וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווג ברזיל חוגג 20 שנה לקריירה של ג'יזל

28.4.2015 / 9:29

המגזין עושה כבוד לייצוא הכי מוצלח שסיפקה המולדת לתעשיית האופנה העולמית בצילומי עירום לוהטים ושער מוזהב וחגיגי. הסופרמודל בת ה-34 מצהירה כי למרות הפרישה מהמסלול, היא לא הולכת להיעלם לשומקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הגוף אותת לי לפרוש"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין ווג ברזיל חוגג 40 שנה להיווסדו ועל הדרך גם 20 שנות קריירה ענפה לג'יזל בונדשן, השגרירה הכי מוצלחת של המולדת לתעשיית האופנה העולמית. הסופרמודל שהפכה כבר מזמן לאייקון, הצטלמה בפוזת אלה יווניה בשחור-לבן ובעירום מלא, ושידרה לתעשייה מסר ברור שמצהיר כי היא ממש לא הולכת להיעלם לאף אחד מהעיניים.

בונדשן בת ה-34, שנחשבת לדוגמנית הכי רווחית בעולם (רק בשנה שעברה הרוויחה סכום לא ייאמן בסך 47 מיליון דולר, לפי מגזין פורבס), הודיעה לפני כחודשיים על פרישתה ממסלולי התצוגה. הסיבה הרשמית לפרישה היתה רצון להתעסק בפרויקטים אחרים בתחום האופנה והדוגמנות. בראיון היא סיפרה שהגוף שלה מאותת לה לפרוש בשיא. על פי הצילומים החדשים למגזין ווג - המצב בפועל רחוק מלהראות ככה. "היה לי הרבה מזל שבגיל 14 ניתנה לי ההזדמנות לצאת למסע המרתק הזה", סיפרה לווג. "היום, אחרי 20 שנה בתעשייה, לצעוד על המסלול וגם לפרוש ממנו מבחירה זו פריבילגיה. אני עדייו מתכננת להמשיך לעבוד ולהצטלם בשלל פרויקטים במקביל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוגמנית-העל שתכננה תמיד להיפרד מן המסלול במולדתה ברזיל, הציגה את אקורד הסיום המרגש שלה לפני כ-10 ימים בתצוגת קולוצ'י בשבוע האופנה של סאו פאולו, שזכתה לסיקור רב במדורי האופנה מסביב לעולם.

ג'יזל קרוליני בונדשן, ילידת ריו גראנדי דו סול, התגלתה בגיל 14 במרכז קניות בסאו פאולו. במהלך הקריירה שלה עיטרה שערי מגזיני אופנה מובילים ושערי מגזינים לאו דווקא בתחום האופנה, כגון טיים, פורבס, וניטי פייר וניוזוויק. כמו כן, היא הופיעה באינספור קמפיינים והפקות אופנה ושימשה כפני מספר בתי אופנת על ומעצבים. היא בעלת 'איפנמה', מותג כפכפי אצבע מצליח הקרוי על שם השכונה הברזילאית באותו שם. היא הופיעה בשני סרטי קולנוע, 'השטן לובשת פראדה' (2006) ובתפקיד מרכזי כשודדת בנקים ב'טקסי בניו יורק' (2004). בפברואר 2009 נישאה ג'יזל לכוכב הפוטבול האמריקאי וקוורטרבק הניו-אינגלנד פטריוטס טום בריידי. קודם לכן ניהלה מערכות יחסים מתוקשרות עם לאונרדו דיקפריו וקלי סלייטר. לבני הזוג, פאוור קאפל נוסח אנג'לינה ובראד וביונסה-ג'יי זי, שני ילדים, בנג'מין (6) וליליאן (3).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גי'זל בונדשן בתצוגת מסלול אחרונה בשבוע האופנה של סאו פאולו קיץ 2015. GettyImages
ג'יזל נפרדת מהמסלול בסאו פאולו/GettyImages
גי'זל בונדשן בתצוגת מסלול אחרונה בשבוע האופנה של סאו פאולו קיץ 2015. GettyImages
חיבוקי פרידה מהקולגות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully