וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבן על לבן

21.5.2015 / 11:56

עכשיו כבר ברור שטרנד הטוטאלוק לבן הולך לכבוש את הקיץ. זה הזמן לשלב את השמלה הלבנה עם איפור בהיר למראה טבעי, נקי ומתוק

מוצרי טיפוח לבנים מתוך האתר bela.
מוצרי טיפוח לבנים מתוך האתר bela

נראה כי טרנד השמלות הלבנות מסרב להיעלם. ממסלולי התצוגות הנחשבות בשבועות האופנה העולמיים ועד לגרסאות הנגישות של הרשתות, הצבע הלבן מקבל ביטוי וכבוד בשילובים מפתיעים ועתירי סטייל. זה הזמן לאמץ את מראה המהלכות הלבנות בטוטאלוק קיצי ובהיר.

מוצרי טיפוח לבנים מתוך האתר bela.
מוצרי טיפוח לבנים מתוך האתר bela

הצבע הלבן, בדומה לשחור הנצחי (והמחמיא), יישאר תמיד באופנה ואינו תלוי בטרנדים חולפים. הוא משדר ניקיון וטוהר ומתאים במיוחד לימים החמים והשזופים יותר שלנו. גם האאוטפיט הלבן, כמו כל תלבושת, דורש אלמנטים של איפור ואקססוריז להשלמת הלוק. המומחיות של bela, אתר לרכישת מוצרי טיפוח און ליין, ממליצות להקדיש תשומת לב לאיפור שאת בוחרת כשאת לובשת לבן.

לגוון העור, מן הסתם, יש חלק מכריע בהתאמה המומלצת.
בעלות גוון עור בהיר יכולות לאזן אאוטפיט לבן עם ליפסטיק אדום וריסים מודגשים שיעניקו למראה טאץ' סקסי. בעלות גוון עור כהה, לעומת זאת, יכולות ללכת על המראה הטבעי ולבחור בגווני איפור עדינים, כדי ליצור לוק רך ורומנטי. גם מעט מסקרה וליפגלוס ורדרד יעשו את העבודה. ולמי שעוד לא הספיקה לנצל את השרב ולהתכונן לחג הלבן, מומלץ להצטייד בברונזר, שיעזור לכן להגיע לשיזוף טבעי ומושלם ברגע. כדי להבטיח מראה אחיד וקליל של הברונזר או של בסיס האיפור, אל תתפשרו על המברשת, והקפידו לבחור מברשת איפור איכותית ונוחה לשימוש.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מוצרי טיפוח לבנים מתוך האתר bela.
מוצרי טיפוח לבנים מתוך האתר bela

אבל אל תעצרו בבגדים. אם כבר החלטתן לחגוג בלבן – אז לכו עד הסוף והכניסו את החגיגה גם לתיק האיפור שלכן: עיפרון עיניים לבן הוא דרך פשוטה להאיר מיידית את העיניים, ולתת את הטון לאיפור הפנים כולו. אפשר למרוח את העיפרון בתוך העין בכדי ליצור עיניים מודגשות, או כאייליינר שיוצר אשליה של עין מורמת שגם נותן מראה צעיר יותר. צללית לבנה תעזור לכן להשיג אפקט מואר, נקי ויפה. בחרי אם למרוח קו עדין או עבה מעל העפעפיים, בהתאם לצורת העין. גם לק לבן מוסיף שיק לכל לוק.

שני פופליקר בשיתוף האתר bela
  • עוד באותו נושא:
  • לבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully