וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הבחורה שהסירה איפור מהפנים והדהימה את העולם

25.5.2015 / 13:19

מעל ל-5 מיליון איש כבר צפו בסרטון הזה, בו בחורה אלמונית מסירה את האיפור ממחצית פניה - וחושפת את ההשפעה המדהימה שלו על המראה

צילום מסך

כולם יודעים שמייקאפ יכול לשנות באופן דרמטי את המראה החיצוני, אבל הסרטון המדהים הזה לוקח את זה צעד אחד קדימה: יותר מ-5 מיליון איש כבר צפו בצעירה הדרום-קוריאנית האלמונית הזו, שהפכה לכוכבת ברשת אחרי שצילמה את עצמה מסירה את האיפור מצד אחד של פניה וחושפת כמה שונה היא נראית בלעדיו.

בסרטון נראית הצעירה כשהיא מחייכת למצלמה עם פנים מאופרות למשעי ואז מתחילה במלאכת הסרת האיפור – עד התוצאה המדהימה. בזמן שפניה הנקיות מאיפור חושפות גון עור מעט בהיר וטבעי יותר, ההבדל בין עיניה לפני ואחרי האיפור הוא שמשאיר את הצופים בהלם – בעיקר בגלל גודל העפעף הימני, שהצטמצם משמעותית ללא האיפור. למרות שעלו השערות שהיא מרכיבה עדשות מגע שמרחיבות את האישונים, בסרטון לא נראה שהיא מסירה עדשות ולכן עושה רשום שההבדל כולו נובע מהשפעת האייליינר.

סרטון של בחורה מסירה איפור. יוטיוב, צילום מסך
לפני ואחרי - הכל בגלל האייליינר?/צילום מסך, יוטיוב

מאז שהסרטון הפך ללהיט ברשת ניסו אין ספור מגיבים לפענח את מה שקורה בו ובעיקר לפענח – באיזה מוצרים להסרת איפור היא משתמשת?

על פי ה"וושינגטון פוסט", בדרום קוריאה מוציאים מדי שנה סכום של 10 מיליארד דולרים על מוצרי קוסמטיקה, מתוכם 10% על ידי גברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully