וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוספות שיער וציפורניים מלאכותיות: הכירו את הבארבי בת התשע

2.6.2015 / 10:19

סמנתה פייבי מוציאה יותר מ-2,000 שקלים בחודש כדי להפוך את בתה הקטנה למלכת יופי. "אני מעדיפה להדביק לה ריסים מפני שעם מסקרה היא לא יכולה ללכת לבית הספר". כמובן, זה כל כך הגיוני

שגרת הטיפוח של בארבי לאברידג' כוללת חבישת פיאות, הדבקת תוספות שיער וריסים מלאכותיים, שיזוף בהתזה ואיפור כבד. לא נשמע יוצא דופן באופן מיוחד למישהי שנקראת בארבי, עד שמגלים שמדובר בילדה בת תשע. אמה של בארבי, סמנתה, מוציאה בכל חודש יותר מ-2,000 שקלים על טיפולי היופי של בתה הקטנה, שמשתתפת בתחרויות.

"ביום של תחרות יופי היא מאופרת יותר ממני כשאני יוצאת למסיבה", אמרה האם שגרה עם בתה בקיימברידג', אנגליה. "הציפורניים שלה תמיד מתוקתקות, אבל אנחנו מורידות אותן לפני שהיא הולכת לבית הספר. אני גוזרת ומעצבת פיאות ותוספות שיער כדי שהיא תוכל לגוון כשהיא משתתפת בתחרות, וכמובן שאין לה טעם להשתתף אם היא לא עובדת שיזוף מלאכותי ערב קודם". כמובן.

סמנתה פייבי ובארבי לאברידג' 2. יוטיוב, צילום מסך
יותר מ-2,000 שקלים בחודש על איפור, בגדים, שיזוף וציפורניים. בארבי וסמנתה/צילום מסך, יוטיוב

לטענת האם, בארבי נהנית מהאיפור והבגדים, שעולים לא מעט כסף. "שמלה יכולה לעלות עד 300 ליש"ט. מוזיקה לתחרות עולה 40 ליש"ט, השתתפות עולה 70 ויש את הדברים הקטנים שמסביב: שיזוף, איפור, פיאות ונסיעות. פעם הייתי מוציאה את הסכום הזה על בסיס שבועי, אבל עכשיו היא משתתפת בתחרות רק פעם בחודש".

למרות שגרת הטיפוח האינטנסיבית, סמנתה טוענת שמדובר בילדה נורמלית שעוברת את כל התהליך רק כשהיא משתתפת בתחרות. "בארבי מתאפרת רק לתחרויות, ושוטפת פנים מיד לאחר מכן. אני מעדיפה את המראה הטבעי שלה, אבל על היא נראית יותר טוב על הבמה כשהיא מאופרת לחלוטין". פרס אם השנה בדרך אליך, סמנתה.

עוד באותו נושא

הבארבי האנושית החדשה סובלת: "ההורים הכריחו אותי"

לכתבה המלאה
סמנתה פייבי ובארבי לאברידג'. יוטיוב, צילום מסך
מעדיפה את המראה הטבעי שלה, אבל קונה לה איפור באלפי שקלים/צילום מסך, יוטיוב

האובססיה סביב המראה החיצוני של בארבי לא מדליקה נורה אדומה אצל אף אחד מבני המשפחה האחרים, שמפרגנים לה. "כולם תומכים בה וגאים בה. אני לא חושבת שתחרויות יופי גורמות לילדים להיות מיניים. זה לא משנה מה ילד לובש ואחרי הכל, מדובר רק בבגדים", אמרה האם. כנראה שזה הזמן לצלצל למועצה לשלום הילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully