וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום ולוהט: אנתוני קידיס מצטרף לנבחרת של מארק ג'ייקובס

12.6.2015 / 0:55

אנתוני קידיס בן ה-52 ובנו בן ה-7 נחשפים כפנים החדשות של מארק ג'ייקובס לסתיו 2015. בכך מצטרף סולן להקת הרד הוט צ'ילי פפרז לאנסמבל המוזיקלי המפתיע שרקח המעצב הניו-יורקי לקמפיין החדש שלו, בו מככבות גם ווילו סמית' ושר

אנתוני קידיס ובנו בקמפיין החדש של מארק ג'ייקובס. אינסטגרם, אתר רשמי
רד הוט. אנתוני קידיס למארק ג'ייקובס/אתר רשמי, אינסטגרם

מארק ג'ייקובס לא מפסיק לשלוף שפנים מהכובע, והפעם מדובר בשפנפן אדום ולוהט במיוחד: אנתוני קידיס, הלא הוא סולן להקת הרד הוט צ'ילי פפרז, מצטרף לנבחרת הפרזנטורים החדשה והמפתיעה של מעצב האופנה הניו-יורקי.

"הזמר המוביל של הרד הוט צ'ילי פפרז אנתוני קידיס ובנו אברלי בר. מארק ג'ייקובס, קמפיין סתיו 2015 בצילום דיוויד סימס", נכתב לצד התמונה שפורסמה הלילה (שעון ישראל) בחשבון האינסטגרם של בית האופנה. קידיס בן ה-52 (ממש כמו ג'ייקובס עצמו) הצטלם לקמפיין המסתמן כמוזיקלי במיוחד, לצד בנו בן ה-7, כפי שמסגירים תווי הפנים הדומים והשיער הארוך והחלק הזהה לזה שהיה לקידיס עצמו בשנות התשעים. הבן אברלי בר הולבש במכנסיים שחורים, טי-שירט בצבע חאקי וכובע קסקט כחול-אדום. רגליו נותרו יחפות. קידיס המשופם עוטה לעומת זאת בלייזר קטיפה בגווני גחלת, המסוכך על החזה החשוף שלו.

רד הוט צ'ילי פפרס בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
בן 52 ובועט. קידיס והצ'ילי פפרז בתל אביב, ספטמבר 2012/נמרוד סונדרס

בכך מצטרף הרוקר הנצחי לאנסמבל המפתיע שרקח ג'ייקובס, אותו החל לחשוף לפני שבועיים בדיוק - אז הכריז המעצב באינסטגרם על שר בת ה-69 כפנים החדשות של בית האופנה הנושא את שמו. בחמישי שעבר חשף ג'ייקובס פרזנטורית מוזיקלית נוספת והיא ווילו סמית' - זמרת, שחקנית, איט-גירל בהתהוות ובתו בת ה-14 של וויל סמית'. שתיהן אגב צולמו על רקע אותו קיר אדמדם.

קידיס נצפה בתצוגת הקולקציה אותה נבחר לקדם כבר בשבוע האופנה בניו יורק, כאשר ישב בשורה הראשונה לצד הבמאית האופנתית סופיה קופולה שהיא גם חברתו הקרובה של ג'ייקובס, נסיכת הפאנק-רוק הנצחית דבי הארי ומלכת הראפ התוססת ניקי מינאז'. האם גם הן היו בגדר רמזים מטרימים לקמפיין שעתיד לבוא? את התשובה נגלה ככל הנראה ביום חמישי הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הראשונה לככב בקמפיין המפתיע של ג'ייקובס. שר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחשפה בחמישי שעבר. ווילו סמית' בקמפיין הסתיו של מארק ג'ייקובס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully