וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: אם לחזירים היו כנפיים

9.6.2015 / 13:11

מיילי סיירוס מצטלמת עם חזרזיר ומציגה עירום מטונף, סקיי פררה מצטלמת בתחתוני סבתא ומדגמנת נקודת רתיחה, ומגזין ווג איטליה מביא לנו את הגרסה האסיאתית והלוהטת של מרילין מונרו. כל הדברים החמים שקרו השבוע בתעשיית האופנה

הדיבור: מיילי סיירוס מתחברת לצד החזירי שבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בייב עם בייב. מיילי סיירוס חוזרת לעשות פרובוקציות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שקט יחסי בגזרה, מיילי סיירוס חוזרת לעשות את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב - פרובוקציות. מגזין האופנה והתרבות הניו-יורקי PAPER (אותו המגזין שגרם לקים קרדשיאן להקפיץ שמפניה של ישבנה ואז להתפשט) בחר בסיירוס לשאת על כתפיה המלוכלכות את גיליון המוזיקה הקיצי שלו, תחת הטייטל "Use Your Voice". לשם כך הצטלמה כוכבת הפופ הסוררת למגזין, כשבגזרת הסטיילינג מככבים גופה העירום המשוח בצבע בוצי ובגזרת האקססוריז - החזרזירה הפרטית העונה לשם בובה סו. הקלאסה בהתגלמותה.

הסטילס: מרילין מונרו, הגרסה הסינית-איטלקית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך אומרים פופ ארט בסינית? הפתרונים לווג איטליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע עמוס בוויזואליה מרעננת עובר על תעשיית האופנה. מגזין ווג האיטלקי, הנחשב לחוד החנית של עולם המגזינים, בחר להקדיש את גיליון יולי לסין. לצורך כך יצר ארבעה שערים שונים בניצוחם של ארבעה צלמים שונים - כאשר אגב, אף אחד מהם אינו סטיבן מייזל, צלם האופנה האגדי אשר צילם את כל שערי המגזין ב-27 השנים האחרונות. סטיבן קליין שהוא סטיבן אחר ומפורסם לא פחות, צילם לאחד השערים את הדוגמנית הסינית גי'ו וון ג'ו על תקן הגרסה האסיאתית של מרילין מונרו. התוצאה: פופ ארט פיוז'ן בנוסח סיני-איטלקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הווידאו: הלהיט הקולנועי החדש הוא בכלל פרסומת ל-Rag And Bone

סצנת מרדף במועדון לילי, גאנגסטר לא חינני במיוחד, נערה ענוגה ושיקית ונהג אחד מסוקס במיוחד - זהו אינו החדש של סקורסזה. זהו הקמפיין הרותח של Rag And Bone. על החתום: השחקן והפרזנטור מייקל פיט, אשר גם ביים את הסרטון בן ה-18 דקות עבור מותג האופנה הניו-יורקי הבועט. על תקן העלמה האופנתית במצוקה: השחקנית הצרפתיה-ספרדיה היפה עד כאב אסטריד ברג'ס-פריסבי, שמשמשת גם כצלע הנשית בצמד הפרזנטורים. על תקן הרע שלצד הטוב והנערה: השחקן הבריטי סטפן גראהם, חברו לספסלי הטיילת של פיט מימי "אימפריית הפשע". הצעת הגשה: ללחוץ פליי ביד אחת ובשנייה לאחוז בכוס וויסקי עם קוביית קרח אחת.

הטרנד: 35 זה השחור החדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריצה אופנתית. אלכסנדר וונג וקרל לגרפלד במחווה למגזין i-D/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות ה-35 למגזין i-D ממשיכות, והפעם תורם של מעצבי העל. אחרי שחשפו קברניטי המגזין את פרויקט יום ההולדת החגיגי בכיכובן של 18 נערות שער שונות מהאליטה של עולם הדוגמנות, הם שולפים שפן חדש וחמוד במיוחד מהכובע. 11 מעצבי על, ביניהם אלכסנדר וונג, קרל לגרפלד, ריקרדו טישי, רף סימונס, ג'רמי סקוט, פיבי פילו, כריסטופר קיין, וויוויאן ווסטווד ומעצבים נוספים - התבקשו לעצב קאבר מלא לגיליון המיוחד מנקודת מבטם. וונג בחר בצילום פורטרט של לקיחת סלפי, שהינו הרי בגדר התופעה אופנתית-תרבותית הגדולה ביותר של העת הנוכחית. לגרפלד מנגד בחר לאייר את כריכת הגיליון, ולהציג עליה את החתולה האהובה והאופנתית שלו בתוספת רטייה כפי שעטה בעצמו כשהצטלם לשער המגזין בעבר.

הנערה: סקיי פררה שמיימית בתחתוני סבתא בקמפיין הבושם של ג'ימי צ'ו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי לא סבתא-שיק. סקיי פררה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שנחשפה כנערה החדשה של ג'ימי צ'ו, נחשף גם קמפיין הסטילס המלא בכיכובה של סקיי פררה. הדוגמנית הפרועה שעשתה הסבה מוזיקלית, נבחרה לקדם את הבושם החדש ILLICIT אשר יושק בסתיו הקרוב - בבחירה סגנונית מפתיעה בדמותם של תחתוני סבתא מסוקסים המצוותים לנעלי סטילטו נחשקות, איך לא של ג'ימי צ'ו. אך על אף המרכיבים בעלי הפוטנציאל השערורייתי, הקומפוזיציה הסופית מתגלה כמעודנת ושמיימית. הכי High In The Sky.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully