וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: אמנות ההסתרה

שירלי אכסלרוד

11.6.2015 / 14:03

בעולם ללא ביטחון אישי, כשמכל עבר עלולים להתקיף עיגולים כהים, כתמי שמש ערמומיים וחצ'קונים בלתי צפויים, הקונסילר הוא אמצעי הגנה עצמית מומלץ וידידה הטוב ביותר של האזרחית. והפעם עומדים למבחן: ארבעה טושים, סטיק ועיפרון אחד

אליזבת ארדן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קונסילר מוצלח במחיר תופת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראשית היה הטוש אקלה של YSL. האודרי הפבורן של הטושים, שהתברך לא רק במראה חינני וממשק משתמש נוח ומדויק, אלא גם ביכולת שפצור פנים יוצאת דופן. הקונסילר-פרפקטור-היילייטר של אליזבת ארדן מצטיין במארז אלגנטי מוזהב שמרגיש ביד ממש כמו אחיו הצרפתושי. אלא שלהוציא ממנו חומר משול ללחלוב פר. עשרות לחיצות על הכפתור בתחתית - וכלום. ובלחיצה המי יודע כמה - נחשול אדיר. הנסיינית מוכנה להישבע שהקונסילר המשיך לפעפע מהטוש גם בלילה, והצטבר במכסה בצורה לא כלכלית להחריד לנוכח מחיר התופת שלו. הדילמה: מלבד התקלה הזאת, מדובר בקונסילר מוצלח, שמתערבל יופי, נספג היטב, ומכסה בצורה מספקת מגוון צרות, כתמים וחספוסים. אז שכל אחד יעשה את החשבון שלו.
Flawless finish Perfector של אליזבת ארדן, מחיר: 337.50שקלים

קליניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצליח לשרוד יום ארוך/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית מ' לא נתנה למארז הפלסטיקי הפושטי למדי של קליניק להטעות אותה, וניגשה ישר לעיקר: התמרחות יסודית באיירבראש, שמבטיח לפסל, להאיר את מה שצריך ולהסתיר את מה שלא. מ' הלבנבנה מצאה שהגוון הבהיר (מס' 01) שבו היא רגילה להשתמש, ורדרד מדי בשבילה, כך שבכל מה שנוגע לכתמים קטנים, האפקט שהושג משול לשלט קטן שהונח ליד האזור המכוסה וצעק: תראו! אני כאן! תוצאות טובות יותר הושגו באזור העדין שמתחת לעיניים: האיירבראש מגיע במינון הנכון של לחות ומצליח לשרוד יום ארוך מבלי לייבש או לקבל מרקם בצקי.
Airbrush Concealer של קליניק, מחיר: 160 שקלים

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אסתי לאודר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגן מחדש איזה פיניש מואר, בריא ואופטימי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצטיין המדור הוא הקונסילר לבית הדאבל וור, המייק אפ המיתולוגי של לאודר. מדובר למעשה בטוש אקלה על סטרואידים - יפה תואר ועב מתניים, שערות המכחול שלו חלקלקות ונעימות, והוא יעיל בדיוק במקום שבו מפליא לעשות גם הטוש אקלה: לא בהכרח חומר האיטום הטוב ביותר, אבל כן יושב טוב מתחת לעיניים, על עצם הגבה, בצידי האף ועל כל החריצים שהצטברו בעשור האחרון, מארגן מחדש איזה פיניש מואר, בריא ואופטימי, שעושה חשק למרוח אותו על כל הגוף.
Double Wear Brush-On-Glow Highlighter של אסתי לאודר, מחיר: 185 שקלים.

Malu wilz

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעט שכיסה התפוגג כלא היה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטוש של Malu Wilz מצטיין במארז כסוף, דקיק ונוח, ובשחרור מדויק של חומר, אבל לא סיפק את הסחורה בכל מה שקשור לצרכי ההסוואה של הנסיינית ל': למרות שהקפידה לטפוח ולמרוח בכל המקומות הנכונים ונראתה סביר כשיצאה מהבית, הכיסוי הרצוי לא הושג, ואחרי כמה שעות המעט שכיסה התפוגג כלא היה, משאיר אחריו בצבוצי חצ'קון אדמדם וכתם פיגמנטציה שהשתיקה יפה לו.
Malu wilz, ליפטינג קונסילר, מחיר: 167 שקלים. להשיג בחנות המותג בתל אביב, אצל מאפרות וקוסמטיקאיות

מאק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מילת המפתח היא דיוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית נ', ששולפת קונסילר עוד לפני ששתתה את הקפה הראשון של הבוקר ומבצעת איתו חיסול ממוקד של צרות-עולם-ראשון: פיגמנטציה, פצעונים ותיקוני איפור, אותגרה להשתמש בקונסילר בפורמט עיפרון. "אני רגילה לסטיק או למכחול, ומודה שלא ממש הצלחתי להבין מה היתרון פה. אחרי פעמיים-שלוש - הכל ברור. מילת המפתח היא דיוק. כמות קטנטנה מספיקה לכיסוי כירורגי של כל פגם. בנוסף, הצלחתי לעשות בו שימוש לא רק לצורך טשטוש פגמים, אלא גם לתחום את השפתיים אחרי מריחת שפתון. המרקם קרמי ונעים, והוא אפילו עמיד במים". להשיג בשלושה גוונים.
Studio Chromagraphic Pencil של מאק, מחיר: 91 שקלים. תאריך תפוגה: אין.

שיסיידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצריך טאץ' אפים ותחזוקה שוטפים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נסיינית מצועפת דיווחה שהקונסילר בסטיק של שיסיידו, באריזה שחורה מתוחכמת במיוחד, ממש נמס לתוך העור השמן-מעורב שלה, תודות למרקם הקרמי המושלם. הוא התלבש יפה על פגמים כאלה ואחרים, וגם באזור העיניים קצר הצלחה. הבעיה: כמו רוב הדברים הטובים בחיים, הוא היי מיינטננס, ומצריך טאץ' אפים ותחזוקה שוטפים כדי לשמור על יכולות הכיסוי שלו. להשיג ב-6 גוונים.
Perfecting Stick Concealer של שיסיידו, מחיר: 230 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully