא בכלל הניחה את פרובוקציות הסטייל בצד לטובת ביקורת חברתית ופוליטית. והנה, ריהאנה שבה לסורה בשער הגיליון החדש של מגזין V, ושולחת מסר מרגיע לכל מעריציה שלרגע דאגו לאלילת הסטייל והטוורק. רירי 'פיצתה' על הצינון היחסי בצילום פרובוקטיבי במיוחד אשר הסטיילינג שבו מבוסס בעיקר על פאה בלונדינית, איפור מוגזם, עגילי חישוק ומעין זן של חוטיני. ברוכה השווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הסטילס#2: כשאלכסה צ'אנג מצלמת את קארה דלווין

אלכסה צ'אנג מצלמת את קארה דלווין למגזין PAPER, אפריל 2015. Alexa Chung For PAPER MAGAZINE,
גירל און גירל. אלכסה מצלמת את קארה לאדיטוריאל אופנתי/Alexa Chung For PAPER MAGAZINE

אלכסה צ'אנג רגילה לנהל מערכת יחסים צמודה עם עדשת המצלמה, כמובן מהצד הפוטוגני שלה. בגיליון החדש של מגזין PAPER לעומת זאת, היא משתעשעת עמה לראשונה מהצד השני, הפעם על תקן הצלמת. בכך מוסיפה האיט-גירל הבריטית נדבך חדש לרשימה שכללה עד כה קריירת דוגמנות, הנחיה, עיצוב, עריכה וכתיבת ספר. עבור פרויקט הצילומים ליהקה צ'אנג מבחר חברות אופנתיות לא פחות, אותן תיעדה ברחבי העולם. ביניהן השחקנית הצעירה דקוטה פנינג ונערת הזוהר הפוחזת דייזי לואו. את ההצגה גנבה כהרגלה יקירת המדור קארה דלווין, בשילוב בין סווטשירט זרוק, כפפות עור של שאנל והבעה טיפוסית.

הווידאו: היידי קלום פירומנית בקליפ החדש של סיה

צופי "משחקי הכס" בוודאי עדיין חולמים בלילה על הסצנה המזוויעה שמתארת את מותו הלא פוטוגני אך מאוד גראפי של הנסיך אובריין. עם זאת, על פי הקליפ החדש של סיה, עושה רושם כי יש למה לצפות לאחר המוות - אם לא לגן עדן אז לפחות להיידי קלום. הסופרמודל בעלת הפיגורה הבלתי-נתפסת, מככבת ב-"Fire Meet Gasoline" כשהיא מצוידת בלנז'רי מינימלי וערימות של סקס-אפיל. כשם הסינגל היא פוגשת בבנזין, דלק וגם בשחקן המסוקל פדרו פסקל מאותה סדרת קאלט. התוצאה היא כמובן - אש.

הטרנד: האפליקציה שמטריפה את התעשייה

ליידי גאגא, מיילי סיירוס והסופרמודל ג'ואן סמולס ממכורות אפליקציית My Idol. אינסטגרם, צילום מסך
גם הן נפלו לסם. ליידי גאגא, מיילי סיירוס וג'ואן סמולס בגרסה המאוירת/צילום מסך, אינסטגרם

ביקום המקביל שמתרחש בפיד מתחוללת בימים האחרונים מתקפה - מתקפת המשובטים, או בשתי מילים אחרות "My Idol". האפליקציה הסינית שמבוססת על יצירת דמות אווטאר משעשעת ועל הרבה זמן פנוי, מטריפה את העולם, ואת עולם האופנה בפרט. אושיות תרבות בעלות השפעה אופנתית נוסח ליידי גאגא, מיילי סיירוס ולנה דנהאם הזדרזו ליצור את הגרסה מאוירת של עצמן, וכמו כן גם אמזונות אופנתיות כגון הסופרמודלז ג'ואן סמולס ובלה חדיד. במקום הראשון במצעד האיידולז עם זאת, ניצב ללא ספק המעצב האיטלקי סטפאנו גבאנה שזנח לרגע את דולצ'ה לטובת הידוס מאויר ומלא הומור על עצמי על המסלול.

הנערה: לילי-רוז דפ פורחת

לילי רוז דפ במגזין Oyster, אפריל 2015. Oyster Magazine, אתר רשמי
לילי רוז דפ במגזין Oyster, אפריל 2015/אתר רשמי, Oyster Magazine

למקרה שטרם יצא לכם להכיר, נעים מאוד - לילי-רוז דפ, איט-גירל בהתהוות והטינאייג'רית המלהיבה ביותר בסביבה. בתם המיוחסת של ונסה פראדי וג'וני דפ, ניחנה לא רק בגנטיקה משובחת אלא גם במשב רוח נעורים מרענן כפי שמשתקף מחשבון האינסטגרם שלה, בחוש אופנתי משובח ובאהבת אמת לגורי בולדוג. אחרי שהיממה בהופעת הבכורה החברתית שלה בתצוגה של שאנל שהתקיימה בניו יורק לפני פחות מחודש, היא קוטפת את הפקת האופנה הראשונה שלה. את סימון הוי הראשון ברזומה האופנתי שלבטח רק ילך ויתפח, יכולה דפ בת ה-15 לסמן לטובת מגזין האופנה האיכותי Oyster. לפי התחזית האופנתית שלנו (ושל כל שאר העולם) זהו רק הזרזיף שלפני המבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully