וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסיים כמו שצריך: שמלות הפרום של טוונטיפורסבן

13.5.2015 / 11:49

גם השנה עובדת הרשת על מציאת פתרונות אופנתיים במחירים נגישים לנערות נרגשות לקראת הפרום. מהשחור הנצחי ועד הכחול השיקי, מגזרת המקסי המתבקשת ועד הגרסה המשוחררת והנעימה

שמלות הפרום של טוונטי פור סבן לקיץ 2015. צילום: אלון ראובני,
שמלות הפרום של טוונטי פור סבן לקיץ 2015/צילום: אלון ראובני

לכל נערה מתבגרת ישנם כמה רגעים חשובים ובלתי נשכחים, שבהם היא גם רוצה להיראות הכי טוב שהיא יכולה ולהרגיש נסיכה ללילה אחד. חלקן רואות בנשף סיום התיכון, המכונה פרום, אחד כזה. החיפוש אחר השמלה המושלמת שתגרום לך להיראות, או לפחות להרגיש, כמו מיליון דולר, מתחיל שבועות ולעתים אפילו חודשים לפני הערב המדובר. פתרונות אופנתיים ונגישים ניתן למצוא בקולקציית הפרום של רשת טוונטיפורסבן, שמציגה שמלות דרמטיות בהשראת הלוקים שנראו לאחרונה על השטיחים האדומים של הוליווד.

שמלות הפרום של טוונטי פור סבן לקיץ 2015. צילום: אלון ראובני,
שמלות הפרום של טוונטי פור סבן לקיץ 2015/צילום: אלון ראובני

הקולקציה האקלקטית מאפשרת לבחור בין מגוון אפשרויות. הגזרות נעות בין צמודות וארוכות שחובקות את הגוף ומתהדרות בשסע עמוק, לכאלו שמתרחקות מהגוף במראה רך יותר שיגרום לכל אחת להרגיש כאילו היא מרחפת ישירות לתוך האירוע. אלה שרוצות להרגיש מיוחדות אבל לא חשופות מדי תוכלנה למצוא שמלות בעלות מחשופי גב מחמיאים במקום המחשופים הקדמיים שהתרגלנו אליהם.

גם בצבעוניות נראה שטוונטיפורסבן נשארת עם היד על הדופק. הצבעים השולטים בקולקציה הם שחור קלאסי, כחול ששלט השנה בטקסי הפרסים וכמובן אדום - לאלו שלא מפחדות למשוך תשומת לב על הרחבה. השמלות כולן עשויות בדי סריג נעימים ולא מתקמטים, פרט חשוב אם לוקחים בחשבון שאין דבר שיכול להרוס את הערב יותר מלגלות תמונות שבהן השמלה שלך נראית מקומטת וההופעה שכל כך השקעת בה לא נראית טיפ-טופ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שמלות הפרום של טוונטי פור סבן לקיץ 2015. צילום: אלון ראובני,
שמלות הפרום של טוונטי פור סבן לקיץ 2015/צילום: אלון ראובני

אחת הבעיות הגדולות של ערב הפרום שעולה מחדש מדי שנה היא עניין תג המחיר הגבוה שמגיע בדרך כלל עם הערב הגדול. אינספור כתבות ציינו כבר את העלויות הלא הגיוניות של החגיגות, החל משמלות באלפי שקלים דרך אביזרים יקרים והשקעה באיפור ובשיער. הרשת מציעה את השמלות במחירים אטרקטיבים במיוחד: מרבית הדגמים נעים סביב 299שקלים לשמלה. בנוסף ניתן למצוא ליין של אביזרים משלימים דוגמת נעליים ותיקים, שעוצבו במיוחד כדי לאפשר לכל אחת לצאת עם לוק שלם לערב הגדול שלא יעלה יותר מ-500 שקלים.

לרכישה באתר

צילום: אלון ראובני
סטיילינג: לירון שמעוני
דוגמניות :ליתאי מרכוס, סיון אברך לאלינור שחר
איפור ושיער: ניב דהאן למאק

ג'ני דנסון בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully