וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו נו נו, מיו מיו: פרסומת של בית האופנה נפסלה

10.5.2015 / 7:51

ליהוק דוגמנית בת 22 לפרסומת שמצלם סטיבן מייזל לא אמורה להוות בעיה, כי הרי בתעשיית האופנה מדובר בגיל מופלג. אבל הצגתה כבת 16 באווירה מינית עלולה לעורר סערה, וזה בדיוק מה שקרה בקמפיין החדש של מיו מיו

Steven Meisel
מיה גות' בפרסומת מיו מיו אביב/קיץ 2015. Steven Meisel, צילום מסך
טרום צנזורה. מיו מיו לאביב-קיץ 2015/צילום מסך, Steven Meisel

הרשות הבריטית לסטנדרטים בפרסום (ASA) יצרה לעצמה שם של גוף שמרני המוצא סממני סקסואליזציה במקומות שאיש לא שם לב אליהם. והגוף הזה מכה שוב. מותג הצעירות של בית אופנת העל האיטלקי פראדה-מיו מיו הוא הקורבן הנוכחי.

פרסומת בכיכובה של הדוגמנית הבריטית מיה גות' מקמפיין אביב/קיץ 15 נפסלה לשידור על רקע חשש מ"יצירת רושם של הצגת ילדה באופן מיני". ומדוע רק יצירת רושם? כי הדוגמנית בת 22, אבל נראית ילדה. לטענת הרשות - במכוון.

"אנו מעריכים כי המראה הצעיר, הסט והתנוחה יוצרים רושם של סקסואליזציה פוגענית וחסרת אחריות"

בפרסומת הטלוויזיה ומודעות הקמפיין שצילם צלם האופנה הנודע סטיבן מייזל, נראית גות' בחולצת בטן שרועה על מיטה שמצעיה מקומטים, בוהה לכיוון דלת פתוחה חלקית.

מפראדה נמסר שהם כלל אינם מודעים לאופי המיני של הפרסומת או להבעה מינית של הדוגמנית. מגזין ווג בריטניה, שפרסם כמה מתמונות הקמפיין, מסר גם הוא כי לא התקבלו אצלו כל תלונות קוראים מסוג זה. אך מנגד, בנימוקי הרשות צוין כי האיפור המינימלי של הדוגמנית והעובדה כי הביגוד שלה קצת גדול עליה, יוצרים את הרושם שהיא בת עשרה, אפילו פחות מ-16. "אנו מעריכים כי המראה הצעיר, הסט והתנוחה יוצרים רושם של סקסואליזציה פוגענית וחסרת אחריות של ילדה", נמסר. בהתאם לכך, הפרסומת וכל תמונות הקמפיין נאסרו להפצה במדיה הבריטית.

זוהי אינה הפעם הראשונה שמיו מיו נפסלים על-ידי הרשות. תמונה של היילי סטיינפלד שצילם ברוס וובר לקמפיין סתיו/חורף 2011 נפסלה על רקע "ילדה בלוקיישן לא בטוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הדוגמנית הבריטית מיה גות בקמפיין מיו מיו, אביב/קיץ 2015. Steven Meisel, מערכת וואלה! NEWS
בוהה לעבר דלת פתוחה למחצה/מערכת וואלה! NEWS, Steven Meisel
  • עוד באותו נושא:
  • מיו מיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully