וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: גבר, כך תעבור בשלום את הקיץ

31.5.2015 / 8:30

השגרה המתישה ואורח החיים של ימינו מחייבים גם את בני המין החזק להקדיש כמה דקות ביום לטיפוח האגו ועל הדרך גם המראה החיצוני. מקוצץ זיפים דרך קרם עיניים ועד לבושם החדש של קרל לגרפלד - בדקנו עבורכם את תכשירי הקוסמטיקה המוצעים על המדף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו אלרגיות בזמן חילופי העונות, כמו אקסית עצבנית שעושה קאמבק לחייך, כמו המדוזות שצורבות בעוד יום מושלם לים - רגע אחרי שהחגים מסתיימים, מגיעה העונה החמה במלוא הדרה. השמש אינטנסיבית, ההורמונים משתוללים, הבגדים יורדים? זה הזמן להקפיד על המראה ולדאוג לתחזוקה שוטפת של צחצוח-גילוח-טיפוח.

גם הגברים עם הפדחת הכי מדובללת והזקן הכי מרושל, צריכים לשמור על עצמם מפני נזקי הקיץ. נכון, מתיש להתחיל לחשב מה בדיוק צריך לשנות בהרגלי תחזוקת הגוף - לכן בשורות מטה תמצאו הצעות ייעול, תכשירים ומוצרים שיסייעו לכם להעביר את החודשים הקרובים בשלום עם עצמכם וחשוב מכך, עם הסביבה הלחה שלכם. בהצלחה.

1. דאודורנט 6IN1 של אדידס

מותג הספורט משווק דאודורנט אנטי פרספירנט חדש, שמגיע בתרסיס אנטי-בקטריאלי נגד זיעה וריח רע ולא מותיר כתמים לבנים או צהובים על החולצה. 29.90 שקלים ל-200 מ"ל.

למחזר או לוותר? אם התרסיס החדש עובד על בית השחי של מיטב הספורטאים, שבעזרתם האדיבה הוא פותח בשש פעולות שונות, למה שלא יסייע גם לבטטות הכורסא או אלה שיוצאים לפעילות יום שגרתית? השפריצו כשאתם מתכוונים לצאת לריצה, אם אתם שונאים כתמי זיעה על החולצה עוד לפני שבכלל הספקתם להגיע לפגישה או סתם אוהבים להישאר יבשים - אבל אל תצפו לנפלאות, כולה דאודורנט, לא בריזה סתווית.

2. רול און דאודורנט של קליניק מן

האנטי פרספירנט הכדורי מסדרת מוצרי הגברים של מותג הטיפוח, יעלה 107 ש"ח ל-75 מ"ל.

חביב או מלהיב? ריח הרול און של קליניק מוזר משהו (אלא אם הכוונה היתה שיריח כמו עוגת גבינה לימונית). הוא מותיר את בית השחי רטוב למדי אחרי השימוש (כולל תפילה שיתייבש כבר, רק כדי שלא יכתים את הבגד). הוא עובד ממש כמו כל דאודורנט בחום הארצישראלי ולא מונע ניחוחות חמצמצים אחרי שעות ארוכות של פעילות. כלומר, ממש לא מצדיק את העובדה שהתכשיר עולה בערך פי ארבע מהדאודורנט שרכשת בפעם שעברה בדראגסטור.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

3. סבון גרגירים לפנים של קלרינס

ג'ל סקראב One Step, עם תמציות צמחים ותפוז לכל סוגי העור, במחיר של 201 שקלים ל-125 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

לשפשף או להעיף? זיעה, פיח, אבק, ידיים שנגעו בכל מיני מקומות שהשתיקה יפה להם, כולם הגיעו איכשהו לעור הפנים שלך בסיומו של עוד יום מפרך. נכון, לא תמיד יש פה עניין עם פועל בניין (מלכלך!) ואתה (כנראה) לא רוטשילד (כי המחיר של הג'ל לניקוי לא זול) - ובכל זאת, עדיף להסיר את שאריות היום עם תכשיר ניקוי בריח מרענן כמו זה של קלרינס, שמסיר את שכבות העור המת ומותיר את הפנים המחוספסות שלך חלקות למדי, רעננות ונעימות למגע.

4. הבושם Paradise Bay של קרל לגרפלד

מעצב העל משיק ניחוח קיצי לגבר חובב הים והלחות, שמשלב מנטה ירוקה, תמציות תפוחים ופירות יער עם עצי דומיננט. אתם תשלמו כ-229 שקלים ל-100 מ"ל במשביר לצרכן.

מפנק או מספק? כשאחת הדמויות המשפיעות של תעשיית האופנה העולמית, זה שכנראה לא בילה תחת קרני השמש כבר כמה עשורים, מחליט שגבר צריך להריח כמו פרא שמגיע לחוף הים - התוצאה היא יותר נשית-מתוקה מאשר מלוחה ומחוספסת. עזבו אתכם מהזיפים השזופים, הרבה אחרי שנקלעתם לגן העדן, הריח הכבד ימשיך לרדוף אתכם ואת הסביבה. נו, כמו שהפאשניסטות אוהבות.

5. שמן Bio-Oil רב שימושי לפנים ולגוף

השמן של ביו אויל אמור לסייע בטיפול בצלקות, כתמי עור, קמטוטים וסימני הזדקנות, אבל גם לעזור בטיפול ביובש בעור ונזקים אחרים. בסופר פארם הוא יעלה 69.90 ש"ח ל-60 מ"ל.

פחות או יותר? על פי הבטחת היצרן, מדובר בתכשיר שהוא גם לפנים וגם לגוף, גם מכיל ויטמינים וגם כולל שמן קלנדולה, רוזמרין וקמומיל. היפואלרגני, מעלים סימנים על העור והופך אותו ליבש פחות. אם אכן נמצא מעין הנעורים, היכן הקסם הזה היה עד כה ומדוע לא נחשף עד כה. התשובה: כי כדי לראות את התוצאות, אבל באמת, כנראה יש לקנות ממנו עוד ועוד ועוד. הכי פלא, אבל עבור היצרן.

6. הבשמים Grey Vetiver ו-Noir Extreme של טום פורד

בית האופנה שחרר לא אחד, אלא שני בשמים חדשים לגברברים נועזים. ה"גריי וטיבר" הוא חמצמץ בזכות פירות ההדר ששולבו בעשב מסתורי ועולה 375 שקלים ל-50 מ"ל, בעוד ש"נואר אקסטרים" עם התבלינים, השרף והמעדנים מהודו הוא ניחוח עצי ומעושן, במחיר 499 ש"ח ל-50 מ"ל, ברשת אפריל.

להשפריץ או להחמיץ? שני הגברים המתיזים של פורד לא יכלו להיות שונים יותר זה מזה. אחד נמרץ, ספורטיבי ומרענן כמו כוכב נוער שהתבגר יפה, יעדיף את הבושם הראשון. השני צ'ארמר מבוגר, רציני אך פתייני כמו סטאר עם איכויות של אלן דלון, יעדיף את השני. מי מהם יזכה בלב הבנות? את אלה שניסו את השניים כבש דווקא מיסטר רעננה (גריי וטיבר), כי העתיד שייך לצעירים.

7. מעצב זקן מונחה לייזר של פיליפס

קוצץ זיפים וזקן של ענקית האלקטרוניקה, עם ראש דו כיווני בשני גדלים שכולל סמן לייזר ליצירת עיצוב זקן מדויק. על המכשיר תשלמו 699 שקלים ברשתות החשמל.

לקצץ או לאמץ? כיוונת לזקן צרפתי ויצא לך תיש, חיפשת את החספוס של צ'ה גווארה וקיבלת שפם א-לה-סטאלין. ובכן, מכשיר הקיצוץ המדייק של פיליפס הוא אמנם עוד מכונת גילוח חשמלית, אבל לא כל כך פשוטה. מלבד המון רמות קיצוץ ופס לייזר שנראה כאילו נשלף ממגירת התמרוקים של ג'יימס בונד, המכונה נשטפת ונוחה מאוד לתפעול - לכן גם יעילה לקיצוץ. אתה מבין, הדיוק מעולם לא היה יותר נוח.

8. קרם עיניים לגבר של קיל'ס

השפופרת של "Eye Alert" - תכשיר העיניים של בוטיק הטיפוח האמריקני, מכילה קרם עם ויטמינים וקפאין שאמורים להעלים את השקיות והעיגולים השחורים באזור הרגיש. 110 ש"ח, בחנויות המותג.

חביב או מלהיב? חושב לעצמך "קרם עיניים, מי בכלל צריך קרם מיוחד לאזור ספציפי בפנים". מורח את הקרם של קיל'ס במשך כמה ימים ברציפות תחת העין. הוא נספג בקלות ולא משאיר תחושה שמנונית. סימני העייפות נעלמים (למרות שלא ישנת יותר מחמש שעות ברציפות בגלל ההיא שפגשת). סבתא שואלת למה אתה נראה צעיר יותר. מישהי מפלרטטת איתך במשרד. WIN.

9. קרם Cicaplast Baume B5 של לה רוש-פוזה

משחת לחות שפיתח מותג הקוסמטיקה הצרפתי, לסיוע בשיקום והרגעת עור מגורה. ניתן למרוח אותה על חתכים אחרי הגילוח, אבל היא תעבוד גם על שאר עור הגוף, במחיר 90 ש"ח ל-100 מ"ל בבתי המרקחת.

למרוח או לשכוח? שורף, כואב, מציק, מקפיץ - אבל מה שבהתחלה אולי נראה כמו משחה נגד תפרחת חיתולים לתינוקות, מתגלה בתור קרם סופר שימושי ויעיל נגד מכאובים של לה רוש-פוזה. כי למה צריך להדביק חתיכות נייר טואלט על הפצע שנגרם מתער סכין הגילוח, כשאפשר להרגיע את החתך ולשקם את האזור באמצעות החומר הטיפולי, נטול ריח, צבע או תופעות לוואי. בדיוק מה שהד"ר רשם.

10. קרם גוף Gentelman של SABON

קרם הגוף מכיל תערובת שמנים כמו זית, נבט חיטה, אבוקדו וזיפן, יחד עם חומצות שומן וויטמינים. הוא יעלה לכם כ-87 שקלים ל- 200 מ"ל, בסניפי רשת הטיפוח בארץ.

למרוח או לשכוח? חילופי העונות ייבשו אותך ממש כמו ההיא מאפליקציית הדייטים, הא. מריחת קרם גוף אחת ליום (או פעם בשבוע, בחייאת) על החזה, הבטן והמתניים, תקל על בעיית העור אם הוא מחוספס, מגורה או מעקצץ. במקרה של הקרם של סבון, קליל ונספג בזריזות ככל שיהיה, הוא קצת כמו נשיקה לדודה הפולנייה - נחמדה, מאופקת, לא מרגשת, לא גורמת לך לרצות לחזור על הפעולה באופן מיוחד. הכי מנחם המשעמם שלך.

אל תגלה לחברה אבל...

למרות מה שהיא אומרת, יכול להיות שמצאת את הדרך לחסוך את כל ההתמרחות העצמית בקרם פנים, עיניים, עפעפיים, צוואר בכל בוקר-ערב-סוף שבוע שני וחוזר חלילה. כלומר, טיפול פנים מיוחד לגבר, אחת לחודש או חודשיים, עשויה לספק את הצרכים שלך.

בקליניקה לקוסמטיקה של ד"ר דב קליין (כן, ההוא מהניתוחים והבוטוקס), פיתחו כמה טיפולים מיוחדים לגברברים מזוקנים, מתגלחים ומתכסחים, בעלות של 450 ש"ח, שכוללים שימוש בתכשירים שפותחו על ידם במיוחד עבור בני המין החזק. שעה של טיפול קוסמטי אחת לכמה שבועות אצל ד"ר קליין, כולל הפינוק והליטופים על המצח במהלכו, יכולה לחסוך המון נדנודים. ושלא ימרחו אותך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully