וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא וולי: קלואי קרדשיאן בסלפי שעצבן את המוסלמים

27.5.2015 / 16:15

הפעם לא מדובר בקולות זעקה אל נוכח שיפוץ גופני או איבר אינטימי חשוף, אלא בצילום תמים לכאורה. ילדת הסנדוויץ' לבית המשפחה הטראשית ביקום בסך הכל רצתה לשתף בחוויותיה בעת ביקורה בדובאי, והעלתה לאינסטגרם סלפי ברעלה. התגובות הזועמות לא איחרו להגיע

קלואי קרדשיאן בצילום הסלפי בדובאי שהרגיז את הקהילה המוסלמית. אינסטגרם, צילום מסך
גם זו דרך לשבור את הרשת. קלואי קרדשיאן בצילום הסלפי שהרגיז את הקהילה המוסלמית/צילום מסך, אינסטגרם

הציבור כבר מתורגל במעלליהן של בנות משפחת קרדשיאן, אך עושה רושם כי הנה נרמס לו עוד קו אדום ושוב הרשת גועשת. הפעם לא מדובר בקולות זעקה אל נוכח שיפוץ גופני, איבר אינטימי חשוף או סתם דליפת יתר של מי חמצן - אלא בצילום סלפי תמים לכאורה השייך מכולן דווקא לקלואי קרדשיאן.

ילדת הסנדוויץ' לבית המשפחה הכי טראשית על המסך, בסך הכל רצתה לשתף בחוויותיה האותנטיות שצברה בעת ביקורה הנוכחי בדובאי. קרדשיאן עשתה זאת בעזרת האמצעי המקובל, הלא הוא האינסטגרם, והפריחה לאוויר הרשת תמונת סלפי בה היא מביטה אל עדשת המצלמה מבעד לניקאב (הידוע גם כחיג'אב) - רעלה מסורתית המשמשת לכיסוי נשים מוסלמיות ושמירה על צניעותן. אותה רעלה שמסמלת את האופן בו אופנה משמשת כאמצעי מישטור ודיכוי נשי. אותה רעלה שחוזרת כל הזמן לכותרות בשל המאבקים המשפטיים של מי שמנסה להחדיר אותה לסדר היום האירופאי באופן מעוגן חוקית.

במהרה התברר כי בתוך ים עשרות מיליוני העוקבים של קרדשיאן, לא כולם מצאו את המחווה כחיננית במיוחד. הרי השילוב בין קוד הלבוש המחמיר לבין כוכבת טראש ריאליטי לא נשמע טהור במיוחד. אפילו כיתוב התמונה הלבבי שהוסיפה קרדשיאן במילים "Habibi Love", לא הוסיף לה נקודות זכות ברשת. מסתבר שהקהילה המוסלמית נפגעה עמוקות.

התגובות לא איחרו ואיתן גם הריקושטים, כאשר "מעולם לא נפגעתי כך בכל חיי" ו-"פרוצות אינן לובשות חיג'אב" הן רק חלק מהחצים שכוונו אל קרדשיאן שהואשמה בביזוי תרבות האסלאם. מנגד מגיבים אחרים קראו להרגעת הרוחות, ודווקא ראו בסלפי כמחווה של כבוד ורצון טוב. זו אינה הפעם הראשונה שקרדשיאן מסתבכת עם הקהילה המוסלמית. באוקטובר האחרון היא נקלעה לסערה אינסטגרמית בעקבות צילום סלפי שלה ושל שני חברים בחג ההאלווין, שכלל תחפושות מוסלמיות וכיתובים מיניים. אז האם מדובר בסאגה של קלות דעת, קהל עם סף רגישות גבוה או סתם חיפוש אחר ריגושים? התשובה היא ככל הנראה באמצע. כך או כך היא עדיפה על עוד מופע סטרפטיז של האחות הגדולה קים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוצאות הסיבוב הקודם. קלואי קרדשיאן וחברים בהאלווין/מערכת וואלה!, צילום מסך
קלואי קרדשיאן. GettyImages
בימים יפים יותר. קלואי קרדשיאן באירוע השקת מוצקי הביוטי שלה ושל אחיותיה בחודש שעבר בקליפורניה/GettyImages
משפחת קרדשיאן. GettyImages
עם האחיות קורטני וקים בקוד אופנתי קצת שונה מזה שבסלפי/GettyImages
משפחת קרדשיאן. GettyImages
הפעם עם האחיות קנדל וקיילי/GettyImages
משפחת קרדשיאן. GettyImages
וגם עם מאמא כריס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully