וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שגבר אמיתי לובש חזיית תחרה ותחתוני מלמלה

18.5.2015 / 10:04

מאסתם בתחתוני בוקסר משמימים עם איור של סקובי דו? חברת HommeMystere מציעה הלבשה תתונה סקסית במיוחד, כולל ביריות - והכל מיועד לגברים

חברת HommeMystere מציעה הלבשה תתונה סקסית במיוחד, כולל ביריות - והכל מיועד לגברים/HommeMystere

נשים יודעות שהלבשה תחתונה היא עולם שלם בפני עצמו, ואפשר למלא חדרי ארונות שלמים בתחתונים, חזיות מכל הסוגים, גוזיות, ביריות וחלוקים - כשכל פריט מגיע בשלל צורות, טקסטורות, הדפסים וסוגי בדים שונים. אצל גברים, לעומת זאת, הכל הרבה יותר פשוט: בוקסר וטנגה, צמוד או רפוי, חלק או עם הדפס מטופש וזהו - אתה מוכן לצאת מהבית.

חברה אוסטרלית בשם HommeMystere לוקחת את השיוויון בין המינים צעד אחד קדימה, ומציעה הלבשה תחתונה סקסית לגברים. החברה הוקמה בשנת 2008 כדי להציע פיתרון לגברים אשר חשקו בהלבשה תחתונה סקסית, ונאלצו לרכוש אותה בחנויות שמיועדות לנשים.

הלבשה תחתונה לגברים. HommeMystere, אתר רשמי
על מי זה נראה יותר טוב? אנחנו לא בטוחים/אתר רשמי, HommeMystere

ברט ולאנה קראוס, שהקימו את החברה, החלו לייצר תחתונים, חזיות וביריות שעוצבו עברו נשים, אבל הותאמו לחלוטין לאנטומיה הגברית. הקולקציות שלהם מופצות ל-30 מדינות ביניהן רוסיה, ארצות הברית וקנדה. הבעיה העיקרית עמה החברה מתמודדת היא התפישה שהתחתונים הסקסיים מיועדים לקהילה הגאה, אבל מתברר שזאת לא הייתה כוונת המשוררים. "המטרה שלנו היא להציע אלטרנטיבה להלבשה התחתונה הגברית שמוצעת כיום, ללא קשר להעדפות המיניות של הלקוחות שלנו".

עוד באותו נושא

הו, בייבי: חברה חדשה מייצרת נעלי עקב לתינוקות ומעוררת סערה

לכתבה המלאה
הלבשה תחתונה לגברים. HommeMystere, אתר רשמי
"לא אכפת לנו אם אתה סטרייט או גיי"/אתר רשמי, HommeMystere

"לא אכפת לנו אם אתה סטרייט או גיי, צמחוני, רפובליקני, אנגליקני או תושב מאדים. אנחנו מייצרים הלבשה תחתונה יוקרתית וסקסית לגברים", נכתב באתר החברה, שהתחילה בתור חנות קטנה וחובבנית וחובקת אתר וקמפיין מפואר ברשת. לדברי המקימים, הם הגדילו אותה כיוון שהביקוש ללבנים הסקסיים גדל, ומתחילת השנה הם הוציאו שמונה דגמים חדשים ולוהטים. אין ספק, השיוויון בין המינים מעולם לא היה קרוב יותר.

הלבשה תחתונה לגברים. HommeMystere, אתר רשמי
תחרות, מלמלות וסאטן - הכל מותאם לאנטומיה גברית/אתר רשמי, HommeMystere
הלבשה תחתונה לגברים. HommeMystere, אתר רשמי
שיוויון זה אנחנו/אתר רשמי, HommeMystere

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully