וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס פרנקו בהלם: חנות ראשונה לאתר בל אנד סו

7.6.2015 / 12:21

בשורה משמחת במיוחד: אתר האופנה האהוב Belle&Sue יוצא מהמרחב הווירטואלי ומאפשר לפאשניסטות גם לגעת, לחוש ולמדוד את הבגדים בחנות הדגל שתיפתח במהלך חודש אוגוסט בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת ג'יימס פרנקו למותג קלשיסט ב-Belle&Sue/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורה מרעישה במיוחד לחובבי האופנה: האתר הפופולרי Belle&Sue מכריז הבוקר על התרחבות מהסביבה הווירטואלית אל עבר החלום המוחשי. חנות דגל ראשונה עתידה להיפתח במהלך חודש אוגוסט הקרוב ברחוב שינקין המתחדש, והיא תשתרע על פני כ-250 מר' על גבי שתי קומות. קומת הרחוב תשמש ככל הנראה כחלל תצוגה ומכירה והעליונה למשרדים ולמערך הלוגיסטי של האתר.

זו הפעם הראשונה בישראל שבה חנות e commerce מתחום האופנה פותחת חנות ולא מתרחש התהליך ההפוך - חנות שמשתדרגת לאתר מכירות. "אנחנו עדים לתופעה עולמית שבה אתרי מכר כמו Amazon ו-NastyGal מוסיפים חנויות מוחשיות, וסבורות שבעתיד הלא רחוק, הענף הקמעונאי כולו ישלב פעילות כזו", אומרות ענבל ועדי בוסיבא, מבעלות האתר, ומדגישות כי החלל בשינקין ייצר סינרגיה מלאה בין החנות לאתר.

Belle&Sue נוסד ב-2010 ונחשב לחלוצי. הוא מתמחה בייבוא מותגים ובגדי מעצבים בינלאומיים, ביניהם מותג אופנת הרחוב השוודי צ'יפ מאנדיי (המשווק בארץ בלעדית על ידי האתר), והמותג הקליפורני קלאשיסט (שהביא לנו את חולצות ג'יימס פרנקו וריאן גוסלינג שהפכו ללהיט). בשנתיים האחרונות הציג האתר שיתופי פעולה מוצלחים במיוחד, ביניהם קולקציה משותפת עם מותג בגדי הים המקומי דיווה, שהלהיטה את החופים.

צ'יפ מאנדיי אביב-קיץ 2015. יח"צ חו"ל,
צ'יפ מאנדיי. מסיבת רחוב שוודית/יח"צ חו"ל
קולקציית בגדי ים קיץ 2015 של דיווה לאתר בל וסו. זוהר שטרית,
דיווה. בגד הים ששיגע את החופים/זוהר שטרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully