וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך שלא עשני אישה

6.5.2015 / 17:49

הזרקת בוטוקס, אקדח לייזר וסרום ריר החילזון: נציגי המין הגברי במערכת, מסוקסים יותר או פחות, הקריבו את פניהם לטובת טיפולי קוסמטיקה שיועדו לנשים, ושרדו כדי לספר. וואלה יופי

יוסי ציפקיס

"ברוכה הבאה לקליניקה של דוקטור ז'יוואגו", מקבלת את פניך פקידת יופי שמאופרת כאילו היא נערכת לחתונה של בנה הבכור, בשעת בוקר מוקדמת, אי שם בהרצליה פיתוח. "היום שלך יתחיל בטיפול פילינג להמסת שומן בצוואר, בידיים ובירכיים, משם תעבור לטיפול שעווה ברזילאי לשפם, ואז מילוי קמטוטי פנים בסיליקון בטכניקת הזרקות מיוחדת", היא מחייכת. "זה עוד לפני סשן עיצוב לאסתטיקה ווגינלית, רגע אחרי הסרת שיער באמצעות שעוות שרף, שמתוכנן לך לשעה מאוחרת יותר". אמאל'ה, מה עשית לעצמך, ליידי.

לאור שלל הניסויים שהן מוכנות לעבור רק כדי לשמור על הבל החן ושקר היופי, די ברור שבנות המין היפה הן למעשה המין החזק בעולם. ועל כן, אין סיבה שגם גברברים קשוחים וחסונים לא יסבלו לכמה רגעים, רק כדי לחוש יפים ונכונים. חמישה נציגים הסכימו להקריב את פניהם ולעבור (בהתנדבות!) טיפולי יופי שיועדו לנשים, קשים כקלים. ספוילר: קריאות "ברוך שלא עשני אישה" נשמעו לפרקים.

"הדברים היפים בעולם הם בלתי נראים, חשים אותם בלב" - הלן קלר, עיוורת

פולורויד. באדיבות המצולמים
פולורויד/באדיבות המצולמים
"עברי הדל בתחום הוא גם הסיבה למעשה הרמייה שקדם למשימה שאליה נשלחתי. העורכת סיפרה שמדובר בטיפול עדין ופשוט, אלא שיבגניה המטפלת שלפה אקדח עצום מימדים"

אודי הירש, 40, סטרייט ממודיעין, עבר טיפול קולגן בוסטר באקדח לייזר של מרכזי רונית רפאל - מדע היופי.

ההבטחה: שילוב של העברת קרן הלייזר עם התזת חמצן בטיפול אחד, משפר את איכות רמת הקולגן בעור ומבהיר פיגמנטציה. הוא אף כולל אלמנט של אמפולת ויטמינים לעור הפנים, עם ריכוז גבוה של ויטמין B ו- C, כמו גם מסכה ממצקת.

החוויה: "הכניסה לסניף רונית רפאל במתחם בזל בתל אביב הצדיקה את כל הסטריאוטיפים. 'הם היו תקועים שעתיים בבראסרי, האתיופים לא נתנו להם לצאת', סיפרה בזעזוע מטופלת לרעותה. כן, הגעתי למקדש הנרקיסיזם, למעוז התל אביביות השבעה, שעבורה קמט חדש חמור יותר ממצוקתם של העולים החדשים. מנגד, על מי אני עובד? גם אני רטנתי כשנתקעתי בפקק בגלל ההפגנה. רק שבניגוד לנשים האלו, אין בי גרם אסתטיקה. כנראה שאני מקנא.

עברי הדל בתחום הקוסמטיקה הוא גם ככל הנראה הסיבה למעשה הרמייה שקדם למשימה הרת הגורל שאליה נשלחתי. העורכת סיפרה שמדובר בטיפול קוסמטי עדין ופשוט, אלא שיבגניה המטפלת שלפה אקדח עצום מימדים והבהירה שעליתי בגורל לעבור טיפול קולגן בוסטר, שמשלב לייזר עם תמצית בלעדית של ויטמין c וויטמין B. בעודה מבחינה במבט המבועת שעל פניי, ולא בגלל המחיר (1,800 שקל לפגישה, 8 פגישות בסך הכל) הצרה יבגניה הסימפטית על כך שלא אעבור את טיפול הדם המפורסם שאותו העלתה לגדולה קים קרדשיאן: 'ברוסיה היינו משתמשים בזריקות של דם בטוסיק כדי לרפא אקנה ופרונקלים. חבל שמשרד הבריאות לא מאשר את זה'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אודי פולרויד. באדיבות המצולמים
אודי פולרויד/באדיבות המצולמים
"המפתח הוא לא להסתכל במראה, שכן בשלב מסוים אתה נראה כמו מסטיק שנשכח בשמש וגם מריח ככזה"

ואז זה התחיל. לאחר שמשחה את פניי בנוזל שומני, יבגניה פשוט ירתה לי לייזר על הפרצוף במשך כמה דקות, והעסק כאב, כאב מאוד. 'אתה רגיש, לנשים זה לא מזיז', טענה לאחר מכן יפית רפאל, מנכ"ל מרכזי רונית רפאל מדע היופי. לנשים, לפחות לרובן, אין זקן, ופגיעה של הלייזר בשערת פנים מכאיב במיוחד ואף מעלה בחדר ריח חרוך מטריד, בייחוד לאור העובדה שהניחוח הוא של פניי. 'שערות שחורות כואבות, שערות לבנות לא כואבות בכלל', מעדכנת יבגניה. אין כמו טיפול אנטי אייג'ינג כדי למצוא יתרון בזקנה.

החלק שאחרי טיפול הקולגן בוסטר, שנועד למצק את עור הפנים ולהפוך אותו חיוני ורענן ('אתה נראה שזוף פתאום', העיר עמית לעבודה כשחזרתי), הוא הנעים יותר. יבגניה מורחת שלל משחות על הפנים וגם מאווררת בחמצן מרענן. המפתח בשלב הזה הוא לא להסתכל במראה, שכן בשלב מסוים אתה נראה כמו מסטיק שנשכח בשמש וגם מריח ככזה. בסיום, אחרי כמה דקות מנוחה, יצאתי ממוצק מתמיד היישר לזרועותיה של רפאל, שסיפרה כי אם בעבר כוכבים הגיעו לטיפול במחתרת, כיום הם יושבים בחדר ההמתנה מרוחים בקרמים. מעודד מהליברליות של הציבור באשר לטיפולים קוסמטיים לגברים, מיהרתי לשלוח לחברים לעבודה תמונות מהטיפול, שבהן אני נראה כמו שילוב של פרדי קרוגר ורובוטריק. התגובה שקיבלתי הייתה אחידה: חחחחחח. כנראה שהם מקנאים".

אורך טיפול אחד מתוך סדרה: 90 דקות, מחיר: 1,800 שקלים

"יופי הוא לחוש בנוח בעור שלך, לקבל את מי שאתה" - אלן דג'נרס, מצחיקה

רוזנטל פולרויד. באדיבות המצולמים
רוזנטל פולרויד/באדיבות המצולמים
"הפגזה של דקירות בכל המצח. זה לא כאב מדי, אבל האישה כמעט התעלפה, כי כמו אצל רופא שיניים, אלה דברים שעושים לך חשק להתאבד רק כשאתה רואה אותם מהצד"

דוד רוזנטל, 41, גבר גבר, עבר טיפול בזריקות בוטוקס לאזור המצח ובין הגבות במרפאה של ד"ר דב קליין.

ההבטחה: הבוטוקס הוא רעלן שנוצר מתרכובת פרוטאין מטוהרת המיוצרת מבקטריה, שמוזרק בכדי לנטרל ולשחרר את השריר - מה שמונע את פעולת הקימוט והתכווצות העור באזורים שונים של הפנים.

החוויה: "שאלו אותי 'למה אתה פה?', עניתי שאני לא יודע. 'אתה לא יודע איזה טיפול אתה צריך?', הקשו, 'נשבע לך, אמרו לי לבוא אז באתי. אין לי מושג'. אין כמעט גבר, לפחות במעמד הביניים, שיגיד לכם שהלך מרצונו לטיפול קוסמטי. המעטים שיחשפו את הסוד כנראה יודו שהם סובלים מעצירות, יש להם סיפיליס והם נהנים מסרטי סקס עם כבשים. לבקש מסמל קלישאה ישראלית כמוני, אחד שרואה משחקים בליגת העל ומתיישב בפוזת אל באנדי בסוף כל יום עבודה, לשים את הרגל במקום כזה כדי לקבל 15 זריקות במצח? גיב מי א-ברייק.

הדרך הטובה ביותר היא להדחיק, או לפחות לכנות את עצמך בתואר המערפל 'נסיין'. בקליניקה של ד"ר דב קליין, האיש והמותג, ראיתי עשרות תעודות על הקיר. דמיינתי שאלה צלחות האליפות של קבוצת ספורט מצליחה, קונוטציה מוזרה שהקלה במעט על הישיבה מול ריקי, יועצת הטיפוח המיומנת. עזרה גם העובדה שאשתי נענתה להפצרות להגיע יחד אתי, כדי לייצב את חמשת אחוזי הגבריות שנותרו בי.

ריקי החליטה שיש לי קמטים ושאני צריך בוטוקס. לא משהו שהטריד אותי אי פעם, עד שראיתי את ההוכחות החותכות, תרתי משמע. כשאני עושה פרצופים (כל מיני פרצופים - מכועס דרך רציני ועד הספציאליטה האישי שלי - עם חיוך דבילי מאוזן לאוזן), המצח שלי נראה כמו פירה שמזלג עבר עליו זה עתה. בשלב הזה השתכנעתי. 'שכב על הספה', פקד הרופא ואז זה התחיל. הפגזה של דקירות במצח, בכל המצח - במרכז, ברקות, ליד העיניים. זה לא כאב מדי, אבל האישה כמעט התעלפה, כי כמו אצל רופא שיניים, אלה דברים שעושים לך חשק להתאבד רק כשאתה רואה אותם מהצד.

זו הייתה חוויה אחרת, שונה. יצאתי מבולבל. מעולם לא הפריעו לי קמטים, אף על פי שחתמו קבע על המצח לפני יותר מעשור. עכשיו, בעיקר עם השיפור הצפוי, אני מודע לקיומם ותכף אהיה מודע גם להיעלמותם, ולחזרתם, ואז לעובדה שיש מקומות שדואגים שהם ייעלמו שוב. אני מבולבל, כי כאילו שהיו חסרות לי דאגות בעולם הזה, כעת נוספה עוד אחת. אבל היי, אם זה טוב למרגול, זה כנראה טוב גם לדוד".


אורך הטיפול: 10 דקות, מחיר: 1,100 שקלים.

"יופי הוא איך שאת חשה בפנים וכיצד זה משתקף בעינייך" - סופיה לורן, מוזה

פולורויד. באדיבות המצולמים
פולורויד/באדיבות המצולמים
"תמיד חלמתי לחוש בר רפאלי ולמרוח את עצמי בזהב, ממש כמו נובוריש אמיתי. ואם כבר יוקרתי אז עד הסוף"

אדם סרור, 32, חובב גלאם, עבר טיפול במסכת הזהב המחממת מבית Hava Zingboim Cosmeceuticals.

ההבטחה: המסכה מכילה נגזרת ויטמין C, ויטמין A, קינטין ואלנטואין להרגעת העור ואת מינרל הזהב, שמותיר פנים זוהרות, חלקות וגמישות.

החוויה: "ישקר מי שיאמר לכם ש'אין דבר כזה משבר גיל 30'. רבותי, הוא קיים. אם הוא לא מגיע בגיל 30, הוא יופיע ובגדול בשנה שאחרי. אין דרך להתחמק ממנו, בין אם זה בקמטים שליד העין או בעור הלחיים שנראה קצת עייף - כך הוא כך אתם תחושו באותותיו. מה עושים? טיפולי יופי, וכמה שיותר.

בין שלל הטיפולים שעברתי בשנתיים האחרונות, תמיד חלמתי לחוש בר רפאלי ולמרוח את עצמי בזהב, ממש כמו נובוריש אמיתי. ואם כבר יוקרתי אז עד הסוף. הטיפול התחיל עם ניקוי עור הפנים באמצעות סבון על בסיס חומצות, ממשיך בטיפול פילינג, גם הוא על בסיס חומצות (קצת מעקצץ, אבל כדי להיות יפה צריך לסבול, לא?) ולסיום מריחה אחידה של מסכת הזהב המדוברת, שממריצה את מחזור הדם וגורמת לחימום עדין של העור ומזינה אותו בלחות.

אני מאוד ספקן מטבעי, כי בכל זאת, מה קצת זהב על הפנים יכול לעשות? אבל בואו נאמר שהתוצאה די הפתיעה - העור קיבל מראה זוהר, נקי ומלא ברק. ממש כמו בפרסומות, לא?" .

אורך הטיפול: 40 דקות, מחיר: 400 שקלים

"אתה בכלל יודע איך זה מרגיש להיות אישה?" - מדונה, אייקון

פולורויד. באדיבות המצולמים
פולורויד/באדיבות המצולמים
"שום דבר מפחיד, מריח, מסריח או מעורר חלחלה. תרשו לעצמכם להתמסר להפרשות הזוחלים - וצאו משם מאושרים"

גיא גורן, 31, גבר רגיש, עבר טיפול החדרת סרום ריר חילזון בעזרת מכשיר IMPACT של מימי לוזון.

ההבטחה: החומר שנמרח על עור הפנים, כולל ריר חלוזונות לצד פרוטוגליקנים, גליקוזמינוגליקנים, אנזימי גליקופרוטאין, חומצה היאלורונית, פפטידים, ברזל, נחושת ואבץ, מוחדר במכשיר אולטרה-סאונד.

החוויה: "האמת, כשאמרו לי ששולחים אותי לטיפול פנים שכולל ריר חלזונות, התמונות שרצו לי בראש לא היו הכי נעימות. מעשרות חלזונות שיטיילו להנאתם על פניי, לבין דלי ענק מלא בריר שיישפך אט אט מהמצח לכיוון הנחיריים שלי, האופציות לא היו הכי מרנינות או מרעננות. לכן רבה היתה ההפתעה כאשר זכיתי לאחד מהטיפולים הקוסמטיים הנעימים שעברתי. טוב, בעצם הראשון שעברתי.

"השם - טיפול בריר חלזונות, די מטעה. התהליך עצמו כולל בתוכו מספר שלבים, החל מניקוי פנים, פילינג, מסאז'ים, ניקוי שחורים, מסכה של ריר חלזונות, רענון עם אוויר מרוכז ועוד. כמו שהבנתם, רק אחד מהשלבים כולל קרם שהמרכיב הפעיל בו הוא תמצית של ריר חלזונות.

לכל הטבעונים/ צמחונים/ אוהבי חיות (גם אני נמנה עליהם): הובטח לי שאף חלזון לא נפגע בתהליך. הריר נאסף מבית הגידול הטבעי שלהם ולא מהחיות עצמן. לאחר שנמרחה שכבת הקרם, מחדירים את החומר לעור הפנים בעזרת גלי אולטרה-סאונד (שקצת מנער את המוח מבפנים. אם אתם אמיצים מספיק, כבר תבינו). וזהו!

שום דבר מפחיד, מריח, מסריח או מעורר חלחלה. אם הייתי חוזר לעוד טיפול בריר חלזונות? אולי. לא בטוח. אם טיפול פנים סטנדרטי יספק לי את אותו הפינוק ותחושת 'ניקיון' לאחר הטיפול, לא הייתי מתנגד, אבל אם מציעים לכם גם טיפול בריר חלזונות - לכו על זה. תרשו לעצמכם להתמסר להפרשות הזוחלים - וצאו משם מאושרים".

אורך טיפול אחד מתוך סדרה: 60 דקות, מחיר: 650-800 שקלים

"יופי טבעי מצריך לפחות שעתיים מול המראה" - פמלה אנדרסון, סמל מין

פולורויד. באדיבות המצולמים
פולורויד/באדיבות המצולמים
"כיוון שניסיון החיים לימד אותי שאם כבר מפנקים, אז אולי כדאי שלא אתלונן, לא פציתי פה וקיבלתי את הדין בהכנעה. ובכן, אז הגיע החלק הקשה"

אמיר צומר, 30, טעון טיפוח, עבר טיפול "דיויין אימורטל", הסוד השמימי לנעורים נצחיים של ל'אוקסיטן.

ההבטחה: הטיפול במוצרים שופעי שמן אתרי אורגני של פרח האימורטל מקורסיקה (שלא נובל גם אחרי שנקטף), מעניק אפקט מתיחה לעור הפנים, באמצעות שינוי מולקולות פעילות עם סגולות אנטי-אייג'ינג ייחודיות.

החוויה: "סלחו לי, ליידיז, אבל שילוב המילים 'הסוד השמימי לנעורים נצחיים', גרם להתכווצות קלה בשחלות הדמיוניות שלי. האם מותג הקוסמטיקה היוקרתי, זה שכדי לעשות במוצרים שלו שימוש קבוע תאלצו להיפרד מתקציב שנתי שמספיק למדינה אפריקנית קטנה, פיצח את הנוסחה להישאר צעיר לנצח, לפחות מבחינה חיצונית ותוך כדי לעבור טיפול שכולו ליטוף ועונג? הרי כל מי שחושש מניפ וטאק (במקרה הקשה) או מאלה ש'רק רוצים לחלוב את החורים השחורים מעור הפנים שלך' (במקרה השגרתי יותר) יקפוץ על ההזדמנות להיות יפה יותר, צעיר יותר, נחשק יותר, במחיר שעה וחצי של מריחות וליטופים.

בזכות האווירה הבינלאומית שהוא משרה, טיפול האלמוות מתחיל בעיסוי רגליים (שאין לו אפילו חצי קשר לפרצוף), ממשיך בניקוי יסודי באמצעות חומרים ספק מרגיעים ספק מאלחשים וממשיך לעיסוי כתפיים. כיוון שניסיון החיים לימד אותי שאם כבר מפנקים, אז אולי כדאי שלא אתלונן, לא פציתי פה וקיבלתי את הדין בהכנעה. ובכן, אז הגיע החלק הקשה.

זה מתחיל בחומר רך סביב העיניים, שמשתלב עם קציפה אוורירית על האף והמצח. שתי ספוגיות הונחו על העיניים, בעוד שעל השפתיים נמרח חומר דמוי וזלין מרוכז פי מיליון טפיחות קלות על הרכות, החדירו בי את האימורטל, באמצעות סרום, קרם מרגיע לעיניים, קרם לפנים, ג'ל קליל ותמצית הבהרה לעור הפנים, שנעטפו ברטיות, מסיכת עיניים ונספגו לעור, תוך כדי שהמטפלת המיומנת מעסה את הידיים והרגליים רק כדי שלא אשתעמם במהלך ההמתנה.

התוצאה? ובכן, נראה שבגלל גילי הצעיר יחסית יצאתי כפי שהגעתי, חיוני, רענן ומלא תקווה לכך שגם בעוד שנים ארוכות אראה אותו הדבר. אמן. בפועל, אצל אלה שרואים להם בעיניים (או במצח) את השנים, התוצאה החזותית אמורה להיות מורגשת בשבוע שאחרי הטיפול. אחר כך, צריך לחזור לעוד סשן, ועוד, או פשוט לרכוש את המוצרים ולהתמרח בשיטת עשה זאת בעצמך. זאת התהילה, כך חיים לנצח".

אורך הטיפול: 90 דקות, מחיר: 375 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully