וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה לפרצוף שלכן: H&M נכנסת לשוק הטיפוח

13.5.2015 / 15:42

ענקית האופנה השוודית תציע החל מספטמבר את Fashion for the Face, מותג חדש לטיפוח שיכלול ליין אורגני-טבעי וליין פרימיום. החל מלקים דרך שפתונים ועד לאביזרי עיצוב שיער. בשלב הראשון יוצעו לא פחות מ-700 פריטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החל מספטמבר הקרוב. שפתוני H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיתופי הפעולה של H&M עם מעצבי על, מסורת שהחלה עם קרל לגרפלד ב-2004, הובילו לתורים ארוכים מחוץ לחנויות הרשת ברחבי העולם ולחיסול בזק של ההיצע. אחרי הכל אופנת ורסצ'ה או מארני בעלויות נגישות היא חגיגה גדולה עבור כל פשאניסטה באשר היא. השקת היוזמה החדשה של ענקית האופנה השוודית עשויה להיות הדבר החם הבא שייגרום לכן לחכות יפה בתור. H&M נכנסת לשוק היופי בגדול. הודעה על כך פורסמה בטוויטר הרשמי של הרשת.

החל מספטמבר הבא יימכרו בחנויות הרשת מוצרי ,Fashion for the Face, מותג הטיפוח החדש מבית H&M. החל מלק ציפורניים, דרך שפתונים ועד ציוד לעיצוב שיער, הרשת תציע על מדפים בחלקים נרחבים בסניפיה כ- 700 פריטים. בהמשך ההיצע יגדל ל- 1,000 פריטים. טווח המחירים ינוע בין 2.99 דולר עד 24.99 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעת H&M בטוויטר הרשמי אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טווח המחירים ינוע בין 2.99 דולר עד 24.99 דולר. מוצרי איפור של H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהתאם למודל שיתופי הפעולה הידוע והמצליח בתחום ההלבשה, ייתכנו שת"פים גם בתחום הטיפוח. כמו כן, בדומה לליין H&M consciousness האתי-אקולוגי, קבוצת Conscious Beauty תציע לצרכנים קוסמטיקה אורגנית ידידותית לסביבה באריזות ממוחזרות ורכיבים. גם ליין פרימיום בתכנון והוא יפנה כמובן לצרכני טיפוח יוקרה.

האם ליין הביוטי ישווק גם בסניפי H&M בארץ? מ-H&M ישראל נמסר: "קו הביוטי החדש מתוכנן להגיע גם לישראל, אם כי לא בסתיו הקרוב. אין כרגע מחירים בשקלים. עדכון מפורט יותר עם פרטים נוספים ותאריכים יימסר בהמשך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בישראל, אך לא בסתיו הקרוב. לק ציפורניים של H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully