וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרחים על קו הזינוק: קולקציית הריצה החדשה של נייקי

15.6.2015 / 17:24

בין אם אתן מדדות בעליבות את הקילומטר הראשון שלכן ובין אם מרתונים זה אצלכן עניין שבשגרה, העיקר שיהיה בסטייל. נייקי משיקה את קולקציית הפוטוסינתזה שלה, עם פריטים בהדפסים פרחוניים שעוצבו בהשראת אור השמש המעצים את הרצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נייקי ממשיכה להגיב בשמחה גדולה לזרם החברתי-אופנתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחרונה נראה כי כולם באמת רצים, או לפחות עושים קולות של ריצה. קבוצות ריצה חדשות נפתחות מכל כיוון, מאמנים אישיים מככבים ברשתות החברתיות משל היו פליטי "הישרדות", ואפילו מעצבי-העל משיקים בגאווה נעלי ספורט אוונגרדיות. הטרנד הספורטיבי שפלש לעולם האופנה בסערה מסרב לגווע. מה שהחל בבתי האופנה הנחשבים בעולם כהשראה לעיצובים אלגנטיים יותר עם קריצה לבגדי הספורט, היווה תירוץ מושלם לחנויות הרשת להציף את הסחורה הספורטיבית בזול יותר.

ענקית אופנת הספורט נייקי ממשיכה להגיב בשמחה גדולה לזרם החברתי-אופנתי הזה, ומאפשרת לכן הקיץ לרוץ בשיא הפריחה עם קולקציית הפוטוסינתזה החדשה שלה. בהשראת אור השמש המעצים את הרצים, עוצבו פריטים בהדפסים פרחוניים. בין אם אתן כעת מדדות בעליבות את הקילומטר הראשון שלכן או בין אם מרתונים זה בשבילכן עניין שבשגרה, מה שחשוב הוא לעשות את זה בסטייל. הקולקציה כוללת נעלי ריצה לנשים ולגברים, גופיית ריצה לנשים, חולצת ריצה לגברים וכובע יוניסקס.

טווח מחירים:
149-699 שקלים.
להשיג בחנויות נייקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully